Meeting Kasterlee bis - Zondag 21 Oktober!

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Arez
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 08 jan 2007 10:40
Rijdt met: cannondale F600

Bericht door Arez »

Kzou graag eens een keertje komen meespelen... Maar heb de komende maand al examens. Gaan jullie eind november nog een keertje het innerlijke kind loslaten ?
Gebruikersavatar
the_streamer
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: di 08 mei 2007 18:42
Rijdt met: Specialized S-Works M5 HT 2008

Bericht door the_streamer »

kiwi_x schreef:ik ben bek af mijn benen zijn sponzen

lekker afgezien soms iets te veel in totaal voor mij dan 55 km gereden .

15km naar arez en de 40km van de tocht .

pff

knap stukje organistie en toffe peen er tussen
en aan de gene die met zijn specialized reed merci voor de mentale steun .

hier kunnen ze van de wbv nog wat leren van ullie mannen. =D> =D> =D>
Tis graag gedaan Kiwi ! Ik rijd altijd onder het motto : samen uit, samen thuis ! :lol:
Er is niks zo vervelend als op uw eentje, totaal uitgeput u naar de eindstreep te sleuren...met wat gezelschap daarentegen, vergeet ge ff de 'misere' ;-)


En aan de mannen van de organisatie : het was fan-tas-tisch ! Applausje voor jullie en vooral de moeite die jullie erin hebben gestoken !! Proficiat !!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Arez schreef:Kzou graag eens een keertje komen meespelen... Maar heb de komende maand al examens. Gaan jullie eind november nog een keertje het innerlijke kind loslaten ?
Hebt ge het over de mannen van Dilsen?? Zoja, wij gaan iedere week spelen :wink:
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Ik ben zondag in de buurt en wil wel eens meerijden als ik mijne vlo in den auto krijg geduwd. Normaal gezien moet dat wel lukken. Vanaf 8u30-9u kan ik vertrekken in Kasterlee. Tegen 12u zou ik terug aan den auto moeten zijn.
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Ik zal zondag niet veel tijd hebben om te mountainbiken en Sjoerie rijd in de herfst/winter niet met de mountainbike (watje :P).
Je kan es vragen aan Arez of dCore of die misschien tijd hebben maar aan hun reacties te zien denk ik dat het er niet in zal zitten.

Grtz
Gebruikersavatar
Arez
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 08 jan 2007 10:40
Rijdt met: cannondale F600

Bericht door Arez »

Strikybart schreef:Ik zal zondag niet veel tijd hebben om te mountainbiken en Sjoerie rijd in de herfst/winter niet met de mountainbike (watje :P).
Je kan es vragen aan Arez of dCore of die misschien tijd hebben maar aan hun reacties te zien denk ik dat het er niet in zal zitten.

Grtz
Inderdaad niet, want aangezien ik blok heb voor aankomende examens (Ik haat mijn blokkensysteem btw! ) en ik dit weekend 3 volleybalmatchen heb, zal ik niet echt kunnen meegaan ...
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Geen probleem. Ik rij de vaste route wel. :wink:
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

kan zondag niet 8)
sus xt als ge in het kort nog eens in kasterlee gaat rijden laat iets weten, altijd plezant de bloso daar :-D
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Dat was vandaag de bedoeling, maar omdat ik niet veel in de benen had bij het opstaan, ben ik de blosoroute van Wechel maar gaan rijden. Daar bleek de tt van Zoersel over te gaan en heb die dus maar gevolgd. Eigenlijk wel schandalig om geld te vragen of over een blosoroute te rijden, maar dat is daar de gewoonte naar 't schijnt. :-?
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Volgende editie vind naar alle waarschijnlijkheid plaats in Juli.. verdere details volgen in de komende maanden :-)
Gesloten