23/09/07 Minimeeting Hechtel third editon

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Arez schreef:ik zal waarschijnlijk in de namiddag gaan verkennen in Kasterlee (voor de kasterlee bis) samen met Sjoerie dus zal er niet bij zijn ...
Je weet niet wat je mist. Mss dat ik naar de Kasterlee bis afzak. Ik lees het hier wel.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

SusXT schreef:
Arez schreef:ik zal waarschijnlijk in de namiddag gaan verkennen in Kasterlee (voor de kasterlee bis) samen met Sjoerie dus zal er niet bij zijn ...
Je weet niet wat je mist.
Jammer..... zou het op die ene verkenning aankomen? :drunk:

Ik blijf wel bij mijn vorige standpunt.... :wink: :
kawa schreef:
SjoerieMoerie schreef:Ziet er leuk uit!

Ik zit dan wss wel in kasterlee om zelf te verkennen voor onze bis, spijtig :-)
Eén dagje minder verkennen kan toch gene kwaad, als jij naar hier komt ben ik bij de "bis" ook van de partij. Deal?
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

kawa schreef:
Ik blijf wel bij mijn vorige standpunt.... :wink: :
kawa schreef:
SjoerieMoerie schreef:Ziet er leuk uit!

Ik zit dan wss wel in kasterlee om zelf te verkennen voor onze bis, spijtig :-)
Eén dagje minder verkennen kan toch gene kwaad, als jij naar hier komt ben ik bij de "bis" ook van de partij. Deal?

En ik sluit me daarbij aan :wink: op die dag zal het toch zeker niet steken #-o
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Ben Lee schreef:
Ik zal vermoedelijk alleen af komen met de fiets ... gezien ik zeker op tijd vertrek, zit de kans erin dat ik ook rond 08.30 uur in Hechtel ben ... de Don Boscostraat zoeken zal wel meevallen denk ik.
Je komt van Leopoldsburg he...

Je rijdt de Honda garage voorbij, dan is het de eerste straat die je met een auto in mag naar rechts, net achter een bushalte.
Dan zit je in de Dorpsstraat, die blijf je volgen tot aan een rond punt, tweede afslag en onmiddelijk hierna terug rechts. Daar is de parking waarover we het hebben.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Routebeschrijving

Voor GPS rijders

Wautersweg ingeven in de gemeente Hechtel Eksel (3940)

Komende van Peer/Bree,...

- Kruispunt van Hechtel met de legertank op recht oversteken richting Leopoldsburg.
Dan ga je de tweede straat links, zo'n 700m achter het kruispunt en voorbij het tankstation. Nu zit je in de Dorpsstraat, deze blijf je volgen tot op een rond punt, hier de tweede afslag en dan zie je ons staan.

Komende van de E314/Houthalen

- Afrit Houthalen-Helchteren, richting Houthalen-Helchteren/Eindhoven. Deze weg blijven volgen door Houthalen, Helchteren richting Hechtel. Je gaat van een tweevaksrijbaan naar een enkele rijbaan. Blijven volgen tot aan het rond punt na de Colruyt. Nu ben je zo'n 10km aan het rijden na de afslag van de autostrade. Op dit rond punt neem je de derde afslag, dus niet de grote weg op (A24) maar richting Hechtel. Deze weg weer blijven volgen tot aan een rond punt, hier neem je de derde afslag, rechtdoor volgen maw. Daarna de eerste straat links, blijven volgen en de tweede straat links.

Komende van Leopoldsburg

- Je rijdt de Honda garage voorbij, dan is het de eerste straat rechts die je met de wagen in mag. Dit is de Dorpsstraat, deze blijf je volgen tot aan een rond punt. Tweede afslag en je ziet ons staan.

Komende van Lommel

- Kruispunt Hechtel rechts richting Leopoldsburg, Dan ga je de tweede straat links, zo'n 700m achter het kruispunt en voorbij het tankstation. Nu zit je in de Dorpsstraat, deze blijf je volgen tot op een rond punt, hier de tweede afslag en dan zie je ons staan.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Ik zal niets kunnen doen dit weekend #-o Kheb nieuwe kabel gestoken vanachter (krijg derailleur wel niet perfekt afgeregeld maar het schakelt toch al: vooruitgang voor mij) maar ik zit nog met een losse spaak :(
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Laatste voorbereidende rit zit er op. Heb deze middag samen met Angelo en zijne maat de toer nog ne keer gereden. Bedoeling was om alle trails open te houden. Er werden de laatste keer nogal wat stukken versperd. (Was vandaag niet het geval)

We hebben wel een spectaculaire valpartij meegemaakt.... aan het afdalingske mat wortels, morgen toch op tijd vermelden dat we een "chickenway" hebben ook daar.

Door het droge weer van de laatste dagen hebben we een beetje last van losse zand maar dat hoort er nu eenmaal bij in Hechtel.
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Tis een zeer mooie tocht en voor ieder wat wils. En idd wat een valpartij van onze apotheker, gelukkig heeft hij er niks aan overgehouden. Maar eigenlijk kon hij er niks aan doen, lag die prikkeldraad daar niet, was die niet gevallen geweest.

Maar ik en mijne maat hebben er van genoten =D>
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Angelo. schreef: Maar eigenlijk kon hij er niks aan doen, lag die prikkeldraad daar niet, was die niet gevallen geweest.
Idd, was mij nog niet opgevallen dat dat paaltje met prikkeldraad zo kort stond... #-o

Probleem is wel opgelost nu, gene last meer van.... :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

SjoerieMoerie schreef:Ik zal niets kunnen doen dit weekend #-o Kheb nieuwe kabel gestoken vanachter (krijg derailleur wel niet perfekt afgeregeld maar het schakelt toch al: vooruitgang voor mij) maar ik zit nog met een losse spaak :(

Da's geen excuses hé, als ge komt zal ik mijn spaak sleutelke wel meebrengen, da's op notime geflikt :lol: :wink:
Plaats reactie