Meeting Kasterlee 5 augustus 07 aftertalk

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

maltje schreef:
maltje schreef:Euh,en by the way,zoals al ff aan gehaald op den apres;Laat nog ff weten hoe en wat ivm dat inrijden van die vaste route in Turnhout.
Zal ff een draadje openen.
zie hier: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 351#512351
Maltje,

Misschien kunnen we gewoon hier op de vraag van Ben Lee verdergaan?

ik zal er alleszinds bij zijn...
grtz

Nico
Gebruikersavatar
punky
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: za 12 jul 2003 14:06
Rijdt met: Cannondale Scalpel 1 & Cannondale F600 Xt Raceface & Kona Cindercone Xt Magura's

Bericht door punky »

schoon tochtje en bedankt farmer om mij nog een stukje op sleeptouw te nemen
spijtig genoeg was ik weer veel te laat thuis :(
nietemin zat het mooi ineen
en beterschap voor onze pechhebber
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Voor mij was het ook een geslaagde meeting in een mooie streek! Het warme weer heeft de rest gedaan. De groene bloso is echt plezant om te doen, de bevoorrading was dik in orde en de toffe sfeer bleef er ondanks de vele pechgevallen toch in :P
Ik ben jammer genoeg niet mee kunnen gaan een pint pakken want het was al vrij laat geworden.
Sorry hiervoor, volgende keer misschien. :-?

Nen dikke merci aan Strikybart & SjoerieMoerie voor de puike organisatie =D> =D> =D>

Bart, snel beterschap toegewenst !! Ik hoop dat ge weer rap met de mtb kunt gaan rijden.

Nog iets, misschien moeten we bij een volgende meeting ervoor zorgen dat we aan walkie-talkies kunnen geraken, die zijn in sommige situaties heel gemakkelijk hoor :-k ????

Hier enkele sfeerprentjes, kwaliteit is niet fameus door die harde schaduwen in de bossen :oops:
http://www.pixagogo.com/7981514121

Enfin soit! Tot een volgende meeting en nogmaals bedankt! :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ik schoot ook een paar pics : HIER staan ze.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Om 9u stonden Ben Lee en D.J. te wachten aan meubelambacht en vandaar uit vertrokken wij richting Kasterlee. Eens op grondgebied kasterlee dook er een wesp of bij in mijn keelgat en zei prik.. gelukkig zwelde het niet op anders was het tutatuta..

Enfin verder door naar Kasterlee daar gewacht tot we compleet waren, ondertussen vernomen dat er een paar na houffa waren, groep verzameld en vertrokken. Na een stukje parcour de groepen gesplitst. Bart gidst de snelle groep en ik nam de trage voor mijn rekening. dCore zou de rangen sluiten achteraan de trage groep. Aan een singletrack stond Janman op ons te wachten, hij had de snelle groep laten rijden. Na wat toffe stukken op en rond het rode blosoparcour kwamen we aan de bevoorrading. Voor iedereen was er banaan, suikerwafels en halve liter koel drinken, wat welkom was bij dit weer, voorzien. Na de bevoorrading ging het richting groen en ook richting singletracks maar eerst nog wat afwijken om saaie harde stukken te vermijden. Op een slingerende snelle afdaling kwam Bart ten val.. helm gebroken en stukken uit zijn kin en lip.. Even ervoor stond Triple Powered met een losse krank stil.. dCore bracht de auto van bart na kasterlee dus stond ik er alleen voor.. Toen we vlakbij de singletrack op groen waren waren we Janman en Wallie kwijt.. technische problemen.. Farmer en ikke terug om te gaan zoeken (blokske rond rijden) toen we terug richting singletrack kwamen zagen we een groepje de singletracks oprijden en wij erachteraan… de rest had wel braaf gewacht en hebben daar nog zo’n half uur gestaan.. enfin met 5 of 6 man het meetingparcour verder afgewerkt, de rest deed de bloso… Uiteindelijk kwam de rest ook terug in kasterlee aan en gingen we er ene pakken int zonneke.. daarna nog na huis gereden.

Benieuwd naar de foto’s en volgende keer vertrekken we een uurtje vroeger en nemen we walkie-talkies mee! Nogal wat pech gekend vandaag… en hopen dat den bart er snel bovenop komt!

Bedankt aan iedereen die gekomen is!
Ti AliVe
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 30 jul 2007 20:45
Rijdt met: Works 4 me

Aftertalk Kasterlee

Bericht door Ti AliVe »

Schoon toerreke met bevoorrading en afterbike.Well done Strikybart en SjoerieMoerie.Weer een nieuwe leuke mtb bende mogen ontmoeten.Sommige heb ik al eens in Chimay(ne witte is goe zenne maar dan goe fris)gezien.Aresius bedankt voor de lift tot in Kasterlee en uiteraard terug naar 't stad.Heren organisators hoe kunnen we jullie een bijdrage voor de bevoorrading overmaken?Aan alle deelnemers en daarbuiten tot één van de volgende toertochten.Strikybart veel beterschap!
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Vanmorge goed gezind opgestaan met de bedoeling er een fantastische dag van te maken.
Het weer hadden we de volle 100% in ons voordeel dus dat was al positief 8)
De grote opkomst, op 1 of 2 na was iedereen er, was nog eens een extra opkikker om het allemaal goed te laten verlopen.

Het eerste deel verliep dan ook zeer goed.
Aan de "splitsing" met de snelle manne vertrokken tegen een stevig gemiddelde.
Halverwege deel 1 ongeveer waren we JanMan al kwijt, zadel blijkbaar los #-o
De bevoorrading was opvallend goed fris gebleven, wat mij verbaasde eiglek.

Deel 2 verliep minder vlot :-?
In een heerlijke afdaling overkop gegaan.
Wat ging er mis? Dak et nie weet #-o #-o
Resultaat: boven- en onderlip gescheurd, snee in de kin, helm "total loss" en schaafwonde hier en daar. Aan menne bike is alleen ne platte band te bespeure :-P
Int ziekenhuis hebben ze alles toch weer schoon aaneen gezet preciest. Nu maar hope dat et rap geneest he [-o<
De eerste dagen zal alles nog met een rietje moete (en moeilijk dat da is :-?) maar dat zou tege het einde vd week al nimmer nodig zijn.

Aan iedereen merci om af te kome en in de nabije toekomst zullen we de volledige route nog wel es opnieuw rijde om iedereen te kans te geve ze is volledig te doen ;) (zonder accidente weliswaar :-P).

Grtz
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

ik kon niet tijdig aanwezig zijn. maar was achteraf wel effe aan de sporthal te bespeuren.
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

:-D blij te horen dat je reeds thuis bent :-D
veel beterschap gewensten bedankt aan jou en sjoeri voor de mooie tocht en de bevoorrading =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

vooral van harte beterschap aan Strikybart

en ook aan de mensen die materiële schade opliepen (die nieuwe XTR cranks blijken toch wel prullen te zijn) :-?

merci aan allen voor de op en top geslaagde dag.

@gbiker: geen probleem hoor, moest ook die richting uit :wink:. En ook ineens een officiële welkom op ons forum
Plaats reactie