Meeting Kasterlee op zondag 5 Augustus 2007!

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
davidS
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:22
Rijdt met: beter dan de gast die erop zit

Bericht door davidS »

SjoerieMoerie schreef:1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. Kawa (als het goed weer is)
4. Kiwi (als goed weer is )
5. aresius
6. Bijterke
7. ikkel
8. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
9. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
10. Bart (ook hoogst wss)
11. It's me!
12.
13. Swannie (op tijd terug van verlof?)
14. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
15. Newbiker (deze morgen mijn aflosser gezien en die is akkoord om de 5de iets vroeger op te komen)
16. Fozzie
17. Janman
18. Wallie
19. Watje jan (als het droog is)
20. Arez
21. dCore
22. D.J.
23. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
24. Steffe
25. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
26. Alain "de speer"
27. Schijfrem (al bijna 2 maand met mijn gat niet op ne fiets gezeten, over de conditie zwijg ik dan ook beter )
28. Nog één à twee man met aresius.

count me out, ik was vergeten dat mijn vrouw en kids zaterdag 4/8 ipv 11/8 op verlof gaan en ik dan insta voor de beestjes hier thuis

zal een andere keer zijn, jongens
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

kristof_d schreef:Jammer dat ik deze week late heb. Wil zeggen om 12.45u vertrekken. Zal een beetje krap worden denk'k he. Volgende keer maar dan. :cry:

Zijn toevallig de paarse pijlen van jullie?
Dit wordt niet uitgepijld :-)

De paarse zijn van een toertoch van afgelopen weekend denk ik. Op dien TT zijn sommige stukken nogal kapot gereden (natte ondergrond toen)

Deze voormiddag den toer gaan doen met dCore & Strikybart en er zijn een paar plassen waar men niet naast kan, maar ik dat zal tegen zondag wel gebeterd zijn. Ik rij met een larsen TT achteraan en nooit in de problemen gezeten ivm grip.. Dus het is goed te doen en men moet geen schrik hebben dat er teveel modder is.

Zonet ook de bevoorrading gaan inslaan en er zijn voor iedereen bananen, wafels en sportdrank voorzien. De sporthal is nu ook vast gelegd (juist uit verlof) zodat douchen en ne apres geen probleem zijn!

Voor de geinteresseerden: aan de kabouterberg staan cremekarrekes :drunk: Parking is er ook genoeg

Ik denk dat we klaar zijn voor zondag!
newbiker schreef: count me out, ik was vergeten dat mijn vrouw en kids zaterdag 4/8 ipv 11/8 op verlof gaan en ik dan insta voor de beestjes hier thuis

zal een andere keer zijn, jongens
Spijtig :-)
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Ik zal het lijstje ook wat korter maken, had er wel zin in maar er is die namiddag nog vanalles te doen thuis....

1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. Kiwi (als goed weer is )
4. aresius
5. Bijterke
6. ikkel
7. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
8. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
9. Bart (ook hoogst wss)
10. It's me!
11. newbiker (als ik iets kan regelen met mijn aflosser)
12. Swannie (op tijd terug van verlof?)
13. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
14. Newbiker (deze morgen mijn aflosser gezien en die is akkoord om de 5de iets vroeger op te komen)
15. Fozzie
16. Janman
17. Wallie
18. Watje jan (als het droog is)
19. Arez
20. dCore
21. D.J.
22. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
23. Steffe
24. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
25. Alain "de speer"
26. Schijfrem (al bijna 2 maand met mijn gat niet op ne fiets gezeten, over de conditie zwijg ik dan ook beter )
27. Nog één à twee man met aresius.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

kawa schreef:Ik zal het lijstje ook wat korter maken, had er wel zin in maar er is die namiddag nog vanalles te doen thuis....
Dan zijn we allang terug ze :wink:
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

SjoerieMoerie schreef:
kawa schreef:Ik zal het lijstje ook wat korter maken, had er wel zin in maar er is die namiddag nog vanalles te doen thuis....
Dan zijn we allang terug ze :wink:
Vrees ervoor, half elf pas vertrekken om dik 40km aan meetingtempo te rijden... Dus niet voor één uur terug aan de auto en zou graag tegen twaalf uur thuis zijn zondag.

Maak er maar een mooie meeting van, volk is er genoeg.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Er staat wel om 10u aanwezig zijn.. en er staat ook dat ik voor 10u30 weg wil zijn dus wie er aankomt om 10u20 kan wel eens achter het net vissen ;)

Kga ff die 10u30 wegdoen misschien teveel verwarring


Edit: als er zijn die met de fiets vanuit de omgeving van turnhout naar kasterlee rijden die kunnen bij mij aanpikken..
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

ole ole

weinig kans op neerslag dit weekend

bron: http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

aresius schreef:ole ole

weinig kans op neerslag dit weekend

bron: http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/
0.0 :lol: Ik heb toch gezegd dat de zomer in augustus begint 8)

24 graden en zwakke wind! Perfect!
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

SjoerieMoerie schreef:Er staat wel om 10u aanwezig zijn.. en er staat ook dat ik voor 10u30 weg wil zijn dus wie er aankomt om 10u20 kan wel eens achter het net vissen ;)

Kga ff die 10u30 wegdoen misschien teveel verwarring


Edit: als er zijn die met de fiets vanuit de omgeving van turnhout naar kasterlee rijden die kunnen bij mij aanpikken..
Ik vertrek met de fiets vanuit Oud Turnhout ... waar afspreken?

Meubelambacht, Mega-Bike? Om 09.15 uur?

Ben.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Ben Lee schreef:
SjoerieMoerie schreef:Er staat wel om 10u aanwezig zijn.. en er staat ook dat ik voor 10u30 weg wil zijn dus wie er aankomt om 10u20 kan wel eens achter het net vissen ;)

Kga ff die 10u30 wegdoen misschien teveel verwarring


Edit: als er zijn die met de fiets vanuit de omgeving van turnhout naar kasterlee rijden die kunnen bij mij aanpikken..
Ik vertrek met de fiets vanuit Oud Turnhout ... waar afspreken?

Meubelambacht, Mega-Bike? Om 09.15 uur?

Ben.
Meubelambacht om 9u :wink:
Plaats reactie