Hoe vonden jullie het ??

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Gf biker schreef:
Flip FSR schreef:
lok 36000 schreef: Dan kon hij een een schot tegen zijn kloten krijgen want met de kettingzaag bomen zagen in het laatse weekend van vogelbroodseizoen dat kan dan wel. Ik denk nochthans dat een hijgende biker heel wat minder db produceert dan zo'n kettingzaag.
How how, zelfs boswachters en supergroenen kunnen dit lezen hé.
Olie op het vuur lost niets op.
Dat een Rally wel mag en een TT niet heeft jammer genoeg slechts 1 oorzaak: Sponsoren met geld (op of onder de tafel...) :-?
Wij konden er niet bij zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat de crew zich niet 100, maar 300% heeft ingezet om alles in goede banen te leiden :-)

Tja, we hadden de sus nochtans de kaart meegegeven, :roll: maar diene zegt dus gewoon nie dat hij geen kaart kan lezen hé #-o #-o
De volgende keer best geen ansichtkaart uit Oostenrijk meer meegeven #-o :lol:
den dirk
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: do 12 feb 2004 17:01

Bericht door den dirk »

Deze streek kan natuurlijk niet tippen aan de Ardennen dat het Mekka is van de mountainbike in België. Maar dat wil niet zeggen dat alle organisaties daar moeten doorgaan.

In Vlaanderen is er ook veel moois te bieden. Maar wie iets organiseert zal wel weten hoe moeilijk en hoeveel tijd en werk je er moet insteken om je vergunningen en toelating erdoor te krijgen in het Vlaamse landschap.

Laat ons dan tevreden zijn dat deze mannen dit voor de mountainbiker doen.
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Het tochtje zelf niet, die was veel te kort :wink:

Zondag 8 juli, zondag 15 juli ?????? Kris(tof), ok voor jullie?
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Voor alle duidelijkheid: met een deftige TT bedoel ik niet dat dat de streek zich daartoe niet leent maar wel de mogelijkheid om die te organiseren en te laten doorgaan.
Ik twijfel er trouwens niet aan dat deze TT deftig zou voorbereid zijn qua constructie en bepijling maar wel naar de andere factoren die een organisatie ter voorbereiding kan doen.
Geef nu toe dat een excuus zoals hier "de boswachter heeft het op het laatste moment verboden" getuigd van slechte afspraken vooraf en dat dit excuus maar heel magertjes overkomt voor een buitenstaander die daarvoor tot ginder komt.

En wat de streek betreft. Ik zou zeker wel eens een TT willen meerijden in de streek en ik denk niet dat er door mijn toe doen minder mensen naar de streek zouden afreizen.

Ik wil hier mensen behoeden voor de ontgoocheling die ik vorig jaar had bij dit evenement. En als ik dan hier de repliek lees over de tocht dit jaar.
Trouwens. Als het goed is zal ik het ook steeds zeggen (zie mijn andere posts op het forum). Daarvoor dient zo'n forum nu éénmaal. :wink:
Laatst gewijzigd door nebraz op ma 25 jun 2007 17:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

doe dat dan eind augustus nog eens over, dan kan ik ook trg op de bike, want verdomme wat heb ik genoten van de tocht zondag, singletracks, afdalingen (sommigen voor mij net iets TE), ferme kuitenbijters, waarvan sommigen ook net iets TE...

maw, ik ken de streek niet, was de eerste keer dat ik er kwam, maar wat ik gezien heb, deed me absoluut verlangen naar meer

grtz

Nico
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

nebraz M/29j. schreef:
K2-er schreef:
ik denk dat je de vorige pagina's niet helemaal goed hebt gelezen.
en wat betreft mtb-paradijs moet Dilsen zeker niet onderdoen voor de Ardennen, vraag dit maar eens aan de mensen die zondag de gegidste tocht hebben meegereden, zij zullen dit zeker beamen.
Ik neem de gewoonte om vooraleer te reageren eens de andere reacties door te nemen. Misschien heb ik er over gelezen: Wat heb ik niet gelezen dan?
In december heeft de organisatie met de boswachter, het gemeentebestuur en de provincie rond de tafel gezeten. De boswachter zei toen dat het evenement in het broedseizoen plaats vond, maar aangezien dit het laatste weekend was, gaf dit geen probleem. Vandaar dat dan ook 23 juni werd vastgelegd. Awel, een paar weken voor het evenement, toen de vergunningen moesten worden afgegeven, beweerde die kerel dat hij dat nooit had gezegd (met ne vettige glimlach op zijn gezicht). Farmer had 'm bijna bij zijne kraag. Wat de organisatie hieruit moet leren is dat er een verslag goedgekeurd moet worden op de volgende vergadering zodat er iets op papier staat en één persoon dit niet meer om zeep kan helpen. God mag weten wat zijn reden is, maar volgens mij heeft ie niet op mtb-ers. Terwijl mtb-ers het niet hebben op mensen die op rooie diesel rijden, vooral als ze in een witte 4x4 rijden met de letters "Vlaamse Gemeenschap" er op (inside joke :wink: ) Ik vond het ook jammer dat hij zich niet heeft laten zien dat weekend. Ik had 'm graag uitgenodigd op het domein bij alle deelnemers om 'm z'n verhaal eens te laten doen.

@Kawa, ik kan nu zondagvoormiddag (maar Ang niet). De zondag daarna kunnen we beiden. De zondag daarna zit ik in de Ardennen.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

nebraz M/29j. schreef:Voor alle duidelijkheid: met een deftige TT bedoel ik niet dat dat de streek zich daartoe niet leent maar wel de mogelijkheid om die te organiseren en te laten doorgaan.
Geef nu toe dat een excuus zoals hier "de boswachter heeft het op het laatste moment verboden" getuigd van slechte afspraken vooraf en dat dit excuus maar heel magertjes overkomt voor een buitenstaander die daarvoor tot ginder komt.

Tja, .....

- de streek heeft wel de mogelijkheid om iets te organiseren en te laten doorgaan... ---lees SusXT zijn laatste post---

- betreft de boswachter ---lees SusXT zijn laatste post---


En wat de streek betreft. Ik zou zeker wel eens een TT willen meerijden in de streek en ik denk niet dat er door mijn toe doen minder mensen naar de streek zouden afreizen.

Awel, kijk welke datum er wordt afgesproken en kom ne keer af, je zal het je niet beklagen.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

SusXT schreef: @Kawa, ik kan nu zondagvoormiddag (maar Ang niet). De zondag daarna kunnen we beiden. De zondag daarna zit ik in de Ardennen.
Misschien elders openen om niet teveel off topic te gaan? Er zijn misschien nog kandidaten?

Ik kan deze zondag, maar de volgende weer niet...
Volgende week zaterdag zou ik dan weer wel kunnen, zou ook eens graag met Ang samenrijden, hij moet trouwens mijn fiets nog eens testen dacht ik, niet?
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

aan iedereen die eens wilt rijden in Dilsen: lang, kort, veel hellingen, weinig hellingen, ik wil hiervoor zeker tijd maken in de maten van het mogelijke. Stuur maar een pb of een email en dan spreken we iets af !
bike ze en dat is waar het om draait!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Ang schreef:Het tochtje zelf niet, die was veel te kort :wink:

Zondag 8 juli, zondag 15 juli ?????? Kris(tof), ok voor jullie?

Ik open een topic bij de Summerbike Plus!
Plaats reactie