Leuvenaars unite!!

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gesloten
seke
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 21:25
Rijdt met: cannondale Rush2 2008

Leuvenaars unite!!

Bericht door seke »

Hallo,

Zijn er nog mensen van rond leuven die naar daar denken af te zakken?
Ik ben dit wel van plan maar heb geen vaste bike partner (misschien wel een kameraad die meekomt maar wat is misschien he...)

Dus hierbij de vraag of er mensen van rond leuven zijn die tot daar gaan en een paar nieuwe mensen uit de streek willen leren kennen?

Voor de ASL en/of daters:
ik ben 23j (ind. ing en werk in'den bouw' dus kdrink pas pinten vanaf 12u :lol: ), M en full on hetero. :P
Qua mountainbike: ritten in meerdaelwoud en overijse tot nu toe max. 60km aan 18,5km/u (gematigd biker dus =P~ )

Ook anderen die niemand kennen die mee wilt mogen natuurlijk reageren 8)

Groeten
FeaR
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 15 jul 2006 16:37
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door FeaR »

Ik ben van plan om naar daar te rijden als het lukt met het werk, ben 26 en van Bierbeek.
gr00tmeest0r
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: za 05 mei 2007 20:19
Rijdt met: 2x Specialized Rockhopper disc (2007)
Contacteer:

Bericht door gr00tmeest0r »

misschien dat ik ook wel passeer :)
siempre
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 17 jan 2007 14:40
Rijdt met: Cube Acid 2007

Bericht door siempre »

Normaal gezien komen ce3c en ik op zaterdag ook naar ginder.
joel
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: do 07 jun 2007 18:52
Rijdt met: trek farley / surly dad

Bericht door joel »

ik kom ook met 2maten.ik 36j stump fsr,maten met id workx rolhoff,en den andere met cube ltd team,als je ons herkent moogde ons altyd 1ne trakteren :drunk:
Gebruikersavatar
karin
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 25 mar 2007 03:36
Rijdt met: hillset

woon tijdelijk ook in leuven

Bericht door karin »

Hoi,

ik ben Karin, en ik verblijf tot 31 augustus in leuven, daar ik er een tijdje werk (dierenarts, te Bertem). Ben zelf 31 j en jong van geest (tot vorig jaar tussen de studenten gewoond, vandaar ook mijn feestvarken-icoon :-)). Ik wil graag eens meerijden, maar je moet wel weten dat ik niet zo snel rijd als de mannen :-). Voor mij past enkel het weekend vanaf 14u, daar ik tijdens de week wel spreekuur heb tot 20u (en dat meestal uitloopt).

karin
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Re: woon tijdelijk ook in leuven

Bericht door Gf biker »

karin schreef:Hoi,

ik ben Karin, en ik verblijf tot 31 augustus in leuven, daar ik er een tijdje werk (dierenarts, te Bertem). Ben zelf 31 j en jong van geest (tot vorig jaar tussen de studenten gewoond, vandaar ook mijn feestvarken-icoon :-)). Ik wil graag eens meerijden, maar je moet wel weten dat ik niet zo snel rijd als de mannen :-). Voor mij past enkel het weekend vanaf 14u, daar ik tijdens de week wel spreekuur heb tot 20u (en dat meestal uitloopt).

karin
Ik denk dat je deze topic mis begrepen hebt hoor, dit ging namelijk over samen naar mountainbike plus gaan, niet over samen een toerke doen. Daarvoor kan je terecht in de rubriek "bikepartner gezocht" :wink:
Gesloten