SBP 2007 - FAQ's

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

SBP 2007 - FAQ's

Bericht door ka.dee »

Waar inschrijven en op welk reknr. ?
Inschrijven en daarna betalen op rek nr 083-4195556-18.
Voor de Nederlandse deelnemers: IBAN: BE50 0834 1955 5618
BIC: GKCCBEBB
Adres: Mountainbike.be, Metsersaard 6, 2550 Kontich
Komt er nog een complete lijst met vertegenwoordigde merken on-line? Ligt die al vast of wordt er nog onderhandeld met andere merken?
De komende dagen zullen er nog een aantal merken toegevoegd worden. merken die reeds hebben toegezegd staan vermeld onderaan de inschrijvingspagina.
devil biker schreef: - hoe zit het met de bikes snachts (gesloten terein) ?
- drank, moogde da zelf meebrengen en is de drank die ge daar koopt van prijs redelijk ?
- tot hoelaat zijn de activiteiten en word er daarna nog gefeest (we bouwen wel een feestje) ?
Van vrijdag op zaterdag is er een nachtwaker.
De prijs van de drank is redelijk, deze nemen we immers dit jaar zelf in handen.
Om 17 u stoppen de biketests en ook de clinics (laatste clinic start om 16u) dan begint de BBQ en die eindigt......
De accomodatie
- kampeerterrein
- 3 slaapzalen voor 20 personen en sanitaire voorzieningen
- douches, we voorzien tevens een extra douchewagen
- bewaakte fietsparking
- nachtwaker van vrijdag op zaterdag
- Rode Kruis post
- professionele catering voor zowel ontbijt, broodjes als BBQ
- bikewash
- ...
stom vraag misschien, maar wat is het adres?straatnaam ofzo...
Vakantiecentrum Schootsheide, Kanaalstraat 5, 3650 in Rotem (Dilsen - Stokkem)
Wij komen met 3 man op zaterdag. Ik regel de inschrijving voor ons samen maar zit nog met volgende vraag: moet ik iedereen appart inschrijven of kan ik me onder mijn naam inschrijven en de 2 andere namen bij opmerkingen ingeven?
Vul de andere personen in in het opmerkingen/vragen veld, samen met hun adres + eventueel ontbijt, kamping en BBQ.
viking schreef:zijn er ook hotels voor zaterdag op zondag in de buurt
Hotels in Dilsen
viking
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 21:39
Rijdt met: Orbea

Bericht door viking »

oke vrijdag toekomen eten zelf meebrengen
Zaterdag ontbijt bike test bb .........enz.....
Wat staat er zondag nog op het programma. ?????
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Zondag voorzien we nog enkele tochten onder begeleiding van een gids en blijft de kamping open tot 17u.
Gebruikersavatar
MTBart
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: di 27 mar 2007 12:27
Rijdt met: Commencal Meta HT & Ridley Shark

Bericht door MTBart »

FAQ: ik ben enkel zaterdagnamiddag vrij. Maar ik zou graag de tocht meerijden. Is dit ook volle pot betalen?
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Bericht door Erik.B »

ik heb mij ingeschreven en heb een bevestigings email gehad maar waar is mijn bewijs voor als ik daar ben aangekomen ?of wordt daar geen kontrole meer uitgevoerd ?
Gebruikersavatar
Zebedeus Zwalper aka ZZ
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: di 15 aug 2006 09:25
Rijdt met: Trek 8000 + SRAM X9 3 x 10

Kamping SMB 2007-vraagskes

Bericht door Zebedeus Zwalper aka ZZ »

Kan ik na middernacht ( vrij op za) nog toekomen met de caravan ( zoon heeft de late ploeg ) en is er elektriciteit te bekomen ?
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

bolleke schreef:ik heb mij ingeschreven en heb een bevestigings email gehad maar waar is mijn bewijs voor als ik daar ben aangekomen ?of wordt daar geen kontrole meer uitgevoerd ?
Als je aankomt ga je naar de inschrijvingsstand. Daar krijg je een toegangsbewijs zodat je zonder probleem de hele dag op 't domein kunt rondrijden. Zo was het vorig jaar toch.
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Bericht door Erik.B »

SusXT schreef:
bolleke schreef:ik heb mij ingeschreven en heb een bevestigings email gehad maar waar is mijn bewijs voor als ik daar ben aangekomen ?of wordt daar geen kontrole meer uitgevoerd ?
Als je aankomt ga je naar de inschrijvingsstand. Daar krijg je een toegangsbewijs zodat je zonder probleem de hele dag op 't domein kunt rondrijden. Zo was het vorig jaar toch.
bedankt susXT
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

SusXT schreef:
bolleke schreef:ik heb mij ingeschreven en heb een bevestigings email gehad maar waar is mijn bewijs voor als ik daar ben aangekomen ?of wordt daar geen kontrole meer uitgevoerd ?
Als je aankomt ga je naar de inschrijvingsstand. Daar krijg je een toegangsbewijs zodat je zonder probleem de hele dag op 't domein kunt rondrijden. Zo was het vorig jaar toch.
En zo zal het ook dit jaar in zijn werk gaan. Verlies dit polsbandje zeker niet, want na afloop kan je dit omruilen voor een deelnamepakket :P
Gebruikersavatar
Rollo
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: vr 07 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube XC Pro & Trek 8500 & noname op de tacx

Bericht door Rollo »

Kan ik ginder ook inschrijven en betalen of enkel via voorinschrijving.
Zou graag komen maar kan moeilijk voorinschrijven en lang blijven door persoonlijke omstandigheden... (mijn madam is het na 5j huwelijk afgetrapt :cry: )
Zou heel graag de toertocht rijden daar (is die zowel op zaterdag als zondag?)...
Plaats reactie