Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) Meeting Aarschot/Langdorp op 7/04

Meeting Aarschot/Langdorp op 7/04

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht do 12 apr 2007 09:21
devil biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd team , trek top fuel 8 2010

waar is het filmpje :-?

Bericht do 12 apr 2007 20:18
Sjoerie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Giant XTC Customized

sharplikeascalpel schreef:
filmke komt er vanavond op! :bounce: :bounce: :bounce:

Ela belofte maakt schuld :lol:

Tis al ne dag later [-X :lol:

Bericht do 12 apr 2007 23:24
sharplikeascalpel Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: HILSeT (8,5kg) xc bike, YETI ASR
Heb problemen met de youtube... Ben ermee bezig!

Bericht za 14 apr 2007 10:24
tabias Mountainbiker

Mijn bike: canyon 9.0 customized
al 2 dagen verder en nog geen filmpje :(

Bericht za 14 apr 2007 16:46
Gf biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

tabias schreef:

Rustig blijven, zal wel komen :wink: Met dit weer zit nie alleman achter zijne PC zenne #-o Overdag biken en s'avonds een terrasje :drunk: :drunk: :wink:

Bericht za 14 apr 2007 17:35
Schijfrem Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel
Gf biker schreef:
tabias schreef:

Rustig blijven, zal wel komen :wink: Met dit weer zit nie alleman achter zijne PC zenne #-o Overdag biken en s'avonds een terrasje :drunk: :drunk: :wink:

Zo hoor ik het graag hé =D> =D> :wink:

Bericht za 14 apr 2007 20:56
tabias Mountainbiker

Gf biker schreef:
tabias schreef:

ja ik ook, moest ik niet met een 2de gebroken spaak gezeten hebben (weeral een trip naar de fietswinkel, nu volledig herspaakt, laten we hopen dat werkt)

Bericht ma 16 apr 2007 20:38
Sjoerie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Giant XTC Customized

Bericht ma 16 apr 2007 21:35
tabias Mountainbiker

voor zij die ong wat willen rijden, in rillaar (heuvel voorbij de mot als je na de kerk aan de lichten rechts afslaat).

Dit door over de brug te rijden en dan links te rijden berg omhoog en dan in de bocht net voor het einde de kasseien op te trekken en zo het bos is, tis iets gelijkaardig als langdorp maar wat minder stofferig.
Daarna trek je langs demer naar langdorp en kan je daar nog wat rijden, terugkerend over aarschot ben je dan lekker rond ^^.
Mooi ritje, ontspannend en niet zozeer op snelheid maar eerder draaien en keren.

Bericht ma 16 apr 2007 23:33
Strikybart Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Thompson Razor Blauw/zilver

tabias schreef:
voor zij die ong wat willen rijden, in rillaar (heuvel voorbij de mot als je na de kerk aan de lichten rechts afslaat).

Dit door over de brug te rijden en dan links te rijden berg omhoog en dan in de bocht net voor het einde de kasseien op te trekken en zo het bos is, tis iets gelijkaardig als langdorp maar wat minder stofferig.
Daarna trek je langs demer naar langdorp en kan je daar nog wat rijden, terugkerend over aarschot ben je dan lekker rond ^^.
Mooi ritje, ontspannend en niet zozeer op snelheid maar eerder draaien en keren.

Zeker dat da in dezen topic moe staan want ik kan nie echt volge #-o#-o

Grtz

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)