Meeting Aarschot/Langdorp op 7/04

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

maltje schreef:
XC-SjoerieMoerie schreef:Enkele markante gebeurtenissen onderweg:
- Maltje krijgt te weinig affectie thuis dus besloot ie maar aan tree-hugging te gaan doen.. pure natuurliefhebberij!
Te weinig affectie ni zenne,ik hou gewoon van verandering :-?

Nu begin ik wel alles te voelen,gelukkig dat er wa vet aan men lijf zit.
Da kank gelove :-P

Het leven van een mtb'er is hard maar de bomen nog harder neem ik aan ;)

Grtz
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Mooi ritje, venijnige klimmekes, mooie afdalingen, technische geslinger, singletracks, de weinige stroken asfalt en demerweg waren een welgekomen pauze, absoluut de moeitte!! mocht wat mij betreft nog wel wat langer, Ongeveer 30 km's, en 335 HM

trouwens tof dat heel de groep bijeen gebleven is!!

Veel volk ook, iemand geteld?

2 totters edaan, waaronder 1 spectaculaire duikel over een boomstam, en 2 keer iets te laat uitgeklikt #-o hoe belachelijk kunde zijn?? [-X
gelukkig zonder veel erg!

Hopelijk iedereen gelukkig met het gewicht van zijnen bike...... Devil Biker: da kan lichter he :lol: :lol:
Mijnen Epic was iig 11,4 Kg

Peter en co, ge hebt da goed gedaan, echt de leukste stukken eruit gehaald, =D> =D> =D>

Tot de volgende keer
En dan nu: oogjes dicht, snaveltjes toe, SLAAP LEKKER!!

Nico
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Voila, ook voor mij was het zeker een geslaagde tocht vandaag :P
Dit is een streek waar ik al veel tochten gereden heb maar ... het blijft plezant rijden hier en het gaat nooit vervelen! Er zat veel variatie in als ge het weer dan nog meehebt en op een krukdroge ondergrond kunt rijden, dan is het dik in de sacoche. Mocht wel ietske langer geweest zijn de tocht.
De sfeer was goed onderweg en ik kijk dus al uit naar de volgende meeting :-D
Maar nu maandag eerst nog een toerke gaan rijden in Genk bij den VT4 :-D

Nen zeer dikke =D> =D> aan de organisatoren, ook bedankt toch voor de bevoorrading onderweg. :wink:

Hier toch ewa fotokes, met veel moeite via diene pokke pixagogo opgeladen ( +/- 3 uur ongeveer heeft dat gezever geduurd eer´t erop stond, amaai #-o ). Het kan zijn dat het bekijken v/d foto´s ook traag gaat :(

http://www.pixagogo.com/7905444101
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Schijfrem schreef: Maar nu maandag eerst nog een toerke gaan rijden in Genk bij den VT4 :-D

Geert, als ge interesse hebt wij rijden met enkele forumleden de tocht. Wij komen samen aan de tent van mountainbike.be om 09.00 u :wink:



Ps: Waarom heeft er nog niemand achter mijn rekening nummer gevraagd [-o< [-o< :-? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Gf biker schreef: Geert, als ge interesse hebt wij rijden met enkele forumleden de tocht. Wij komen samen aan de tent van mountainbike.be om 09.00 u :wink:

Ps: Waarom heeft er nog niemand achter mijn rekening nummer gevraagd [-o< [-o< :-? :lol: :lol: :lol:
Rudy, dank u maar waarschijnlijk ga ik met ne collega van het werk die op 2km van het stadion woont. We vertrekken bij hem thuis rond 8:30. Ik weet nog niet wat zijn maten gaan doen van afstand? Ik peis eraan om maar de 45km te doen en daarna nog eens een pint te pakken en rond te wandelen op het terrein. Misschien zie ik jullie wel aan de tent van mtb.be? Enfin soit, we zien wel :wink:

Uw boete, tja da´s jammer maar Aarschot is gelijk Leuven: betalen om te rijden en ... betalen om mogen stilstaan #-o
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Schijfrem schreef: Hier toch ewa fotokes, met veel moeite via diene pokke pixagogo opgeladen ( +/- 3 uur ongeveer heeft dat gezever geduurd eer´t erop stond, amaai #-o ). Het kan zijn dat het bekijken v/d foto´s ook traag gaat :(

http://www.pixagogo.com/7905444101
Merci voor de fotokes..

Tis eenvoudiger da ge ze eerst resized met photoshop en dan upload..

Nu zijn ze veel te groot.. een paar MB wss na resizen in PS nog maar 100KB :) Ga dus ongeveer 20 - 40 keer sneller bij het uploaden ;)
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

XC-SjoerieMoerie schreef:
Schijfrem schreef: Hier toch ewa fotokes, met veel moeite via diene pokke pixagogo opgeladen ( +/- 3 uur ongeveer heeft dat gezever geduurd eer´t erop stond, amaai #-o ). Het kan zijn dat het bekijken v/d foto´s ook traag gaat :(

http://www.pixagogo.com/7905444101
Merci voor de fotokes..

Tis eenvoudiger da ge ze eerst resized met photoshop en dan upload..

Nu zijn ze veel te groot.. een paar MB wss na resizen in PS nog maar 100KB :) Ga dus ongeveer 20 - 40 keer sneller bij het uploaden ;)
Ik wist dat ik iets vergeten was te doen :oops: #-o
Gebruikersavatar
BennyB
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: di 09 jan 2007 22:20
Rijdt met: Scott Reflex 20

Bericht door BennyB »

Ik heb ook genoten van de tocht. Weer een paar padjes ontdekt in Langdorp die ik nog niet kende.
Ook nog eens superbedankt aan de mannen die me ter hulp schoten bij mijn lekke band.
Het was een vrolijke bende, zeker voor herhaling vatbaar.
=D> Proficiat aan Pieter voor de uitstekende begeleiding =D>
Nu nog wachten tot het filmpje online komt. :lol:
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

schitterende foto 's =D>
nu wachten op het filmpje

ps : dat mijne bike zwaar is da deert mij niet :lol:
wat telt dat ik er plezier mee heb en er weinig problemen mee heb en zen maar zeker dat ik er veel plezier aan beleef :wink:
balphydus
Mountainbiker
Berichten: 782
Lid geworden op: za 04 nov 2006 09:16
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door balphydus »

VOILA, das gesproken :wink:
Plaats reactie