Meeting Aarschot/Langdorp op 7/04

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Core
Mountainbiker
Berichten: 487
Lid geworden op: za 29 mei 2004 17:40
Rijdt met: Canyon Torque FRX 9.0
Contacteer:

Bericht door Core »

ik vond het ook zeer fyn :p
ookal heb ik 4keer de grond gekust lol :D
oja men pat was krom daarom dat ik niemeer tegoei kon schakelen, heb de scale seatpost eruit gezwierd en een wcs carbon drin gezwierd :p
ook een rohloff ketting want met 2powerlinks en een shimano ketting rondrijden is ook nie alles :D
hopelijk volgende keer meer geluk:p
zeg pieter wasda uw vrindin?^^
Gebruikersavatar
Conrad
Mountainbiker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 15 sep 2006 10:10
Rijdt met: Specialized S-Works Epic 2021
Contacteer:

Bericht door Conrad »

Ja ja, lekker gedouched, gegeten en al het fietsje gekuist.

Ik moest deze morgen van averbode komen, dus had al een 17,5 km achter de kiezen toen ik aan de sporthal aankwam.
Het was zeker geslaagd, weer een paar mooie en fijn paadjes leren kennen. En eveneens een paar gezichten gezien van het forum tesamen met hunne mooie mooie fiets =P~ .
Het was echt wel plezant mannen! Ben benieuwd naar de foto's en illegale filmkes (he pieter).

Enfin, aan de organisatoren en medebikers en medebikster, merci voor de rit.

Tot in houffalize :lol:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Aan de organisatoren =D> =D> Heb mij goed geamuseerd, prachtige bike omgeving waarvan we wel de leukste paadjes hebben meegepikt. De knie heeft het gehouden alleen de conditie :oops: :oops: maar dat is na 4 maand inactiviteit wel wa normaal denk ik. Achteraf nog een apréske gedaan op de markt in Aarschot, maar da is wel een duur geworden :cry: Ik mijn wagen geparkeerd op de grote markt en nie gezien dat ge daar een ticket moest nemen ](*,) ](*,) gevolg een aprés die 25€ duurder uitvalt dan normaal #-o #-o maar eigen schuld dikke bult zeker :-? Moesten jullie toch bereid zijn te delen in de kosten, mijn rekeningnummer is verkrijgbaar per PB. :wink: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Het was idd de moeite om af te kome!
Veel klimmen en dalen, zo hebbe we het graag :-D
De organisatoren hebben prachtig werk geleverd =D> =D>

Het weer was ideaal en de omgeving is hier prachtig dus veel kon er niet fout lopen. Behalve dan mss de enkele accidentjes die er geweest zijn ;)

Ik kijk al uit naar de volgende meeting :-P

Grtz
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

hey

t was supper, heb er echt van genoten.
dees was de eerste keer dat ik echte heuveltjes beklom en amai sommige stukken toch afgezien #-o , maar dan kwamen de afdalingen waar ik nog niet vole bak durfde geven (niet bekend ginder).
tot de volgende zou ik zeggen (summerbike plus ).

grtz
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

ik heb ook genoten van de tocht daar in Aarschot. :bounce: Er waren enkele bekende
stukken bij van de toertochten daar in de omgeving maar dat is op deze
meetings geen probleem.
De afstand van de tocht speelt op zulke meetings geen rol,beter ietske korter dan wat te lang,dan hebt wat tijd om eens een
babbelke te doen met de andere forumleden.
Aan de organisatoren =D> =D> =D> en tot op een van de volgende meetings.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Twas zalig!

Het was lang geleden dat ik nog in vlaams brabant was geweest dus ik keek er wel naar uit.. zelfs zoveel dat ik deze nacht amper geslapen had

Den dag begon al goed in Turnhout.. de wielertoeristen vertrokken immers voor een toertochtje.. Ene zei dak de pijlen moest volgen.. ‘ik dacht het ni’. Farmer die ne folder in zijn handen geduwd kreeg en prompt reageerde met ‘wij zijn wel geen baanjanette ze!’, dien kerel z’n gezicht was zó grappig!

Aangekomen in Aarschot was het even zoeken naar de rest.. samen met de nico (twinpower) begeleid door bart (strikybart) even een extra kilometertje met de wagen gedaan ^^

Het was een lekker tochtje.. mooie heuvels en lange afdaling waar je de fiets zalig kon laten werken met enkele dropjes! Ondanks dat we in één groep reden waren er geen noemenswaardige problemen en bleef de groep redelijk goed samen.

Enkele markante gebeurtenissen onderweg:
- Maltje krijgt te weinig affectie thuis dus besloot ie maar aan tree-hugging te gaan doen.. pure natuurliefhebberij!
- Nico (Twinpower) kwam me even voorbij over een boompje, maar dat was dan wel buiten het volgende boompje gerekend, maar hij liet zien dat hij buiten mountainbiken ook wat van turnen kan! Verder vertelde hij ook nog dat hij niet te veel moest nadenken..
- Brecht (CCR) was wel de pechvogel van de dag.. is 4x gevalle, buigt zijn zadelpen, derailleurpad krom, gebroken ketting.. goe bezig met dieje carbonne scott jonge :D
- Devilbiker besloot om als laatste zijn fiets te wegen.. uitstel van executie: de weegschaal van Twinpower weegt maar tot 20kg en er verscheen ERROR op het schermpje
- ‘Wielertoeristen’ tegen komen en dan roepen ‘opgepast baanjanetten!!’.. lachen gwn!

Met andere woorden: de leut zat er wel in!

De organisatoren hebben dit mooi uitgestippeld.. ne dikke proficiat! Kwil Farmer ook nog bedanken voor de lift vanuit Turnhout!

Kijk al uit naar de foto’s/filmpje

Tot de volgende manne!
dankers
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 06 jul 2006 15:15
Rijdt met: BMC Team elite 02

Bericht door dankers »

Kvond het een tof tochtje met toffe mensen..
'kwil dit zeker nog eens doen(het was men 1st meeting).
Tot de volgende!!!
tabias
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: di 03 okt 2006 14:09
Rijdt met: canyon 9.0 customized

Bericht door tabias »

en nu nog de foto's met namen boven en filmpje.

Spijtig dat men fiets niet gewogen is:(, stomme spaak moest weer per abuus een stukje loslaten, gevolg: naar de winkel voor nieuwe spaak en dan maar naar huis.

Tocht was super, niet fysisch vermoeid maar een stuk technischer dan verwacht, veelal door de afdalingen in het mulle zand van langdorp.

wanneer is de volgende meeting in aarschot :bounce:
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

XC-SjoerieMoerie schreef:


Enkele markante gebeurtenissen onderweg:
- Maltje krijgt te weinig affectie thuis dus besloot ie maar aan tree-hugging te gaan doen.. pure natuurliefhebberij!
Te weinig affectie ni zenne,ik hou gewoon van verandering :-?


Nu begin ik wel alles te voelen,gelukkig dat er wa vet aan men lijf zit.
Plaats reactie