Winterdag Weelde aftertalk

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Vertrokken met regen en koude,maar na een tijdje was het droog en werd het echt leuk.
Supersnelle mannen (en vrouw) moest ik voor laten,maar het ging al bij al lekker vlotjes.ff de weg kwijt maar met men 2 jeugdige medebikers de witte bollen blijven volgen tot onze euro viel dat we dat stuk al gedaan hadden.
echter na enkele 100m de 2de groep terug tegen gekomen en samen naar de bevoorrading gereden.
Lekkere borreltjes blijven drinken tot we "goed" op de foto stonden.
Na deze versnapering ging het veel beter en na een spurtje waren we terug waar we vertrokken waren.
Douchen en snel een lekkere spaggethi besteld met de nodige donkere Leffes.
De verhalen kwamen toen van zelf.
Schitterende dag gehad,bedankt mountainbike.be!!
=D> =D> =D> =D>

Langs deze weg toch ff oproepen aan zij die zich geroepen voelen om deze zomer misschien de mountainbikedag langer te laten duren door savonds een BBQke en misschien een fuifje achteraf,ik(en ben niet alleen) ben daar zeker voor te vinden.Zo kunnen de vrouwtjes ook een s buiten komen :lol:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Aan iedereen die toch het minder goede weer getrotseerd heeft : bedankt om toch af te komen!! =D> De route naar de tracks was nie zozo maar de twee singletracklussen lagen toch behoorlijk goed berijdbaar.
Ook een pak van mijn hart dat op enkele na alle bomen geruimd waren 8-[ ... Weken voor geijverd om dat gedaan te krijgen en 't waren er 60 #-o

Zo spoedig mogelijk enkele foto's online!
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

t was echt supper dankzij t regenachtig weer.
mooie omgeving en zelfs de trage groep ging goed vooruit :lol:
en een =D> aan onze jongste biker op een te groete mtb (echt chapeau manneke).
zij die niet gekomen zijn, ge hebt wat gemist :P

ps: zijn der hier bikers(sters) die goesting hebben om in de zomer deze toer eens over te doen bij goed weer ?

tot op de mtb plus happening of elders ;)

grtz
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Wa een kak bevoorrading man zelfs geen fruit! :lol:

Nee nee, twas zalig! Iedereen die ni gekome is heeft dik ongelijk.. het begin was wa slijkerig maar daarna viel het goe mee.. echt zo nice dit bos: hier kunde de singletracks eindeloos - maar dan ook echt eindeloos - aan elkaar knopen =D> FF de groep verloren met Devilbiker en Maltje, maar da was rap opgelost!

2x moete stoppe: ene keer kon ik nimer schakele en ne andere keer zat er takje in m'n cassette gedraaid. Naar de sporthal toe is het tempo op de weg wa opgedraaft.. vele hadden de leffe al in gedachte ^^

Enfin we hebbe in die sporthal ff den boel vuil gemaakt en wa gedronke en gegeten en daarna nog 13km met devilbiker na huis gebold.

Mooi dagske manne ;)


BTW: foto's van modderige fiets in de showroom sebiet :p
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Voila se fietske terug netjes proper =D> want amaai wat een kl*te weer om te starten zenne #-o Gelukkig werd het na enkele kilometers droog (allee toch van bovenaf :-? ) zodat alles toch nog behoorlijk meeviel. Weer enkele gezichten op nicks kunnen plakken wat toch altijd weer plezant is. De Farmer en zijn mannen hadden dit goe in mekaar gestoken, bedankt mannen =D> De singletrack lussen op den Hollanders waren uiterst plezant, en ook de bevoorrading was goe voorzien en zoals gewend bij de Jan met het stenen fleske :drunk: :drunk: Wat wel opviel was dat de modder eigenlijk alleen in Belgie ruim aanwezig was, eens op Hollands grondgebied was er bijna niks van te bespeuren :P zou het daarom zijn dat die mannen hier geen autovignet willen betalen??? :roll: want eens terug Belgie binnen was het weerom modder troef #-o Maar goe geamuseerd en achteraf goe gebabbeld op de aprés, meer moet da nie zijn :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Veel fotokes onscherp met da klein toestelleke, maar ik kon mijne spiegelreflex toch nie mee gaan sleuren hè.
Heb er een twintigtal op't net gezet : http://www.pixagogo.com/3836974331

niet goed genoeg om in't fotoalbum te plaatsen, dus maar op pixagogo gezet...
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Madrista heeft toch nog tijdig een bikeske kunne samerapen zie ik. Wa zei den demper nu?
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

1 woord jongens: SCHITTEREND, zeker voor herhaling vatbaar

jammer van de regen bij start, maar gelukkig na een km of 4 zijn de weergoden ons gunstiger gestemd geworden!

Zelfs de strook modderdabbing was FUN FUN FUN, en die singletracks om duimen en vingers af te likken!!

straks post ik ff een fototje vd bike, hij ziet er echt geweldig uit...

edit: zo ziet een bike eruit na een meeting in Weelde...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Zelfs een bevoorading was voorzien, en ze was nog dik in orde ook!!

1 puntje van kritiek: mss wel belangrijk om te weten waar we nu links of rechts moeten :-D , soms was dit redelijk onduidelijk!!

Inderdaad een dikke chapeau aan onze jongste deelnemer, je moet het toch maar doen tss al die "oude mannen" goed bezig kameraad, blijven volhouden en ge word ne goeie!!

op den apres werd goe gelachen, het leek wel of iedereen iedereen al langer kende, en nu kunnen we tenminste eens een gezicht op sommige nicknames kleven.

nog een vraagje: er was iemand met een VSH outfit bij, wie was dat mss?? bij ons op het werk (van oirschot herentals)rijden de mannen daar ook mee rond.

enfin, ik kan hier blijven zeveren, dus om af te sluiten: DOE ZO VOORT!!

Grtz

Nico
Laatst gewijzigd door Stalen Worm op za 10 feb 2007 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sharplikeascalpel
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: zo 23 jan 2005 19:28
Rijdt met: HILSeT (8,5kg) xc bike, YETI ASR

Bericht door sharplikeascalpel »

Leuk tochtje =D> =D> =D> =D> =D> =D>

De singletracks mochten er zijn en de ondergrond viel al bij al wel mee! Het doucheke achteraf deed deugd en den après ook. Ons madam heeft da ook goe gedaan :wink: Hopelijk meterschap?

Hopelijk blijven jullie meetings houden, dit zijn toffe momenten!
Gast

Bericht door Gast »

Ons Madam heeft het ( nieuwe ) meterschap alvast aanvaard. Waarom dat Kathy ermee gaat stoppen leg ik nog wel uit in de aankondiging. Ik heb al maanden niks meer van haar gehoord.

Maar voor de rest. Lekker blubber. Wieltje zuigen was er niet echt bij, want dat werd bestraft met een streep modder. :lol: Bedankt aan mama en papa Bart voor het verwennen van een meute modderbeesten aan de bevoorrading. Enne, Wilfried, ik hoop dat uw modderbad geen sporen achterlaat, amaai die ging me daar toch ff in een diepe plas liggen. :lol: :lol: :drunk: .
Douwe heeft zich rot geammuseerd tussen de ouwe vellen en heeft de smaak te pakken. Het ventje is amper 13 jaar, maar rijd als ene grote.
Nu nog ene fiets op zijn maat en hij laat menig oud vel achter zich. :lol: :lol: :lol:
Op den apré nog ff en spannend moment beleefd omdat Wilfried Michiels zijn autosleutel aan de vissen had toevertrouwd. Ik moet ook zo ene pa hebben die mijne fiets na de rit kuist. :drunk: :drunk: :drunk:
Plaats reactie