SBP 2007 - Dilsen-Stokkem - 23/6/07

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gast

SBP 2007 - Dilsen-Stokkem - 23/6/07

Bericht door Gast »

Om verschillende redenen hebben we voor een andere en voor sommigen minder gunstige datum moeten kiezen. In ieder geval betekend dit wel dat we ons aanbod naar jullie toe dit jaar nog kunnen uitbreiden. Verder hebben we ook zoveel mogelijk rekening gehouden met de feedback die jullie hebben gegeven. Het was niet eenvoudig om een geschikte datum en lokatie te vinden en we zijn dan ook blij dat we er eindelijk uit zijn.

Dilsen-Stokkem was organisatorisch gezien de beste keuze. De medewerking van de stad en bos&groen verloopt goed. Andere lokaties waren minder aangewezen, moeilijk om iets gedaan te krijgen van het gemeentebestuur e.d.
Verder is onze uitvalsbasis zeer gunstig gelegen en kunnen we op de steun van de provincie en fietspromo rekenen.
Wij kunnen jullie een atractief parcours aanbieden in een mooie en bosrijke omgeving met toch nog de nodige klimmetjes en afdalingen.

Natuurlijk willen we ook weer een beroep doen op jullie om als vrijwilliger deel uit te maken van het team.

Voor de fans van de klassieke zomerdag is er ook goed nieuws, deze zal in zijn oude glorie hersteld worden. Voor de lokatie hiervan zijn we nog op zoek naar een plek.
Laatst gewijzigd door Gast op do 11 jan 2007 21:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

De datum zal voor sommige studenten inderdaad een hindernis zijn, maar na veel overleg met exposanten, studenten, provincie en partners was dit de beste optie.
Wij moeten met veel dingen rekening houden en dan naar de grootste gemene deler zoeken en dat was het weekend van 22/23 en 24 juni.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Euh, hier staan een paar pics van de site waar editie 2007 dus door zal gaan...
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Gizmo schreef:chimay was al in orde dus met dezelfde formule dees editie ook zeker.

Gizmo 8)
Maar dan beter, rekening houdende met de opmerkingen van vorig jaar... :wink:
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Voor editie 2007 hebben we idd rekening gehouden met alle punten van kritiek en opbouwende commentaren van zowel deelnemers als fabrikanten.
Om een paar voorbeelden te noemen: de fabrikanten waren vragende partij voor een vroegere datum, centralere locatie die beter geschikt is om deelnemers en fabrikanten op een kwaliteitsvolle manier te ontvangen, professionele catering (ontbijt, middagmaal, BBQ), ....
Voor de rest bouwen we idd voort op editie 2006.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

De inschrijvingen zijn geopend!!!

www.mountainbike.be/algemeen/summerbikeplus2007.php
Gebruikersavatar
Hariwake
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 21 sep 2005 17:14
Rijdt met: Idworx Special Marathon

Bericht door Hariwake »

Heb net de bevestiging van mijn inschrijving bekomen.

Ik kan echter nergens een volledig adres terugvinden. Noch op de bevestiging van de inschrijving, noch ergens op het forum. Of kan ik niet goed zoeken ? Wie kan mij een adres doorspelen want ik ben van plan om met de fiets langs het kanaal naar ginds te rijden en ik neem aan dat hier geen wegwijzertjes worden geplaatst...
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Vertrekpunt: Vakantiecentrum Schootsheide, Kanaalstraat 5, 3650 in Rotem (Dilsen - Stokkem) :wink:
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
black tragic
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: do 13 mei 2004 12:21
Rijdt met: GT pro line 24" / GT Fury 26" '12 / GT gtr 2.0 28" '12 / GT Xizang 29" '92
Contacteer:

Bericht door black tragic »

Aan alle bikers, ga zeker ook eens kijken op het terrein van De Maasvallei waar the Filthy Crew aardig wat werk heeft geleverd. Je kan er trouwens ook een prachtige XC rit maken op de terrils. Als je boven geraakt (de klim is lang en stijl) dan kan je genieten van een prachtig uitzicht over de volledige maasvallei. Bij helder heb je al vlug 30km zicht!
Voor 2€ mag je binnen.
Plaats reactie