SBP 2007 - Dilsen-Stokkem - 23/6/07

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Gf biker schreef:
devil biker schreef:mja ze beloven buien, das afwachten é, en buien zijn meestal plaatselijk
µ



Da kennen we ja :roll: hier en daar een bui, hier is waar ge zit en daar is gewoonlijk waar ge naartoe gaat #-o
Hadden ze vandaag ook ni slechter gezegd dan gistere?

Heel den dag heeft de zon geschenen...
Gebruikersavatar
Bobski
Mountainbiker
Berichten: 307
Lid geworden op: wo 30 mei 2007 14:53

Bericht door Bobski »

Wegens "verplichtingen" bij de bank gaan we (2 pers) er pas kunnen zijn tegen de middag... maar we willen er zeker nog het beste van maken, kunnen we ons dan nog inschrijven? want op de site staat enkel nog voormiddag inschrijven?

hopelijk tot zaterdag...
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Voor alle duidelijkheid: inchrijven is nog steeds mogelijk.
Dit kan vanavond nog vanaf 18u en zaterdagmorgen vanaf 8u30u ter plaatse.

Kan je door omstandigheden slechts later arriveren, spreek dan even iemand van de organisatie aan ter plekke en dan regelen dit wel.
Gebruikersavatar
axirally
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 13:02
Rijdt met: Scott

Bericht door axirally »

ka.dee schreef:
Headshot schreef:als ik enkel zondag kan, moet ik dan ook de volle 10euro betalen?
Voor alle duidelijkheid, het programma op zondag is enkel bedoeld voor zij die ingeschreven zijn op zaterdag (of reeds de vrijdagavond) Het is dus niet de bedoeling dat er nog derden afzakken op zondag.
Goed dat ik dit lees. Moet zaterdag werken en had zondag willen komen. Maar dat is dus niet de bedoeling. Jammer. Dan maar naar Amay.
Plaats reactie