Het gaat hier misschien een beetje op een Oscaruitreikung gelijken, maar ook ik wil graag een dankwoordje richten aan XVM en Philip voor het werk dat zij in de realisatie van deze mooie dag hebben gestoken.

(shit, 't marcheert bij mij ni, maar ge krijgt applaus dus!)
- In de tweede plaats dank aan Manitou die mij tot twee keer toe depanneerde met binnenbanden toen bleek dat mijn eigen (nieuwe) reserveband fit was.
- Voor de rest ook dank aan onze Nederlandse vriend Obom. In de eerste plaats dat hij van zo ver gekomen is om ons te vergezellen en in de tweede plaats omdat hij niet méér dan 10% van het geproduceerde tatervolume voor zich heeft genomen (van een doorsnee Hollander ben ik anders gewoon

)
- Ook ne merci voor de (niet meer) anonieme schenker van de kleedkamervergoeding en peperkoek!
- Ook proficiat aan de meiskes die het aangdurfd hebben om met een bende mannelijke bikers het bos in te duikelen. En eerlijk is eerlijk: de vrouw van Philip heeft de schoonste poep

Sorry JFK ... zelfs schoner dan uw strak kontje
- en last but not least dank aan al de rest die mee voor de sfeer hebben gezorgd.
Zonde: Op dit moment kan ik al nimeer van iedereen het gezicht op de nick paatsen, morgen is dat weeral gehalveerd, en overmorgen ken ik alleen nog maar mezelf
Hopenlijk mogen we elkaar nog geregeld tegenkomen en dan niet alleen via digitale weg!!!
CU
Black Phantom