2de Mountainbike.be dag - 02/08/03 Tervuren

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Doggy schreef:Formidabel mooi tochtje gedaan gisteren, voor zo'n tocht moet je de tt-kalender al heel goed uitpluizen. waarvoor nog eens een bedankje aan philip en xvm, voor het werk en de tijd van de voorbereiding en de dag zelf alles in goede (bos)paden te leiden. Tof was ook dat er op de zwaarste bergjes gewacht werd zodat we met een ganse groep naar de volgende hindernis konden trekken, maarja das de bedoeling van de Mountainbike.be-dag dus dat was dik in orde.
Alle nu maar hopen dat ik nog iemand herken hier of daar op een tt.
En waar vinden we u terug op de foto, want ik vind je niet meer terug in mijn "geheugen" #-o
edit: oepse je hebt het al onder "who-is-who" geschreven (en daar hoort het ook) :oops:
Gebruikersavatar
karlh
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00
Rijdt met: TREK LIQUID30 + TREK 8500sl

Bericht door karlh »

goei foto's JFK !!
Het was een prachtige dag en een zeer mooie tocht !
Nogmaals bedankt aan de organisators !
:lol: :)
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

Shrek schreef:Ik was ook bij de gelukkigen die 'plat' reden #-o (bedankt ??? met truitje van Frigas en Kasteel van Nieuwland voor de hulp)
maar de absolute winaar was Black Phantom... 2 maal op 49 km das ni slecht :wink:
dus nogmaals bedankt XVM en Philip voor de prachtige organisatie en tocht en tot de volgende Mountainbike.be-meeting 8)
??? met truitje van frigas = Me



Proficiat, k vond het ook plezant. Alleen spijtig dat ik vroeg moest thuis zijn. Anders hadde we nog wa kunnen blijven e. Uiteindelijk was k maar een klein kwartier te laat dus t viel nog mee.
Laatst gewijzigd door IntoXic op ma 04 aug 2003 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Amateurke
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 aug 2003 12:54
Rijdt met: Gary fisher Tassajara

Bericht door Amateurke »

Hé, even reageren.... heb me goe geamuseerd.
Had enorm met Dennis te doen... hoop dat ik dit nie hoef mee te maken... amaai wat een krampen... maar eeeuh eerlijk is eerlijk :colors: Dennis, was wel blij dat ik nie de enige was die te voet naar boven moest....
Ene Claudine, bedankt voor je tips... heb die dag meer bij geleerd dan alle andere tochten samen :P ...
Bedankt voor de leuke organisatie... ook van m'n wederhelft (Itekbiker)

Allé, mannen fiets ze... ene aan alle vrouwen... jullie hebben wat gemist.
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

Amateurke schreef:was wel blij dat ik nie de enige was die te voet naar boven moest....
En tegen volgend jaar doen wat je gezegd hebt tegen mij he (stoppen met roken!), dat zal zeker 5 km/h schelen :wink:

Tot nog eens,
XVM
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

[quote="Amateurke"]
heb die dag meer bij geleerd dan alle andere tochten samen :P ...

Marietteke Merci zenne :lol:
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

IntoXic schreef: ??? met truitje van frigas = Me
'k dacht het al maar was niet zeker bij deze een persoonlijke merci vanmijnenwege

@ BP bij mij was het mijnen eerste platte in mijn 2 jarige MTB carrière
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

philip en XVM,

Ook van mij nen dikke proficiat, was een perfecte organisatie.
Parcours was niet direct voor mijn niveau weggelegd. :oops: Met momenten voelde ik me wat belachelijk telkens jullie me stonden op te wachten, maar ik wou er dit jaar perse bij zijn, had de eerste editie immers al moeten missen omdat ik gene congé kreeg. :evil:
Ik weet nu waar mijn niveau zich situeert tov de wekelijkse toertochtenrijders en besef dat er nog veel werk aan de winkel is.
Alle anderen zijn ook bedankt voor hun komst =D> =D>
Ga van de week nog alle foto's verzamelen die zijn getrokken en op een pagina zetten met uiteraard het verslag van philip.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Amateurke schreef:Had enorm met Dennis te doen... hoop dat ik dit nie hoef mee te maken... amaai wat een krampen... maar eeeuh eerlijk is eerlijk :colors: Dennis, was wel blij dat ik nie de enige was die te voet naar boven moest....
.
Amateurke, kwou maar effe zeggen dat het Kenneth is en niet Dennis. :lol:
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

KaDee schreef:Amateurke, kwou maar effe zeggen dat het Kenneth is en niet Dennis. :lol:
Ander was 't DaDee :lol: :wink:
Plaats reactie