2de Mountainbike.be dag - 02/08/03 Tervuren

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Die fout is al opgelost... ;)

En nu slaapwel!
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

2de Mountainbike.be dag - Tervuren

Bericht door Black Phantom »

Het gaat hier misschien een beetje op een Oscaruitreikung gelijken, maar ook ik wil graag een dankwoordje richten aan XVM en Philip voor het werk dat zij in de realisatie van deze mooie dag hebben gestoken. =D> =D> (shit, 't marcheert bij mij ni, maar ge krijgt applaus dus!)
- In de tweede plaats dank aan Manitou die mij tot twee keer toe depanneerde met binnenbanden toen bleek dat mijn eigen (nieuwe) reserveband fit was.
- Voor de rest ook dank aan onze Nederlandse vriend Obom. In de eerste plaats dat hij van zo ver gekomen is om ons te vergezellen en in de tweede plaats omdat hij niet méér dan 10% van het geproduceerde tatervolume voor zich heeft genomen (van een doorsnee Hollander ben ik anders gewoon :wink: )
- Ook ne merci voor de (niet meer) anonieme schenker van de kleedkamervergoeding en peperkoek!
- Ook proficiat aan de meiskes die het aangdurfd hebben om met een bende mannelijke bikers het bos in te duikelen. En eerlijk is eerlijk: de vrouw van Philip heeft de schoonste poep :oops: Sorry JFK ... zelfs schoner dan uw strak kontje :drunk:
- en last but not least dank aan al de rest die mee voor de sfeer hebben gezorgd.
Zonde: Op dit moment kan ik al nimeer van iedereen het gezicht op de nick paatsen, morgen is dat weeral gehalveerd, en overmorgen ken ik alleen nog maar mezelf :oops:
Hopenlijk mogen we elkaar nog geregeld tegenkomen en dan niet alleen via digitale weg!!!

CU
Black Phantom
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

inderdeed, het was plezant.
hier zijn nog enkele fotookes:
http://users.skynet.be/SPECI/Mountainbike.be.html
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Bericht door philip »

SPECI schreef:inderdeed, het was plezant.
hier zijn nog enkele fotookes:
http://users.skynet.be/SPECI/Mountainbike.be.html
Mannekes, er staat een verslagje op:

http://users.skynet.be/philip.rademaker ... /Bms2.html

Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.

philip
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Re: Mountainbike.be bikers dag 2 ......... been there done it!!

Bericht door philip »

Black Phantom schreef: En eerlijk is eerlijk: de vrouw van Philip heeft de schoonste poep :oops: Sorry JFK ... zelfs schoner dan uw strak kontje :drunk:
hela hela ... pas op he ... op volgende keer hou ik mijn vrouwke thuis aan de haard :D

@JFK ... their words ... not mine :drunk:

cheers
OBOM
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 15 okt 2002 14:16
Rijdt met: Manitou HT

Re: Mountainbike.be bikers dag 2 ......... been there done it!!

Bericht door OBOM »

Black Phantom schreef: - Voor de rest ook dank aan onze Nederlandse vriend Obom. In de eerste plaats dat hij van zo ver gekomen is om ons te vergezellen en in de tweede plaats omdat hij niet méér dan 10% van het geproduceerde tatervolume voor zich heeft genomen
Man! Ik had helmaal geen adem meer over om te tateren...Maar ik ben het helemaal met je eens, 't was top! =D> (bij mij doet-'ie het ook al niet)
De dag was de lange reis meer dan waard, Philip was een puike gids, maar waar bleef dat stijle stukske toch... :lol:
Allemaal dank voor het gezellig treffen en de fijne rit!!!
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

@philip: schoon verslag :wink:

Het was een heel schoon toerke, en de trappekes waren fun :lol:
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Bericht door philip »

SPECI schreef:@philip: schoon verslag :wink:

Het was een heel schoon toerke, en de trappekes waren fun :lol:
@SPECI: thanks ... amai, ik ga daar afzien morgen op diene chrono in Waudrez geloof ik ... daarnet nog redelijk zwaar getafeld en die 2 trappisten van Tongerlo laten zich duidelijk voelen ... enfin, we gaan dat zien he ;-)

beetje slapen nu ...

cu tomorrow!
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Re: Mountainbike.be bikers dag 2 ......... been there done it!!

Bericht door philip »

Black Phantom schreef: Voor de rest ook dank aan onze Nederlandse vriend Obom. In de eerste plaats dat hij van zo ver gekomen is om ons te vergezellen en in de tweede plaats omdat hij niet méér dan 10% van het geproduceerde tatervolume voor zich heeft genomen
Idd ... "dienen Ollander" ... man man man ... zijnen tater stond niet stil ... reed een stuk met mij vooraan ... amai ... :^o ... kreeg er koppijn van ... nu weten jullie waarom het tempo zo hoog lag (aheum) [-X

LOL hoor :D :D :D
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

nog eens nen groten merci aan Philip en XVM voor de organisatie !!
het was vlekkeloos op die ene biker die we verloren na :P
het deed deugd na een weekje verbouwingsplannen te bestuderen, gewoon te biken en te biketateren.....
cu op een of andere toertocht, je laat maar iets weten als jullie de westelijke kant van het land komen opzoeken !
f
Plaats reactie