2de Mountainbike.be dag - 02/08/03 Tervuren

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
marzokki NQH
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 10 mar 2002 02:00
Rijdt met: terrago-kader '98

Bericht door marzokki NQH »

ik wil ook philip en xavier bedanken voor een inderdaad vlekkeloze organisatie. ook de medebikers worden bedankt voor het creëren van zulke mooie GROEPstocht. =D> \:D/ =D> (hier werkt het :lol: )
ik ben zeer content van toch gekomen te zijn, en mijn beletsel enigszins kon omzeilen.
ps: ik wil ook de hulpvaardigen bedanken die mijn broer hebben helpen depanneren met een klimmend stuur (broer is hier niet op forum om te bedanken), ik denk dat obom de noorderbuur erbij was, merci mannen
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

frank schreef:het was vlekkeloos op die ene biker die we verloren na :P
Inderdaad, ik vraag mij nog altijd af hoe dat is kunnen gebeuren, en ik maar zo mijn best doen vanachter aan de groep om iedereen er bij te houden en is er toch ene die ontsnapt ](*,) .

Aan die ene biker die we na Hoeilaart zijn kwijtgespeeld, kan je misschien een beetje licht op het mysterie werpen? Ik zou toch eens willen weten wat er precies gebeurd is...

Aan al de rest, stop nu maar met die bedankjes voor ik helemaal verlegen wordt :oops: , blij te horen dat jullie allemaal content waren.

Groeten,
XVM
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Tweede kort verslag... nu onder de juiste topic ;)

Het was een prachtige dag onder de deskundige begeleiding van Philip en XVM.
Het weer was prachtig, de sfeer was tof, het parcours was heel leuk en de après-bike was voor mij toch nuchter.

Alvast bedankt aan iedereen voor de toffe sfeer, aan XVM voor de organisatie, aan Philip voor het parcours en aan Kadee als geheime weldoener en proficiat voor zijn doorzettingsvermogen.

Alvast voor jullie fotokes online gezet van vandaag.
Op www.jeffrygoethals.tk onder resultaten of volgende rechtstreekse link:
http://student.vub.ac.be/~jgoethal/JFK/ ... 020803.htm
Gebruikersavatar
Palmo
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: di 11 jun 2002 02:00
Rijdt met: TREK Superfly 5 2017

Bericht door Palmo »

XVM en Philip: mannekes van mij ook nen dikke proficiat voor de organisatie. =D> =D> het was een mooie tocht :roll: met een toffe bende. Ben blij dat ik weer een deel blauwe lintjes erbij ken. Ook fijn dat Obom de verre toch gemaakt heeft. Da was toch een hevig manneke zoals deze overal zich tussendoor wrong. Na het afzien in de laatste 10 kilometers (voor mij toch wel hoor :cry: maar XVM en vooral JFK zijn me diverse keren komen aanmoedigen en steunen. :wink: Bedankt daarvoor. ) was de verkwikkende douche en de aprèsbike zoveelste aangenamer. Alléz, kzie er al naar uit naar de volgende TT's nu ik toch wa meer mensen ken.
Tot dan :P :P =;
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

Yeps, hier van 't zelfde megabangelijke tocht gedaan onder 't stralend zonnetje en eindelijk eens de gezichten achter de nick's gezien.
Ik was ook bij de gelukkigen die 'plat' reden #-o (bedankt ??? met truitje van Frigas en Kasteel van Nieuwland voor de hulp)
maar de absolute winaar was Black Phantom... 2 maal op 49 km das ni slecht :wink:
dus nogmaals bedankt XVM en Philip voor de prachtige organisatie en tocht en tot de volgende Mountainbike.be-meeting 8)
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Bericht door philip »

Efkens reclame maken ... 31 augustus organizeer ik ook een rode lintjes tocht; volgt een deel hetzelfde parcours maar we trekken eerst nog langs Overijse.

Deze tocht is wel een heel pak steviger: 80 km en 950 hm.

Mensen die goesting hebben om mee te rijden mailen me maar.
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Ook ne merci voor Black Phantom die de (naam)stickers heeft meegenomen, wat het allemaal een stuk gemakkelijker maakte om de mensen te herkennen.
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Shrek schreef:maar de absolute winaar was Black Phantom... 2 maal op 49 km das ni slecht :wink:
Hmmm ... is een beetje een twijfelachtige eer :oops: . En dan te weten dat ik in een heel jaar tijd genen enen platten band heb gereden, en nu 2 in één rit!! :evil:
Bij den tweede platte heeft er iemand mijn band van de velg gelicht zonder bandenlichters. #-o. Wie was da??
@ Board: gij zijt begot van Zandhoven! Vandaar dat uw accent mij nogal vertrouwd in de oren klonk. btw: Nice haircut! 8)
@ Manitou: gij zijt een spelemanneke hé. Ooit als eens geprobeerd over een bergske van 10 cm te rijden ZONDER te jumpen? :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Jongens moet er mij bij aansluiten heb een te gekke dag beleefd :D zeker voor herhaling vatbaar Dank aan eenieder die dit georganiseerd hebben \:D/
Gebruikersavatar
Doggy
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: za 15 mar 2003 15:59
Rijdt met: Giant NRS1, Gazelle extreme

Bericht door Doggy »

Formidabel mooi tochtje gedaan gisteren, voor zo'n tocht moet je de tt-kalender al heel goed uitpluizen. waarvoor nog eens een bedankje aan philip en xvm, voor het werk en de tijd van de voorbereiding en de dag zelf alles in goede (bos)paden te leiden. Tof was ook dat er op de zwaarste bergjes gewacht werd zodat we met een ganse groep naar de volgende hindernis konden trekken, maarja das de bedoeling van de Mountainbike.be-dag dus dat was dik in orde.
Alle nu maar hopen dat ik nog iemand herken hier of daar op een tt.
Plaats reactie