SBP 2006 - Aftertalk

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

volledig mee eens - 1 ding altijd in uw achterhoofd houden - klein maar fijn ... beter een klein evenement doen dat perfect georganiseerd is, dan een mega-evenement dat maar half is. Lange toertochten zijn er al genoeg op zaterdag en zondag. Bike-dagen zoals afgelopen week, zijn er nog niet of amper.
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

mss opteren voor 2 afstanden volgend jaar :wink: zo kunnen sommigen onder ons langer van de mooi natuur genieten onderweg , en anderen dan weer net hun droombike testen =D> btw het was een prachtige dag ,en een dikke pluim voor de organisatie =D>
Gast

Bericht door Gast »

wat dachten jullie van zaterdag clinic en biketest met een korte tt van een kleine 20 km en zondag een lange tt van een 60 km en een korte van 20 en 40 en een toppie fuif op zaterdagavond. zo kunne jullie hetgeen jullie op de clinic hebben geleerd op zondag toepassen.

waarom die tt op zaterdag? zo kunnen we de dingen een beetje spreiden en ontstaan er niet zo snel lange wachtrijen aan de testen e.d.

Bikewash. liever een 7 tal tuinslangen met voldoende druk ipv een aantal hogedrukreinigers ? Mss een combi doen en de mensen de keuze laten.

douches met of zonder assistentie van een schoon madam of mijnheer? Ook hier een keuze. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

maurice schreef:wat dachten jullie van zaterdag clinic en biketest met een korte tt van een kleine 20 km en zondag een lange tt van een 60 km en een korte van 20 en 40 en een toppie fuif op zaterdagavond. zo kunne jullie hetgeen jullie op de clinic hebben geleerd op zondag toepassen.
Dit lijkt mij de ideale weekendverdeling =D>
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

Idd, idee is meer dan goed.

Zeker dat van verschillende afstanden, want niet iedereen was taam ad aankomst.

Maar het was meer dan geslaagd :bounce:
Laatst gewijzigd door endorfin op di 08 aug 2006 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

[EndoRfin] schreef:
Tocht van dit jaar vond ik maar aan de korte kant, had liever een 40 a 50 km gezien, of mss 2 afstanden ?
Er wordt toch gesproken over een langere tocht;
maurice schreef:wat dachten jullie van zaterdag clinic en biketest met een korte tt van een kleine 20 km en zondag een lange tt van een 60 km en een korte van 20 en 40 en een toppie fuif op zaterdagavond. zo kunne jullie hetgeen jullie op de clinic hebben geleerd op zondag toepassen.
Dus zaterdag meer tijd voor clinic's en testen, toch ideaal. :wink:
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

maurice schreef:wat dachten jullie van zaterdag clinic en biketest met een korte tt van een kleine 20 km en zondag een lange tt van een 60 km en een korte van 20 en 40 en een toppie fuif op zaterdagavond. zo kunne jullie hetgeen jullie op de clinic hebben geleerd op zondag toepassen.

waarom die tt op zaterdag? zo kunnen we de dingen een beetje spreiden en ontstaan er niet zo snel lange wachtrijen aan de testen e.d.

Bikewash. liever een 7 tal tuinslangen met voldoende druk ipv een aantal hogedrukreinigers ? Mss een combi doen en de mensen de keuze laten.

douches met of zonder assistentie van een schoon madam of mijnheer? Ook hier een keuze. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
awel met deze indeling wil ik gerust voor het hele weekend komen
en ja een madam om mijne rug te wassen mag en ze mag me ook nog massage toedienen ook :lol: :lol: :lol:

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

Maurice heeft het al begrepen dacht ik. Een kombinatie mogelijk maken van twee lussen geeft je 3 afstanden 20, 40 en 60) en dat moet iedereen tevreden stellen. De essentie van de bikedag(en) blijft gerespecteerd en zowel de goden als de mindere goden zullen in de hemel zijn. Ben al aan het sparen voor een tentje... Daar wordt ik Zen van.
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Als we dat hier allemaal lezen zal de volgende editie op 1-2-3 volzet zijn vrees ik
Gast

Bericht door Gast »

de voorbereidingen voor editie 2007 zullen al starten binnen aanzienbare tijd
aangezien dat dit geen evenement is dat op een paar dagen op poten staat
we gaan eerst deze editie deftig evolueren en dan naar volgend jaar vooral de negatieve punten aanpakken
we zullen met jullie opmerkingen serieus rekening houden
Plaats reactie