Mountainbike.be Zomerdag een tip van de sluier.

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

jocca schreef:zet jocca er maar bij hoor bbq, en indien er interesse is zou ik wel es met het tentje afkomen (vrijdag avond een bbq doen met wat wijn erbij ... de zaterdag wat rondcrossen en feetje bouwen en de zondag terug naar huis ... klinkt toch goed?
Da ga hier nog goe aflopen :wink: :-D
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

tpl schreef:tssss...hadden we maar naar chimay kunnen gaan.

Net terug van de toertocht van de X-treme bikers.

in volle afdaling bocht te scherp genomen, even grip weg op voorste band, domweg stuur achter boompje gehaakt en ik in vrije vlucht over het stuur. (kijk mama, zonder handen!!!)

resultaat: knie, elleboog en schouder onder de schaafwonden, gezwollen knie en helm helemaal gebarsten.

Maar altijd positief blijven...de fiets is nog heel en nu heb ik weer een "business-case" hier thuis om een nieuwe "bling bling" helm te kopen :P 8) :wink: :drunk:
T'is al dikwijls gezegt, maar nog een geluk dat ge uwe helm aanhad. Vandaag een peletoneke van een man of 60 gezien (wielertoeriesten) en daar had echt geen enkele van een helm aan :evil: #-o
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Is er zo nog wat volk dat "alleen" komt? Om me in een kliek op te dringen heb ik geen zin.
Gebruikersavatar
.:bert:.
Mountainbiker
Berichten: 619
Lid geworden op: wo 31 aug 2005 22:24
Rijdt met: ne witte, ne zwarte en ne grijze

Bericht door .:bert:. »

SusXT schreef:Is er zo nog wat volk dat "alleen" komt? Om me in een kliek op te dringen heb ik geen zin.
Ja, ikke en ikke ook nie.
We zullen wel zien hoe het daar gaat marcheren.
Plaats reactie