Mountainbike.be Zomerdag een tip van de sluier.

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gast

Mountainbike.be Zomerdag een tip van de sluier.

Bericht door Gast »

Het concept van de zomerdag word helemaal herzien en binnenkort starten de inschrijvingen. Wat we alvast kunnen vertellen is dat de zomerdag dit jaar niet in vlaanderen zal plaatsvinden. De goede speurders hebben nu al door waar de lokatie zich bevind. Dit is meteen ook het eerste jaar dat we met een aantal partners in zee zullen gaan om jullie een totaalconcept te bezorgen. Hebben jullie nog een idee, laat dit dan weten.
Mensen die interesse hebben om mee te werken aan dit evenement mogen mij altijd contacteren.
Gebruikersavatar
zanneis
Mountainbiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 07 dec 2004 18:38
Rijdt met: Cube

Bericht door zanneis »

... zee ...
was dat een verborgen tip ?

aan zee bvb. ergens rond de Caps in Frankrijk ?
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Bericht door Max Power »

denk dat ik al weet waar de bikerdag is... heb je al een vooropgestelde datum of ligt die nog niet vast?
Gast

Bericht door Gast »

Zoals elk jaar op de eerste zatedag van augustus. Dit jaar is dat 5 augustus.
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

maurice schreef:Zoals elk jaar op de eerste zatedag van augustus. Dit jaar is dat 5 augustus.
Verlof zal genomen worden! :-D
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Ik ga zeker van de partij zijn, weet ondertussen ook al waar het te doen is =D>
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Jaja, het gaat de moeite zijn...
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

ik weet al waar denk ik [-o<
Gast

Bericht door Gast »

Om het evenement te laten slagen moet er alvast veel volk komen opdagen. Het geheel zal niet volledig gratis zijn, maar de kosten zullen ook niet echt de pan uit rijzen. we proberen de kosten zo laag mogelijk te houden door zovel mogelijk partners in te schakelen. Een verzekering e.d zal in ieder geval worden voorzien en de meewerkende clubs zullen ook een vergoeding moeten krijgen, verder is er een hele infrastructuur die moet worden opgezet... Er zijn een paar mensen die zeker weten in de goede richting denken. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Re: Mountainbike.be Zomerdag een tip van de sluier.

Bericht door Schijfrem »

maurice schreef:..... is dat de zomerdag dit jaar niet in vlaanderen zal plaatsvinden. ......
Maurice, spreken ze op die 'geheime locatie' hetzelfde dialect als dat van u ? :P 8-[ :-k
Plaats reactie