meeting As-Dilsen

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Ik kwam en zag dat het goed was. (Al was het onaangekondigd).


Redelijk andere omgeving en leuk klimmen. Ne gezellige sfeer blijkbaar, en natuurlijk wat oudere gezichten terug gezien maar ook nieuwe gezien ontmoet waarvan het zeker best meevalt ze te leren kennen.
De bevoorrading mocht er best wezen en het was wel wat wachten op het apres maar voor zulke lekkere stuk taart mocht dat wel.
Het apres kon dus wel doorgaan. Voldaan kon ik terug huiswaarst keren.
De drank uit het stenen kruikje was best te smaken en een opkikkertje was zeker welkom, want daarna begon het klimwerk nog maar.
We kregen zeker het beste onder de wielen geschoven waarvan men in
een platte streek toch raar opkijkt. Blijkbaar hebben die Limburgers een klim gehalte en bossen om ongestoord mtb in te houden wat heel leuk was.
Het was zeker heel aangenaam en verzorgd. Bedankt voor me er attent op te maken dat die dag doorging zodat ik deze gelenheid kon bij wonen.

Laat zeker zulke kansen in de toekomst niet liggen, nu duimen dat de MTB.be zomerdag zeker even geslaagd zal wezen.


Groetjes uit Gent.
Rudy VdE.
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb me vandaag ook serieus goed geamuseerd
ik voel wel dat ik condtitioneel serieus slecht aan toe ben
hopelijk de volgende weken meer tijd om daaraan wat te werken
ik heb alvast een paar foto's online gezet in fotoaccount van mezelf
dit om het fotoalbum van de site wat te ontlasten (het zijn er rond de 190stuks)

http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2092637

ik moet mijn nieuw toestel nog serieus gewoon worden en leren gebruiken
foto's zijn nog niet echt goed naar mijn goesting
Metalcat
Mountainbiker
Berichten: 478
Lid geworden op: do 18 nov 2004 16:19
Rijdt met: Canyon Strive ES 7.0 - Fuji Tahoe 1.0 29'er

Bericht door Metalcat »

Evenwel onaangekondigd ben ik dan ook meegegaan. Vree toffen hoop en mij goed geamuseerd ondanks het wachten soms maar ja, shit happens :wink:
Alles was perfect, de gids, de tussenstop en dan weetek het niet meer. Op mijn werk waren er F#@$^#$&@&KING problemen waardoor ik vlak na de stop heb moeten afhaken en zo snel mogelijk huiswaarts keren. Toch gemakkelijk zone GPS op zulks moment. 8) :roll:
Lessons learned :
1. Uitstappen met mountainbike.be zijn zekers de moeite en zeer verzorgd =D>
2. Hier komt langs mijnentwege een vervolg op :-D
3. Diene schijte GSM afzette in het vervolg zodat ze op het werk hunne plan maar moete trekke, de pummels :evil:

Pascal
Gebruikersavatar
rakker
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 30 apr 2005 23:22
Rijdt met: scott genius rc10, mud bike Scott comp racing

Bericht door rakker »

:bounce: Ook ik kreeg het onverwachts in mijn gedachten om te komen, Ben wel maar tot de bevoorrading blijven meebiken. Nu, daar heb ik toch een lekker smoske tussen de kiezen gekregen. Leuk om de forumleden eens terug te zien, alhoewel ik veel moeite heb om namen te onthouden. Daarom moet ik maar telkens aanwezig zijn om de namen te blijven oefenen. Het was toch ne grote groep vond ik, met Maurice als bezemwagen. Mijn fiets vertoonde vanaf de start al onmiddellijk enkele mankementjes. Maar toch mee op pad gegaan. Mooie streek hier in As en omstreken om te biken. Op sommige plaatsen wel wat modderig, maar ja. Ik hoor dat de kantine niet open was, Normaal gaat deze tegen 16 uur open. Ik kom daar geregeld eens iets drinken. Voila, genoeg gezeverd. Bedankt en ik kijk al uit wat de volgende afspraak moge wezen..... 8)
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

ik vond het een geslaagde meeting =D> =D> =D>
Met dank aan peter voor het lekker verse broodje, het goede gezelschap en natuuurlijk dank aan de mooie paden en talrijke klimmetjes die we voorgeschoteld hebben gekregen !

http://gallery113663.fotopic.net/c928724.html : voor de foto's
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Een zeer geslaagde meeting =D> Het slechte weer kon de pret niet drukken en door de vele stunts werd het een enorm plezant tochtje.
Ik denk dat de foto's meer zeggen dan ik hier nog kan vertellen, dus allemaal bekijken, zou ik zeggen.
Ik heb er ook nog en paar, waaronder één wel heel eigenaardige :drunk: :lol:

Ze komen ASAP online...

Ik wil iedereen nog eens bedanken voor zijn/haar aanwezigheid, hoe meer zielen, hoe meer vreugde, niewaar?

@ Gf: Zelfs de Oostenrijkers vonden de taart overheerlijk, uw vrouwke mag er volgende keer dus weer eentje teveel bakken :-D :wink:
@ Moab: Bedankt voor de overheerlijke broodjes =P~
@ de rest van de crew: Goe gedoan manne!!! =D> :wink:
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

het was geslaagde meeting =D> :P er ware mooi klimtjes en afdalingen het was plezant dag en traat was heeeel lekker. en er zijn mooie foto's getroken van k2-er en schijfrem ,manitou =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

Ik vond het stuk wat ik meegereden ben best wel tof. Alleen vrdmme die smrge rtkttng!!!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) Het minste kracht en dat rotding blokkeerde!!!! Daarom dat ik van pure miserie maar na de bevoorrading huiswaarts gekeerd ben. Ik vond de tocht (zoals altijd =D> =D> =D> =D>) zeer goed georganiseerd. Goede gidsen, een perfecte bevoorrading met vree(d/t) lekkere broodjes (applaus voor de maker!!! =D> =D> =D> =D> ) . Ik ga zo snel mogelijk dat shitmano materiaal vervangen door TA en Scram materiaal. Dat hapert tenminste niet zodat ik weer stressloos kan biken!!!
Thanx guys en tot de volgende.
Gebruikersavatar
Liesss
Test team
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 11:01

Bericht door Liesss »

ook even als enige meisje aanwezig, zeggen dat het ook deze keer weer dik in orde was. Mooi tochtje, goed gezelschap en lekker broodje (nog is merci hé peter) . Enkel spijtig van men klikpedaal dat ik niet meer los raakte ondertussen is het al gemaakt.
Dikke proficiat aan de organisators =D>

groetjes liesss
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

http://www.pixum.nl/members/filipkellen ... 09a1d8fc84

Voilà, 'k heb wel de helft moeten wissen omdat het "AF hulplicht" nog op stond in het begin, waardoor het scherp stellen eeuwig duurde #-o :evil:
Plaats reactie