11 februari 2006 wintermeeting part 3

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

hallo
weer een zeer mooie bikersdag achter de rug vandaag !
nooit geweten dat er in rotselaar zulke mooie klimmetjes en afdalingetjes te vinden zijn, dus zeer zeker voor herhaling vatbaar !
groetjes en tot de volgende keer
Gebruikersavatar
avalanche
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: di 10 mei 2005 19:35
Rijdt met: MOUNTAINCYCLE FURY
Contacteer:

Bericht door avalanche »

ik heb ook een superleuke dag gehad !
proficiat aan alle moderators =D>
en ik zal er de volgende keer ook zeker weer bij zijn 8)
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

mooie tocht, goed parcour, zoals altijd. De groep was mss een beetje groot waardoor we regelmatig moesten stoppen en terug vertrekken wat eigenlijk vermoeiender was dan het dubbele van de afstand rijden, maar goed, een Mountainbike.be dag is geen training of vlamdag maar puur voor de fun, en was het schitterend geslaagd.

En in tegenstelling met Nielskie was ik blij dat het wat beter weer was, want vorig jaar waren mijn remblokken al iets voor de ford garage volledig weggesleten (waarop farmer me de opmerking flinstoneremmen gaf of de afdalingen :drunk: )

Oh ja een kleine opmerking, zou het mogenlijkzijn om de volgende keer een hogedrukreiniger te plaatsten? Ik moet nog iemand een koude douche bezorgen :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Bedankt aan iedereen voor de gezellige dag. We hebben ons goed vermaakt en zijn blij met de positieve reacties. Ondanks dat we van tevoren wisten dat de groep erg traag ging opschieten vanwege zijn omvang hebben we er toch voor gekozen om deze niet op te splitsen. Wij kozen voor de gezelligheid van de meute en niet voor de snelheid en gezellig was het. De demonstratie van Patrick aan de ABX was geweldig, gelukkig zonder gevolgen. Veel beterschap aan Genius die een adembenemende duikeling maakte.
Mss een leuk nieuwtje is dat Cathy het meterschap van onze site op zich gaat nemen en dat het zeker niet de laatste keer gaat zijn dat ze ons gaat vervoegen.
Een verslag volgt.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Nielskie schreef:

Vorig jaar stond ik aan die put te loeren naar die 3 zotten die toen die afdaling namen.
Heel leuk compliment!!!!!! :lol: :lol: So happy to be 1 of those 3.

Dit jaar waren er veel meer zotten dus! :lol: :lol: :lol: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

farmer/cowboy schreef:
Nielskie schreef:

Vorig jaar stond ik aan die put te loeren naar die 3 zotten die toen die afdaling namen.
Heel leuk compliment!!!!!! :lol: :lol: So happy to be 1 of those 3.

Dit jaar waren er veel meer zotten dus! :lol: :lol: :lol: :wink:
ik zeg niets
:-k
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Aja, voor de gasten die bang hebben van één borreltje van da stenen fleske: www.schrobbeler.nl :drunk:
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Vond het tof om eens de bevoorrading te verzorgen. Meteen krijg je ook een indruk van wat hierbij allemaal komt kijken en dan was het in dit geval nog maar voor een 50 man. Laat staan dat je een bevoorrading moet verzorgen voor een 1000 bikers of meer.

Verder gaat mijn dank uit naar alle aanwezigen en alle medewerkers die hun steenje hebben bijgedragen tot het welslagen van deze winterdag. Zoals steeds zullen we naar de toekomst toe rekening houden met alle opmerkingen.
Op naar de zomerdag, dewelke dit jaar plaatsvindt op zaterdag 5 augustus.
Gebruikersavatar
somy
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 31 okt 2004 20:11
Rijdt met: Orbea Lanza Personal
Contacteer:

Bericht door somy »

=D>Opnieuw een leuke dag gehad wel wat veel volk voor alle nicks te weten te komen maar ja dat nemen we der bij. :-)

@genius:beterschap toegewenst. Ik had een ogenblik gedacht dat je tegen die boom zou knallen. #-o

@vdc:Dat ne mens moet gaan mountainbiken voor elkaar te leren kennen terwijl ik je waarschijnlijk al jaren zien rijden heb op het BK :wink:

En aan maurice,farmer,manituo,ka.dee,GFen alle andere die hebben meegewerkt aan de organisatie nen dikke =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
rakker
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 30 apr 2005 23:22
Rijdt met: scott genius rc10, mud bike Scott comp racing

Bericht door rakker »

:-D Leuke dag gehad. Was wel bijna telaat, maar dan maar effe volle gas op de autostrade gereden. (maar goe da mijn fietsen er nie afgeblazen zijn). Ik vind het concept van de mountainebike.be-dag heel goed, elkaar al fietsend leren kennen. Ik vind da het nie zozeer moet gaan om kilometers te vreten maar meer om met elkaar al fietsend kennis te maken. Trainingen en tochten rijden kan je tijdens het ganse jaar. Nu weet ik tenminste wa gezichten bij de forumleden horen. Ook gezellig aprés-bike gehad in de kantine. Wel een wa gestreste baas maar Sylvia, onze dienster, heeft alles goegemaakt. PS: Cathy :oops: zag er wel goe uit op de aprés. Ik had da niet opgemerkt onder haar helmpje. Tot de volgende keer
Plaats reactie