11 februari 2006 wintermeeting part 3

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Bericht door Foempes »

sluit ik me volledig bij aan ....

toffe dag, mooie tocht en goeie Leffe .. wa wilt ne mens nog meer :wink:

misschien enkel jammer dat ik "slechts" zo'n 10-tal gezichten heb kunnen plakken op hun nicknames ( ga ik volgende keer extra werk van maken )

greets
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

Foempes schreef:sluit ik me volledig bij aan ....

toffe dag, mooie tocht en goeie Leffe .. wa wilt ne mens nog meer :wink:

misschien enkel jammer dat ik "slechts" zo'n 10-tal gezichten heb kunnen plakken op hun nicknames ( ga ik volgende keer extra werk van maken )

greets
k'Vind dat ook. De tijd is toch nog te kort gebleken om met iedereen uitgebreid kennis te maken. Maar ja, iedereen zal me wel gehoord hebben zeker, en dat is toch ook een prestatie, niet. Denk ik toch.
k'Hoop dak nog mee mag volgende keer.
Tot dan
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb net een mail ontvangen van Kathy. Ze wil iedereen bedanken voor de gastvrijheid en vond het zeer aangenaam.
In eerste instantie was ze een beetje onzeker om in een onbekende groep bikers te vertoeven, maar iedereen heeft haar goed ontvangen en de onzekerheid was dan ook snel voorbij. Verder heeft ze veel geleerd over de wijze waarop wij bikers met elkaar omgaan en was ze zeer blij met de erkenning die ze van ons kreeg als Belgisch Kampioene. Blijkbaar word ze in Wallonië niet zozeer gesteund en was dit echt een opsteker voor haar. Als het van haar afhangt zal het zeker niet de laatste keer zijn dat ze ons vervoegd.

I worked hard to have the jersey of champion of Belgium. Saturday, I saw that for much of anybody, this jersey represented the respect and i am content. In Wallonia, everyone says that it is normal but I noticed that yesterday, much of anybody realized that behind this jersey, there was much sacrifice and work.
Gebruikersavatar
kleinpeereke
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: do 02 feb 2006 22:18
Rijdt met: stumpjumper 29

Bericht door kleinpeereke »

Geweldig plezant,nu zie je dat een gezellige babbel en biken goed samengaat ,misschien eens een tip voor alle snelheidspiraten op de toertochten.Much respect aan alle medewerkers (mountainbike.be crew) voor het in goede banen leiden van dit stelletje ongeregeld en super van Cathy en Patrick om tijd vrij te maken voor deze plezante tocht.Begin nu stilletjesaan mijn nieuwe fiets gewend te geraken (matgrijze epic comp) en dit is toch wel voelbaar in techniche klimmen en afdalingen ,kweet nu eindelijk welke de extreem afdaling is aan de putten ,maart was nog goed te doen,dat belooft voor Houffalize allee da wast sloppel he :-D =P~
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

Als ik da zo hoor ... euh lees ... krijg ik kriebels in mijne buik ... en wil ik alsnog mijne vlo opspringen .. maar jah, work before pleasure, :cry: :cry: :cry: I guess ...

Lijkt me wel tof om de volgende keer mee te doen, zal eerst alle namen en karakters van 't forum wat beter proberen te leren kennen ...

Allé spijtig, de volgende keer zal ik er zijn!!!!! (kzal verlof pakken dan)

Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ben.
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Bericht door alain »

Allereerst een dikke proficiat voor de organisatoren van deze winterdag!!!! =D>
De tocht was dik in orde misschien de volgende keer opteren voor een splitsing in diverse groepen om het probleem stoppen-biken-stoppen te vermijden
Als dit een testcase was voor Houffalize volgende maand dan kan dit zeker niet stuk
Ook een dikke proficiat voor de bevoorrading ( thx moderator kadee ), sommige organisatoren van tt's kunnen hier nog wat van leren.
Toch al wat gezichten kunnen plakken op verscheidene nicknames van het forum.
Goede apres-bike maar dienen mens van cafetaria was soms wel zijnen kluts kwijt ondanks het feit dat er op voorhand toch verwittigd was.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Had er graag eens bij geweest,maar spijtig genoeg was den 11e een werkdag.Misschien ook een tip : de volgende bikersdag etiketten voorzien om de nicks op uw trui of zo te plakken ? Altijd gemakkelijk om een aanknopingspunt te hebben denk ik...

off-topic : Cathy Delfosse verdient zeker respect voor haar bike-prestaties,maar haar Engels is 'with hair'... :wink: :lol:
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

het was mooie plazandt tocht 8) :P een dikke proficiat aan de organistoren =D> =D> =D>
tijdens rit toen we even stil stonden zij een vrouw dat iedereen eens voorstelde en toen
heb ik tegen een van vrouwen me voorgestelt wie ik was. wie was dat ?ik zij ,mijn naam is geert .
Gebruikersavatar
Chucky
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: za 19 jul 2003 01:40
Rijdt met: Granville CMX Carbon, Ridley 29",Olympia CSL-X2 27.5"

Bericht door Chucky »

Heeft er iemand al tijd gehad om zijn foto's en/of filmkes op het net te gooien ??
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Chucky schreef:Heeft er iemand al tijd gehad om zijn foto's en/of filmkes op het net te gooien ??
Komt er nog aan ! Manitou en Farmer met zijn Jan Disney studio's doen hun best. :wink:
Plaats reactie