Mountainbike.be verjaardagstocht / aftertalk..

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Was de eerste keer dat ik er bij was, eindelijk op een moment dat ik niets anders te doen had. Gaat zeker niet de laatste keer zijn. Toffe bende, goeie organisatie en goeien après. Patrick ken ik al een tijdje als dorpsgenoot. Filip had ik al een paar keer gezien in Houffalize, maar nog nooit zoals gisteren. Ik vond het schitterend hoe hij oog had voor diegene die het iets lastiger hadden om te volgen.

Volgende tocht ga ik zeker proberen er weer bij te zijn.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Is die blonde bikster nog vrijgezel.
ziet er mij nog een toffe meid uit. :roll:
Gast

Bericht door Gast »

de welke?
http://mountainbike.fotopic.net/p20612371.html
http://mountainbike.fotopic.net/p20612335.html

eerste heeft al een hele tijd een vaste vriend
tweede is veel te jong voor u (13jaar)
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

een zeer geslaagde tocht, zoals hier al gezegd is, en filip is nen hele toffe pee. Dit is ondertussen mijn 3de meeting waaraan ik meedoe, en ze zijn al alle 3 enorm goed meegevallen, doe zo voort!

De foto's die ik genomen heb en het hoogteprofiel post ik zo snel mogelijk, maar mijn PC'ke is weer koppig aan het doen.

@roy, ik denk dat ik u moet teleurstellen, tenzij je de jongste bedoeld, maar die zal wat te jong zijn voor u.
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

ook voor den deze weeral een geslaagde meeting !
er valt niet aan toe te voegen, het was gewoon GOED !
misschien een dankwoordje voor al degenen die hebben meegeholpen aan de organisatie =D>
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Toeme toch, heb dat weer gemist :evil: :evil:
zou heel graag ne keer zo'n meeting meemaken, maar wanneer gaat dat hier ne keer in de West-Vlaanders zijn ????

Groeten,
Casper :lol:
Gast

Bericht door Gast »

casper schreef:Toeme toch, heb dat weer gemist :evil: :evil:
zou heel graag ne keer zo'n meeting meemaken, maar wanneer gaat dat hier ne keer in de West-Vlaanders zijn ????

Groeten,
Casper :lol:
Wie houd u tegen Casper :wink: . Indien ge hulp nodig hebt hoeft ge mij maar te mailen, ik wil altijd wel wat tips verstrekken. 8)
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

maurice schreef:
casper schreef:Toeme toch, heb dat weer gemist :evil: :evil:
zou heel graag ne keer zo'n meeting meemaken, maar wanneer gaat dat hier ne keer in de West-Vlaanders zijn ????

Groeten,
Casper :lol:
Wie houd u tegen Casper :wink: . Indien ge hulp nodig hebt hoeft ge mij maar te mailen, ik wil altijd wel wat tips verstrekken. 8)
Laat maar komen Maurice, de belofte is gemaakt !!
We zien wel wanneer !!!

Groeten,
Casper :lol:
Gast

Bericht door Gast »

nieuwe foto's staan online
http://mountainbike.fotopic.net/c703956.html
er zullen er nog een paar bijkomen die ik van andere forumleden heb gekregen via mail
Gebruikersavatar
Frenske
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: ma 20 jun 2005 10:14
Rijdt met: Trek 9.8 Elite '05 / Orbea
Contacteer:

Bericht door Frenske »

Ik vond ook een toffe dag. Het was de moeite om naar het verre(?) Bierbeek te rijden. Spijtig dat ik na de rit onmiddellijk moest vertrekken. Maar ik heb mijne nieuwe bike toch eens kunnen testen.

Ik zou zeggen:" Op naar de volgende meeting"

@ Kadee: Toch nog wat trainen, hé.
Plaats reactie