Mountainbike.be 5 jaar inschrijving verjaardagstocht

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gast

Bericht door Gast »

Bij deze is de bus dus vol. Sorry voor de anderen, maar anders is het gewoon niet te doen. maar houd de site goed in de gaten, we hebben nog meer plannen en hierop staat geen limiet.

Gelieve geen pb's met verzoeken om toch nog deel te nemen meer te sturen, dit heeft geen zin.

nogmaals, na de tocht is er nog kans voor iedereen om Filip en de andere gasten te spreken. wie die andere gasten zijn laten we een beetje vaag. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Willen de mensen die ingschreven zijn mij a.u.b een mail sturen, dit om mij een hoop werk te besparen bij het opzetten van een mailinglijst. Jullie krijgen dan de laatste informatie via mail toegestuurd en eventuele late wijzigingen kan ik zo sneller kenbaar maken. De adressen worden niet voor publiciteit gebruikt. :wink: Vermeld wel ff je nick in de mail

maurice.severins@mountainbike.be
Gast

Bericht door Gast »

hier alvast een voorproefje. :wink:
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

twas een plezant toerke , paar moeilijke stukken , maar allemaal berijdbaar .
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

:bounce: :bounce: ziet er plezant uit.
Hopen dat het weer meezit hé :wink:
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Bericht door Foempes »

sorry ze Maurice en de rest van de bende , maar ik ben pas terug van Portugal en vertrek morgenvroeg jammer genoeg naar de States voor een week .....

ik had er zo graag bijgeweest als begeleider en/of deelnemer

iedereen een toffe dag gewenst !!!! ( en zeggen dat't zo'n 500m van m'n deur is #-o )
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Had al gemailed naar Maurice maar geen respons gehad. Ik zal het hier maar zetten.

Ik kan spijtig genoeg ook niet. :cry: :( :cry:

Alvast veel plezier toegewenst daar.
Gebruikersavatar
mobike2
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: za 16 jul 2005 12:16
Rijdt met: Merida Matts Sport

Bericht door mobike2 »

Ik wil hier even Mountainbike.be en zijn medewerkers feliciteren voor zijn 5-jarig bestaan.
=D> :-({|=

Tot morgen :wink:
Plaats reactie