13/08/2005 meetingske KASTERLEE

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Idd het was weer super vandaag =D> , amuseer me beter op meetingskes dan op TT en vandaag nogal wa afgelachen, vooral in diene put ja :lol: :lol: had enkele keren gefilmd met mijn digitje maar da's nie zo denderend gelukt :oops: Aan de Jan en zijn vrouwtje ne dikke merci en ook aan point7 die nog een extra singletrackske er tussen laste =D> ben nog aan het krabben :-? #-o :lol: :lol: #-o op naar de volgende zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Gf biker op zo 14 aug 2005 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Ik heb mij vandaag ook weer goed geamuseerd :-D . Het was voor mij ook alweer een tijdje geleden dat ik de blosotour in Kasterlee nog is gereden had.

Het was net zoals vorige week nu ook weer een toffe bende mountainbike.be bikers.

:-D
Gebruikersavatar
parcival
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: za 03 mei 2003 17:15
Rijdt met: Niner Air9

Bericht door parcival »

Amaii,'k heb hier precies ne schrik gepakt van da 'stenen fleske' :oops:

http://www.pixum.nl/members/garyfisher/ ... 28298b8565
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

c e d r i c schreef:Amaii,'k heb hier precies ne schrik gepakt van da 'stenen fleske' :oops:

http://www.pixum.nl/members/garyfisher/ ... 28298b8565
Of van diene aquarius?????? #-o :lol: :lol: :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Indien er zijn die foto's wensen op orgineel formaat, ff een mailtje sturen naar rudi.dewit@mountainbike.be :wink:

FOTO'S
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Van mijn foto's zijn er een aantal onscherp. Zo'n voorbijscheurend peletonneke scherp op de plaat vastleggen is met zo'n digitaaltje niet evident precies. Vroeger heb ik duizenden foto's en dia's gemaakt met enkele geavanceerde spiegelreflexcamera's + lenzen (staan nog ergens in een hoekske). Die kon je speciaal instellen voor sportfoto's (supersnelle sluitertijden). Bij zo'n digit'je gaat alles automatisch maar dat komt de fotokwaliteit precies niet ten goede (+mindere goede lens). Een foto schieten gaat redelijk snel maar voor een volgende moet je weer ff wachten... Traag dus. 'k zal mss toch eens nen hele dure aan moeten schaffen. er zijn er naar't schijnt die 5 foto's per seconde aankunnen. :-k

Alee, 'k zal ergens nen account aanmaken en ze'r proberen op te flansen.
Nog ff geduld, want ik mot weer in 't patatten rooien vliegen #-o

groetjes,

Jan
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Ik heb me keigoed geamuseerd. Het is een heel tof parcour. Ge kunt er u es goe op geven. :lol:
Bedankt voor de patatten!!!
Tot volgend jaar, na de winter, want anders gaat het er te modderig zijn, denk ik.
witje
Kerstman
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 15 jun 2005 21:56
Rijdt met: orbea OIZ
Contacteer:

Bericht door witje »

zag er een tof meetingske uit, kan wel niet iedere week 2 uur in den auto zitten voor een ritje.
waarom word er eens iets niet in onze streek georganiseerd? [-o<
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

witje schreef:zag er een tof meetingske uit, kan wel niet iedere week 2 uur in den auto zitten voor een ritje.
waarom word er eens iets niet in onze streek georganiseerd? [-o<

Euhhh ge moet misschien zelf de wagen eens op gang brengen hé :wink: gewoon een goede datum zoeken een goed parkoerke uitstippelen en het op het forum plaatsen. Er zijn de'r hier ook wel enkele die de streek van jullie eens willen komen verkennen hoor.
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

witje schreef:zag er een tof meetingske uit, kan wel niet iedere week 2 uur in den auto zitten voor een ritje.
waarom word er eens iets niet in onze streek georganiseerd? [-o<
Niets houd je tegen om zelf een route uit te stippelen en wat bikers uit te nodigen. Ik begrijp je wel hoor. Veel meetings zijn voor mij ook redelijk ver, maar deze was nu vlakbij en kon ik dus niet voorbij laten gaan.
:bounce:
Plaats reactie