Mountainbike.be zomerdag AFTERTALK/ WHO IS WHO

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gast

Bericht door Gast »

tja dat zegt nu juist diegene met de brains op zijn achterwiel
van een normale mens zou ik het niet aannemen maar jij mag zoiets zeggen
tot de volgende meeting johnny boy
hou je goed en traint maar beetje (je weet wel waarom :wink: )
ivca
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 30 jun 2005 20:07
Rijdt met: VIPER TR 3.0,CUBE REACTION PRO

Bericht door ivca »

sorry bikers dat ik zo laat reageer :-? heb nog geen tijd gehad :wink: zeer toffe foto's heb me goed geamuseerd moes wel goed lachen toen witje na een km of 4 tegen dek ging :P
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

manitou. schreef:tja dat zegt nu juist diegene met de brains op zijn achterwiel
van een normale mens zou ik het niet aannemen maar jij mag zoiets zeggen
tot de volgende meeting johnny boy
hou je goed en traint maar beetje (je weet wel waarom :wink: )
Ik ben goed bezig voor de moment, vraag maar aan Maurice! Ik moet wat trainen om (veel) gewicht te verliezen en in Maurice heb ik de goede maat gevonden om te vermageringstrainen. Conditie omhoog en gewicht omlaag! [-o< [-o< [-o<

Tot de volgende battle (meeting) al is het op de maan, ik zal erbij zijn. Alleen heb ik gehoord dat in uw buurt is, dus ge zult wel elke (rot)berg vinden en elke (ellendige) zandstrook om mij te naaien. Maar ok, ik zal er toch zijn! Epic riders never give up!!!! (alle, toch niet snel) :oops: :oops:

Manitou, brengt ge volgende keer een echte bike mee, of alweer die eenarmige boterhammendoos op wielen?? :P :P :P :P :P
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Johnny de Wit schreef: Tot de volgende battle (meeting) al is het op de maan, ik zal erbij zijn. Zaterdag in Kasterlee dus Alleen heb ik gehoord dat in uw buurt is, dus ge zult wel elke (rot)berg vinden en elke (ellendige) zandstrook om mij te naaien. Of anderen te paaien :wink: Maar ok, ik zal er toch zijn! Epic riders never give up!!!! (alle, toch niet snel) :oops: :oops:
tot zaterdag he Johnny!! =D>
Laatst gewijzigd door farmer/cowboy op do 11 aug 2005 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Johnny de Wit schreef:
manitou. schreef:tja dat zegt nu juist diegene met de brains op zijn achterwiel
van een normale mens zou ik het niet aannemen maar jij mag zoiets zeggen
tot de volgende meeting johnny boy
hou je goed en traint maar beetje (je weet wel waarom :wink: )
Ik ben goed bezig voor de moment, vraag maar aan Maurice! Ik moet wat trainen om (veel) gewicht te verliezen en in Maurice heb ik de goede maat gevonden om te vermageringstrainen. Conditie omhoog en gewicht omlaag! [-o< [-o< [-o<

Tot de volgende battle (meeting) al is het op de maan, ik zal erbij zijn. Alleen heb ik gehoord dat in uw buurt is, dus ge zult wel elke (rot)berg vinden en elke (ellendige) zandstrook om mij te naaien. Maar ok, ik zal er toch zijn! Epic riders never give up!!!! (alle, toch niet snel) :oops: :oops:

Manitou, brengt ge volgende keer een echte bike mee, of alweer die eenarmige boterhammendoos op wielen?? :P :P :P :P :P
met andere woorden nieuwe tubes kopen :wink:
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

Ang schreef:
Johnny de Wit schreef:
manitou. schreef:tja dat zegt nu juist diegene met de brains op zijn achterwiel
van een normale mens zou ik het niet aannemen maar jij mag zoiets zeggen
tot de volgende meeting johnny boy
hou je goed en traint maar beetje (je weet wel waarom :wink: )
Ik ben goed bezig voor de moment, vraag maar aan Maurice! Ik moet wat trainen om (veel) gewicht te verliezen en in Maurice heb ik de goede maat gevonden om te vermageringstrainen. Conditie omhoog en gewicht omlaag! [-o< [-o< [-o<

Tot de volgende battle (meeting) al is het op de maan, ik zal erbij zijn. Alleen heb ik gehoord dat in uw buurt is, dus ge zult wel elke (rot)berg vinden en elke (ellendige) zandstrook om mij te naaien. Maar ok, ik zal er toch zijn! Epic riders never give up!!!! (alle, toch niet snel) :oops: :oops:

Manitou, brengt ge volgende keer een echte bike mee, of alweer die eenarmige boterhammendoos op wielen?? :P :P :P :P :P
met andere woorden nieuwe tubes kopen :wink:
Gij hebt me vandaag zien klommelen zeker??? Ze zijn echt ram versleten, vooral de achterste is totaal op. Bijna een semi slick ipv een noppenband. Tegen woensdag hoop ik bij de bikeshop te geraken er ne nieuwe op te leggen. Gaat ge woensdag weer mee??
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

Zeg, ken er iemand de nick van die collega op zijne witte Epic?? Ik moet hem nog eens mailen.

Of als ge dit leest, White Epic Rider, mail of pm mij eens.
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

@ johnny :Zou graag mee willen gaan, ware het niet dat ik dinsdag terug moet gaan werken. ik maak in tegenstelling tot jou geen posten. ik werk van 9 tot 17.00 Maar volgend weekend als jullie gaan, zit de kans er dik in dat ik weer van de partij zal zijn.

bij de weg: Op tijd thuis geraakt. Voor 18.45 :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Euhhh mannen ge zijt serieus :off: bezig hé #-o :-? :wink:
witje
Kerstman
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 15 jun 2005 21:56
Rijdt met: orbea OIZ
Contacteer:

Bericht door witje »

ivca schreef:sorry bikers dat ik zo laat reageer :-? heb nog geen tijd gehad :wink: zeer toffe foto's heb me goed geamuseerd moes wel goed lachen toen witje na een km of 4 tegen dek ging :P
ievke, ik zal eens mijn remmen voor je neus dicht trekken, we gaan dan eens lachen als je in de bramen terecht komt in den Limburg.

zal een mooie foto zijn, samen met onze tupperware. =P~ =P~ :lol:
Plaats reactie