Mountainbike.be zomerdag AFTERTALK/ WHO IS WHO

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Mountainbike.be zomerdag AFTERTALK/ WHO IS WHO

Bericht door kawa »

Het was top vandaag =D>
Goede organisatie, ferm bevoorrading, (zeer) lekkere bbq, Duvel... wat wil je nog meer?
We hebben ons vandaag goe geamuseerd, ideaal ritje om de beentjes los te rijden voor de Ardennen morgen :wink:
Ik denk dat er ook weer prachtige foto's getrokken zijn door huisfotograaf Manitou en zoals haast op elke meeting zorgt ook Schrijfrem voor mooie plaatjes. Wij wachten vol ongeduld :-D
Enkel nog een tip voor Janman: hoe kan het dat jij zonder tenue rijdt, en dat als moderator [-X :wink:

Tot de volgende he mannen..


Misschien kunnen we hier de groepsfoto ook ne keer posten voor de namen bij te voegen.
Laatst gewijzigd door kawa op za 06 aug 2005 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Vanwege de organisatoren iedereen bedankt voor zijn aanwezigheid =D> =D> . We hebben geprobeerd van single tracks te koppelen aan bredere paden om zo te voorkomen dat er grote gaten zouden vallen. Dit is denk ik grotendeels gelukt, al is er wel geleerd uit enkele dingen die dan volgende keer nog beter kunnen :wink: . Wij hopen dat iedereen zich heeft kunnen amuseren en dat de organisatie in goede aarde is gevallen. We zijn nu in blijde verwachting van de foto's die genomen zijn :P . Ook een dikke proficiat =D> =D> aan de aanwezige dames en de deelnemers aan de kidstocht. Ook de Barny ne dikke proficiat voor het kamperen, dit was namelijk de enige die het ondanks het niet al te beste weer gewaagd heeft om te kamperen. =D> =D> . Tevens mijn en Maurice zijn vrouwtje voor het verzorgen van de bevoorrading =D> =D> en amateurke en mijn zus voor het begeleiden van de kids tocht =D> =D> en verder iedereen die heeft meegewerkt voor het slagen van deze dag. =D> =D> :wink:
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

Bedankt mensen voor een prachtige dag. Gewoon de top als organisatie in een toch mooie streek waar men een maximum uitgehaald heeft. En voor mij moet er geen zand meer zijn.. kwas er zo zot van dat ik er meteen de pauselijke aankomsten imiteerde.
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Heb mij vandaag goed geamuseerd. Was mijn eerste meeting en viel bijzonder goed mee :-D . Ik zal er toch ook nog is ene moeten organiseren :wink:

Den afterbike was oook weer dik in orde met de overheerlijke bbq :-) , nog een praatje gemaakt met de mede fietsfreaks.

@ Kawa : Volgende keer zie je mij ook in mtb.be kledij, had ze pas na het biken in ontvangste mogen nemen.

@ Iedereen : Ik had toch maar de lichtste fiets 8)
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

JanMan schreef:
@ Kawa : Volgende keer zie je mij ook in mtb.be kledij, had ze pas na het biken in ontvangste mogen nemen.

't is u vergeven
@ Iedereen : Ik had toch maar de lichtste fiets 8)

spijtig dat het niet de mooiste is he, dat waren toch de talrijke Epic's vandaag
Laatst gewijzigd door kawa op za 06 aug 2005 19:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

@ jan dat kun je wel zeggen
maar laten wegen deed je toch niet :wink:
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Yep, dit was weeral een geslaagde zomerdag. De weergoden waren ons gunstig gezind ondanks de sombere voorspellingen. Misschien doet onze lieve Heer hierboven ook aan mountainbike :-k ??
Nen dikke =D> aan de dames en heren van de organisatie: tof parcours, uitstekend verzorgde bevoorrading, douches prima in orde en de BBQ heeft gesmaakt.
Kijk al uit naar de volgende bijeenkomst ergens ten lande .... :wink:

Hier enkele foto´s:

http://www.pixagogo.com/3038085207
Gebruikersavatar
Crash Boom!
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 20:27
Contacteer:

Bericht door Crash Boom! »

Heb me vandaag ook goed geamuseerd , mooi tochtje , enkel spijtig dat ik 2 keer plat reed. Merci aan de gasten da me geholpen hebben mee die platte banden.
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

ahoi,
het was zeer tof vandaag, de eerste keer dat ik aanwezig kon zijn op een echte officieële meeting 8)
mooie groep, met velen een tof babbeltje kunnen slaan,
en weer een paar nuttige tips opgevangen hier en daar !
jammer dat ik geen barbecue besteld had, het rook al zo lekker als we naar huis gingen!
het wegen van de bikes vond ik tof om eens te zien, jammer dat het zwaarder uitviel dan verwacht

@ schijfrem : mooie foto's, nu nog wachten op deze van Manitou

zeker tot de volgende
brb
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 28 nov 2004 16:26
Rijdt met: gary fisher 229

Bericht door brb »

Wel aan de organisatie ne dikke proficiat , het was gewoon goed en plezant :lol:

Bedankt ieder voor ne toffe dag
Plaats reactie