18/06 meetingske in Hechtel + foto's

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Point7 schreef:
@kawa
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo speciaal was aan dat hellingkje aan die trappen. Achteraf waren er nog veel moeilijkere hellingkjes waar ik toch regelmatig moest afstappen (soms ook door de file). Ik denk ook dat ik zeker niet de enige was die daar aan die trappen omhoog ben geraakt. Der zaten vele straffere bikers tussen. =D>
Tja, wij staan altijd stil aan die trappen, misschien een automatisme? Dit is trouwens wel de enige keer dat wij van de fiets gaan op dit tochtje. Volgende keer moet ik ook boven komen. Ik dacht wel dat jij de enige was die hier naar boven reed. Ben wel niet zeker, zat vanachter in de groep he.

Ik heb ook nog wat foto's, ga proberen die vanavond erop te krijgen, moet nu door. Valerie wil gaan zwemmen!! 8)
Laatst gewijzigd door kawa op zo 19 jun 2005 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Flip FSR schreef:Wij wiiiiilleeeee tette zien, wij wiiiiilleeeee tette zien... ! ! !
Den tette is mij een pintje halen aan den toog. :wink: Maar 't is ne Palm want Maes vind ik niet zo lekker. #-o
Gebruikersavatar
Joriz
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 21:31
Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza

Bericht door Joriz »

Wat ik mij afvraag, moogt ge zo'n zelf uitgestippelde route nie met pijltjes of lintjes aangeven ofzo ? Weet het nog wel ongeveer, maar da zou toch fijn zijn.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Foto's.

http://nl.pixum.be/viewalbum/?id=1758851

Wie zijn foto in normaal formaat wil laat me maar iets weten :wink:

Joriz, ik denk niet dat we deze route mogen bepijlen. Het is ook niet de bedoeling dat het een vaste route wordt he. Gewoon naar Hechtel fietsen en zelf uwe weg een beetje zoeken. Er zijn nog verschillende stukken te ontdekken.
Plaats reactie