16/17 juli meeting in Tielt-Winge

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Welke dag past het beste voor een meeting?

Peiling eindigde op ma 06 jun 2005 18:56

16 juli
6
75%
17 juli
2
25%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

de verloren zoon zat op terras aan de sporthal toen wij eraan kwamen :drunk:

mooie tocht, maar snelheid lag wel vrij hoog. In het begin even meegereden maar dan toch maar wat ingehouden om mijn knie te sparen waar ik al een paar dagen last mee heb.

Maar met de farmer en zijn familie is 't toch nogal iets, eerst rijd hem met ne GPS verkeerd, dan zijn ze ne snelspanner kwijt en dan nog een paar keer verloren gereden :lol:

Wel redelijk veel klim en daalwerk, ik had me aan zoiets wel verwacht maar farmer en crash boom blijkbaar niet :lol: maar ondanks het feit da't ik ne slechte dag had kon ik nog goed mee, behalve in het begin, maar dat was omdat mijne voorste band veel te hard stond waardoor ik alle kanten opgleed. Maar een zeer toffe dag, tot de volgende die in de buurt is.

Bij het terug naar huisrijden de verloren zoon (wat was zijn nickname nu ook weer?) tegengekomen die voor volgwagen kwam spelen tot spijt van zijn achterliggers :drunk:

de foto's zal ik straks of morgen wel ergens online plaatsen, maar voor de filmpjes heb ik geen plaats, weet er iemand waar ik die kan zetten?
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Van Cot schreef:
Maar met de farmer en zijn familie is 't toch nogal iets, eerst rijd hem met ne GPS verkeerd
[-X Net als ik zat hij in de goede straat maar aan de verkeerde kant. #-o

Ben wel benieuwd naar de foto's, volgens mij zitten er mooie tussen.
'k zal moeten wachten tot maandag, morgen werken :(
Gast

Bericht door Gast »

toffe toer
toffe bende
paar schoonheidsfoutjes mss maar Pieter organiseerde voor het eerst een meeting dus petje af ervoor
schoon parkoers met een aantal wegen die ik nog niet kende
ik zal ook tijdens de loop van de week foto's online zetten
en aan alle die er vandaag waren bedanlkt voor te komen
gr
Gert
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

manitou. schreef:ik heb liever zijn cowdochter, cowgirl is beetje oud :P grapje he jan
Mijn cowdochter is veeeeeeeeeeeeeeel te jong voor u zelle manitou :^o
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Heb mij ook ferm geamuseerd, toffe streek zoals we 'm kennen van de Hagelandse chrono, al zaten er verschillende onbekende stukken in. De montee impossible zelfs na 3 pogingen nie opgeraakt :oops: :oops: door het losliggende gruis, al is ie volgens mij niet zo moeilijk om op terijden. Was goe georganiseerd, Ok de snelheid lag bij momenten wa hoog maar da beschouwen we als leergeld hé :wink:.
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

de foto's zijn online
http://bmstw0705.fotopic.net/

ze zijn nie allemaal even goed gelukt maar er zitten toch een paar goede bij. Nu de filmpjes nog ergens kwijt geraken.

Was wel een heel gedoe om ze online te krijgen want windows weigerde dienst.
Gebruikersavatar
sharplikeascalpel
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: zo 23 jan 2005 19:28
Rijdt met: HILSeT (8,5kg) xc bike, YETI ASR

Bericht door sharplikeascalpel »

Merci manne!


Ja, het was de eerste keer voor mij maar zeker niet de laatste! Verwacht u maar aan nog wat meetings in de toekomst!

Maar dan wel wat trager :oops: sorry, maar ik zal er in het vervolg op letten!!

Ik heb veel plezier gehad en hopelijk jullie ook!

CU
serre
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: di 25 mei 2004 16:53
Rijdt met: delta V1000 & Attitude

meeting Tielt-Winge

Bericht door serre »

Fantastische rit, heel gevarieerde toer.
Recupereren was niet altijd even evident, maar voor die die moesten wachten tot iedereen terug bij was,was het misschien ook niet altijd even leuk.
Organiseeer er zo nog maar een paar in de buurt.
Bedankt sharplikeascalpel en al de anderen die ik vergeet maar meegewerkt hebben aan de organisatie

tot de 6de op de zomerdag !

de verloren zoon, die tegen dan conditioneel iets beter hoopt te zijn!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

sharplikeascalpel schreef:Merci manne!


Ja, het was de eerste keer voor mij maar zeker niet de laatste! Verwacht u maar aan nog wat meetings in de toekomst!

Maar dan wel wat trager :oops: sorry, maar ik zal er in het vervolg op letten!!

Ik heb veel plezier gehad en hopelijk jullie ook!

CU
Misschien een meeting verdelen in twee groepen, een rappere en een beginnersgroep. Lijkt me in deze prachtige streek haast een must.
Het is natuurlijk fijner om hier op sommiges stukken wat sneller te rijden.

ps, waar blijven die andere foto's?? Manitou?

Volgende keer zal ik er ook weer proberen te zijn...
kogelvis
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: di 04 jan 2005 09:34

Bericht door kogelvis »

Keiveel spijt da ik er ni bij kon zijn. Maar ja den bbq was niet slecht

Trouwens, Manitou doe gij nog iets anders dan biken? Ik had nl vrijdagavond afgesproken in wezemaal aan de QV om te gaan bike toen ik u zag voorbijrijden met nen bike op uw wagen.
Plaats reactie