03/07/05 Meetingske den Opittertoer

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gast

Bericht door Gast »

yes yes Moab, dit gaat allemaal goedkomen. wat denken jullie van donderdag 16.15 aan de parking bij bergerven.
Gebruikersavatar
brecht256
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: di 15 jun 2004 21:30
Rijdt met: Granville pulse team
Contacteer:

Bericht door brecht256 »

woensdag om 13u30 aan bergerven is al afgesproken met SusXT ?

en donderdag moet ik om 15u15 men rapport gaan hale op school #-o
dus dan kannek nie zo goe om 16.15 daar zijn.

misschien tegen den avond ? 18.30 aan bergerven ? nuja, mss ook eve kijken naar het weer, er is regen op komst. zien wel!

maar vo woensdag hebbek speciaal verlof gevraagt :lol: 8) (zondag ook trouwens :P )

GrtZz

brecht
Gast

Bericht door Gast »

18.30 zou ook wel kunnen.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

ehm... een kleine opmerking. Volgens mij gaat het een chaos worden als we met 3 verschillende mensen/groepen een tocht gaan uitstippelen. Als ik woensdag met Brecht ga en die wordt donderdag gewijzigd, dan weet ik ook niet meer hoe het zit. Maar aangezien Maurice ook wel leuke stukjes weet kunnen we mss donderdag met z'n allen gaan. Mijn vrouw is donderdag vroeger thuis, dus kan ik om 18u30 wel in Bergerven zijn. 't Zou ook wel een tof begin van mijn verlof zijn... :bounce:

Ivm het weer :http://users.pandora.be/peterulenaers/NL.HTM Als je hier eens gaat kijken, zie je dat er nog 6u zonneschijn wordt voorspeld. Een regenachtige dag zal het dus niet worden. Trouwens, 25° is een ideale temperatuur.

Is donderdag om 18u30 voor iedereen ok? Zoja, dan stellen we de rit van woensdag 13u30 uit naar donderdag 18u30!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

K2-er schreef: mss best allemaal om Kwart voor 10 daar zijn, kunnen we rond 10 uur vertrekken
Vertrek om 10u zondagmorgen is voor mij OK!
Gebruikersavatar
brecht256
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: di 15 jun 2004 21:30
Rijdt met: Granville pulse team
Contacteer:

Bericht door brecht256 »

SusXT schreef: Is donderdag om 18u30 voor iedereen ok? Zoja, dan stellen we de rit van woensdag 13u30 uit naar donderdag 18u30!
voor mij gaat het beiden, ik weet niet of de rest allemaal kan, maar vo mij ist anders ook mogelijk om 2 dage te gaan :wink:

even afwachten wat de rest zegt 8)


brecht
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

brecht256 schreef:
SusXT schreef: Is donderdag om 18u30 voor iedereen ok? Zoja, dan stellen we de rit van woensdag 13u30 uit naar donderdag 18u30!
voor mij gaat het beiden, ik weet niet of de rest allemaal kan, maar vo mij ist anders ook mogelijk om 2 dage te gaan :wink:

even afwachten wat de rest zegt 8)


brecht
hallowwww, examens zijn gedaan :-D :-D ,
dus donderdag om half 7 past ideaal, maar woensdag ook.
ik denk dat ik woensdag ook sowieso even ga rondtouren.
maar donderdag met z'n allen dan ,is afgesproken !
Gast

Bericht door Gast »

yup, zal dan wel weer niet in topconditie zijn vanwege de ochtenddienst :lol: , SusXT weet wat dat betekend :lol: :lol:
Ik zie jullie donderdag wel.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Als het weer meezit en als ik niet moet werken (ben reserve donderdag) ga ik misschien ook eens tot daar komen. Jullie moeten wel niet wachten, als ik kom ben ik op tijd. Anders tot zondag. :wink:
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

maurice schreef:yup, zal dan wel weer niet in topconditie zijn vanwege de ochtenddienst :lol: , SusXT weet wat dat betekend :lol: :lol:
Ik zie jullie donderdag wel.
Dat wil zeggen dat m weer es goe gaat doorperen :^o :lol:

Ok, dus donderdag om half 7 bovenaan Bergerven. Dan ga ik woensdag niet gaan, kwetstie van mijn overladen agenda een beetje te ontlasten. :wink:
Plaats reactie