01/05/05 mtb.nl dag aalst-waalre

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

maurice schreef:
manitou. schreef:we spreken, af bij de maurice thuis
:P
Mijj goed, maar dat is voor velen ene omweg denk ik
Denk ik ook. Denk dat we beter ergens Hechtel-Overpelt-Lommel kunnen doen. Is voor de mannen die van de autostrade af komen in Houthalen ook gemakkelijk.
Gast

Bericht door Gast »

kawa schreef:
maurice schreef:
manitou. schreef:we spreken, af bij de maurice thuis
:P
Mijj goed, maar dat is voor velen ene omweg denk ik
Denk ik ook. Denk dat we beter ergens Hechtel-Overpelt-Lommel kunnen doen. Is voor de mannen die van de autostrade af komen in Houthalen ook gemakkelijk.
idd. mss afspreken in Lommel aan de souverein. Kunnen dan daar ook de grens over richting luikgestel.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Souverein lijkt mij ook goed. Als er dan iemand met een gps op kop rijdt komen we allemaal aan...
GB
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 19 mar 2005 20:37

Bericht door GB »

wat een eer om jullie allemaal te mogen begroeten op onze bikersdag. Misschien moeten we wel aan een welkoms comite gaan denken. :-D
Gebruikersavatar
rolling thunder
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 13 aug 2002 02:00
Rijdt met: Fatbike (Y)
Contacteer:

Bericht door rolling thunder »

GB schreef:wat een eer om jullie allemaal te mogen begroeten op onze bikersdag. Misschien moeten we wel aan een welkoms comite gaan denken. :-D
Laten we jou in een McChouffe-pak rondlopen

:drunk:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Allee mannen de souverein in Lommel #-o da's om voor mij, :-? 'k zit tegen de grens :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ik sta op een mini halfuurke ter plekke in Waalre. Naar Lommel da's veel langer bollen... dus den deze ga rechtstreeks!! Zoef zoef... :wink:
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Ik ga ook rechtstreeks rijden. 't Is een mooi idee om daar met den hoop belgen tesamen aan te komen, maar praktisch is het allemaal niet zo simpel.
Of wel moeten we ergens op 1 km van de startplek afspreken. Dan zal het omrijden voor iedereen wel beperkt blijven.

En anders, de hollanders zullen we wel herkennen aan het accent. Wie niet zo raar klapt zal wel belg zijn.
Gebruikersavatar
rolling thunder
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 13 aug 2002 02:00
Rijdt met: Fatbike (Y)
Contacteer:

Bericht door rolling thunder »

piefkie schreef:Ik ga ook rechtstreeks rijden. 't Is een mooi idee om daar met den hoop belgen tesamen aan te komen, maar praktisch is het allemaal niet zo simpel.
Of wel moeten we ergens op 1 km van de startplek afspreken. Dan zal het omrijden voor iedereen wel beperkt blijven.

En anders, de hollanders zullen we wel herkennen aan het accent. Wie niet zo raar klapt zal wel belg zijn.
Allee dan hee mannekee, als den dolleman komt gaat ge nog raar staan
kijken van zijn vlaams accent ;) (en tis toch een rasechte tilburger ;) )
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

piefkie schreef:

En anders, de hollanders zullen we wel herkennen aan het accent. Wie niet zo raar klapt zal wel belg zijn.

Blauw lintje dragen hé. :wink:
Plaats reactie