28.03.2005 Meeting Dilsen.

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
TRAPPELEROS
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:53
Rijdt met: Trek Roscoe 2023

Bericht door TRAPPELEROS »

Hey de mannen,

ik wist niet dat zo dicht bij huis zo'n leuke tracks waren. Zeer mooie omgeving en de sfeer zat er dik in. Mijn dank aan de organisatie =D> alleen spijtig dat ik na het tochtje al onmiddellijk door moest.
Zeker voor herhaling vatbaar en zo leren we de rest van de mannen van de mountainbike.be-site ook eens kennen hé.

Greetz
Flip
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

hydrus schreef:Hoeveel mensen waren er nu ongeveer?
Met 25. Mooi groepje. Iedereen kon zich wil vinden in het tempo (denk ik :oops: )
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Mijn tweede meeting en het was weer een geslaagde dag.
Ik wist ongeveer wat er op het programma stond, ben één keer mee gaan verkennen. Maar in deze buurt kan je elk weekend gaan rijden, prachtige streek.
We hebben een zeer mooie tocht van een dikke 43 km voorgeschoteld gekregen met de nodige klims en technische/snelle afdalingen. Voor ieder wat wils dus. =D>
Maar hier deed Moab toch wat velen niet aandurfden =D> Enkele zijn hem dan toch maar nagegaan, ik geloof Yakke, Manitou en Atagev...
Verschillende zijn toch tegen de wereld gegaan, maar tegen Farmer kan niemand op :drunk: (gelukkig zonder erg...)
Het weer was ons vandaag goedgezind, juist de laatste km's hebben we effe door de regen moeten rijden maar dat kon de pret niet meer drukken.

Na de tocht konden we genieten van een lekkere warme douche en toen snel de kantine in. De Leffes smaakten vandaag ook weer :drunk:
Niet te vergeten, bedankt aan de vrouw van GF voor de heerlijke taart. =D> =D>
En ook de vrouw (en kinderen) van Maurice voor de bevoorrading die dik in orde was =D> =D>

Hier al een fotooke van die heerlijke taart :P


Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door kawa op di 29 mar 2005 07:21, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HIM-250
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 20:45
Rijdt met: canyon grand canyon AL SLX 9.9

Bericht door HIM-250 »

inderdaad zeker geslaagd tochtje.
Er waren toch nog veel wegjes die ik nog niet kon.

Het tempo kon ik me ook goed in vinden, maar de laatste km's viel het me toch wat zwaar. Enmaal thuis toch 55km gereden :-D
En ja, wij (ik en trekbiker) zijn ook direct na de tocht vertrokken, we moesten nog met de fiets naar huis.
En ja, het regende net, en als je dan eerst nog ene gaat drinken, en dan weer terug door de regen moet zit het eens zo veel tegen vind ik, dus maar in ene trek naar huis.


Greetz, en op naar de volgende.
GB
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 19 mar 2005 20:37

Bericht door GB »

Bedankt jongens voor de gastvrijheid en de mooie tour. Zag er allemaal puik uit en tot de 1e mei
Gidsen ook jullie bedankt voor de mooie route =D>
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

hallo,

mannen het was een mooie tocht zeer veel afwisseling, technische afdalingen en strakke klims echt fijn geregeld! eenmaal thuis 55 km!

tot een van de volgende :bounce:
Gebruikersavatar
Dj
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: za 27 mar 2004 22:15
Rijdt met: bulls(hit) pro8.00 FS
Contacteer:

tocht

Bericht door Dj »

SusXT schreef:
hydrus schreef:Hoeveel mensen waren er nu ongeveer?
Met 25. Mooi groepje. Iedereen kon zich wil vinden in het tempo (denk ik :oops: )
hey gasten!!

euhm bijna iedereen behalve ik ;-) maarja mijn eiegne fout heb 2 weken niet meer gefietst. ik zat rond de hartslag van 180 de ganse tocht :oops: maar toch een mooi parkoer!!! ik wil ook de ganse organisatie bedanken voor de mooie tocht en de heel goede organisatie!!!! een dikke proficiat !!!!

alleen jammer dat ik de tocht niet heb kunnen uitrijden !! conditie he :oops: en zeker dat ik de apres gemist heb ( en zeker tezien aan die lekkere taart;-))!!! volgendekeer kom ik als bezemwagen mee met mijn peugeotke;-) dan kan ik met gemak volgen :P :lol: :lol: .

ale dan totziens allemaal en hopelijk tot hoors!!

kevin (dexia boy :-D )
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Vandaag was eigenlijk gewoonweg schitterend.
Het weer was goed. Het parcours was mooi afwisselend met talrijke klimmetjes en (soms uitdagende) afdalingen.

Reeds na enkele kilometers ging ik al tegen de vlakte. Ik was rustig met de handen op de bar-ends aan het rijden, maar mijn handen schoten eraf en daar lag ik dan. Waarschijnlijk was ik toen nog half aan het slapen :oops:

Chapeau aan Moab die de steile helling mooi afwerkte (ik ben ook beneden geraakt maar op minder orthodoxe manier :-? )

Manitou bezorgde me een hilarisch moment door met een tak overlangs heel z'n bike als een konijntje van de trappen af te dalen (ik viel bijna door het lachen).

Bedankt aan Maurice en gezin en de andere begeleiders voor organisatie.
Bedankt aan de vrouw van GF-biker voor de lekkere taarten.
Bedankt aan GF-biker om mij naar en van het station te rijden.
Bedankt aan alle bikers voor hun aanwezigheid.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Het was inderdaad weer een zeer geslaagde tocht vandaag :-) .
Nen dikke proficiat aan de organisatie die er in geslaagd is ons het beste voor te schotelen van wat de streek biedt aan mtb ! =D>
Tevens weer een aantal nieuwe gezichten leren kennen.

Op het einde zat ik er bijna door maar dat was mijn fout: mijn eten thuis vergeten en dus op een kwasi nuchtere maag de tocht aangevat. Met de zware moddertocht van gisteren in Overijse nog in de benen kwamen de lekkere suzy wafels en sportdrank dan ook juist op tijd. Nen dikke merci aan de vrouw en kinderen van Maurice =D> voor de bevoorrading.
Daarna nog een warme douche om de vuiligheid weg te spoelen en den aprés om de dorst weg te spoelen.
Ook bedankt voor de overheerlijke taart, het heeft gesmaakt !

Tot de volgende keer :wink:
Geert.

PS: Ik heb 211 foto´s gemaakt die ik zo rap mogelijk on-line zal zetten.
( maar omdat 238 mbyte zonder compressie ondoenbaar is om op te laden, zal ik ze op cd branden en asap naar ka.dee opsturen )
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Schijfrem schreef:Op het einde zat ik er bijna door maar dat was mijn fout: mijn eten thuis vergeten en dus op een kwasi nuchtere maag de tocht aangevat. Met de zware moddertocht van gisteren in Overijse nog in de benen kwamen de lekkere suzy wafels en sportdrank dan ook juist op tijd. Nen dikke merci aan de vrouw en kinderen van Maurice =D> voor de bevoorrading.
Had dat effe gezegd. Ik had nog ne koek kunnen missen. Volgende keer gewoon in de groep gooien. :wink:
Gesloten