28.03.2005 Meeting Dilsen.

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Kameel^ schreef:Mag ik eens vragen met welke gemiddelde snelheid jullie daar rondreden? Want ik ben pas bezig en ik rij daar ook wel eens, en daarmee ben ik benieuwd hoe hard jullie daar doorreden:)

groeten.
Tijdens de meeting zelf is het gemiddelde erg laag, kwestie van samen te blijven. Maar ik denk dat op een gewone rit of TT er wel gemiddeldes gereden worden tussen 20-25km/h
Gebruikersavatar
Kameel^
Mountainbiker
Berichten: 987
Lid geworden op: di 02 aug 2005 19:42
Rijdt met: Niner EMD, Ghost htx actinum, Tita Joven racer

Bericht door Kameel^ »

hmm mja ik heb meestal een gemiddelde rond de 17km/h maja ik ben nog maar 2 weken bezig en ik heb een beetje last van een paar kilo's teveel maar die hoop ik eraf te rijden in de komende maanden.

bedankt alleszins kawa!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Kameel^ schreef:hmm mja ik heb meestal een gemiddelde rond de 17km/h maja ik ben nog maar 2 weken bezig en ik heb een beetje last van een paar kilo's teveel maar die hoop ik eraf te rijden in de komende maanden.

bedankt alleszins kawa!
Kom ne keer af op zo'n meeting he. Zaterdag in Hamont. :wink:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=13921

Het wordt gegarandeerd een toffe dag.
Gast

Bericht door Gast »

Kameel^ schreef:hmm mja ik heb meestal een gemiddelde rond de 17km/h maja ik ben nog maar 2 weken bezig en ik heb een beetje last van een paar kilo's teveel maar die hoop ik eraf te rijden in de komende maanden.

bedankt alleszins kawa!
Laat maar eens iets weten om te gaan rijden, je zit midden in een mountainbike.be nest. :lol: :lol: . het maasland is goed vertegenwoordigd hier.
Gebruikersavatar
Kameel^
Mountainbiker
Berichten: 987
Lid geworden op: di 02 aug 2005 19:42
Rijdt met: Niner EMD, Ghost htx actinum, Tita Joven racer

Bericht door Kameel^ »

Ik zit nu midden in de herexamengekte dus ik ga alleen rijden als het mij uitkomt voorlopig, maar daarna misschien.
groeten,
Gesloten