12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

merci ik laat asap wat weten
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Mocht het nog zo zijn, we hebben toch nx misdaan noch vernield. Het was nu niet om te zeggen dat we met een bende crapuul door de bossen trokken hé. Moest er al dan eens een niet toegelaten paadje tussen zitten, niemand zal daar toch zwaar aan tillen mits we ons respectvol gedragen of niet soms??
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

ATEGEV schreef:Mocht het nog zo zijn, we hebben toch nx misdaan noch vernield. Het was nu niet om te zeggen dat we met een bende crapuul door de bossen trokken hé. Moest er al dan eens een niet toegelaten paadje tussen zitten, niemand zal daar toch zwaar aan tillen mits we ons respectvol gedragen of niet soms??
Op zich heb je wel gelijk, maar we moeten goed oppassen hoe we ons naar de buitenwereld toe profileren.
Mountainbikers krijgen al genoeg kritiek, dus we kunnen maar beter extra voorzichtig zijn.
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

maurice schreef:
Enig minpunt van de tocht...het zou zo zijn geweest dat we op verboden terein zijn gereden. Mocht dit zo zijn dan is dit niet opzettelijk gebeurd. Mss dat iemand ons hier wat meer informatie over kan verstrekken zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Tijdens de voorbereidingen hebben we niks kunnen vaststellen.
Zijn er daar opmerkingen over gekomen vanuit de buitenwereld??? :cry: :cry:

@somy
Dat is graag gedaan bikers laten elkaar niet in de steek,waar geholpen kan worden daar doen de meeste dat ook. \:D/ \:D/
Gebruikersavatar
sharplikeascalpel
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: zo 23 jan 2005 19:28
Rijdt met: HILSeT (8,5kg) xc bike, YETI ASR

Bericht door sharplikeascalpel »

Dag allemaal,

Ik was spijtig genoeg niet aanwezig omwille van ski avonturen :roll: , maar ik weet wel door welk verboden terrein jullie gereden zijn. Ik ben manitou met gezellen ( en in voorbereiding voor de tocht ) tegengekomen als ik met de vriendin een paar weken geleden een tochtje aan het maken was. Dit was in s' Hertogensheide vlak bij het Kloesebos in Gelrode/Aarschot. Ik ben daar al dikwijls op de "boswachter" gereden. En samen met de navraag bij de gemeente kwam ik tot de volgende conclusie: ze sluiten het heidegebied af voor tweewielers :( , maar dan vooral voor onze gemotoriseerde verwanten die natuurlijk veel meer schade aanrichten... Dus er is sprake van een gedoogbeleid voor ons.. :wink: Ik rijd er nu toch zeer regelmatig door en het blijft een hot spot!!!!
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

sharplikeascalpel schreef:Dag allemaal,

Ik was spijtig genoeg niet aanwezig omwille van ski avonturen :roll: , maar ik weet wel door welk verboden terrein jullie gereden zijn. Ik ben manitou met gezellen ( en in voorbereiding voor de tocht ) tegengekomen als ik met de vriendin een paar weken geleden een tochtje aan het maken was. Dit was in s' Hertogensheide vlak bij het Kloesebos in Gelrode/Aarschot. Ik ben daar al dikwijls op de "boswachter" gereden. En samen met de navraag bij de gemeente kwam ik tot de volgende conclusie: ze sluiten het heidegebied af voor tweewielers :( , maar dan vooral voor onze gemotoriseerde verwanten die natuurlijk veel meer schade aanrichten... Dus er is sprake van een gedoogbeleid voor ons.. :wink: Ik rijd er nu toch zeer regelmatig door en het blijft een hot spot!!!!
waarom mag een TT er dan niet passeren ?
Ge moet daar toch mee oppassen zenne ...
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

phille schreef:
sharplikeascalpel schreef:Dag allemaal,

Ik was spijtig genoeg niet aanwezig omwille van ski avonturen :roll: , maar ik weet wel door welk verboden terrein jullie gereden zijn. Ik ben manitou met gezellen ( en in voorbereiding voor de tocht ) tegengekomen als ik met de vriendin een paar weken geleden een tochtje aan het maken was. Dit was in s' Hertogensheide vlak bij het Kloesebos in Gelrode/Aarschot. Ik ben daar al dikwijls op de "boswachter" gereden. En samen met de navraag bij de gemeente kwam ik tot de volgende conclusie: ze sluiten het heidegebied af voor tweewielers :( , maar dan vooral voor onze gemotoriseerde verwanten die natuurlijk veel meer schade aanrichten... Dus er is sprake van een gedoogbeleid voor ons.. :wink: Ik rijd er nu toch zeer regelmatig door en het blijft een hot spot!!!!
waarom mag een TT er dan niet passeren ?
Ge moet daar toch mee oppassen zenne ...
We reden zaterdag genen TT hè, we waren met 22, niet met 2200.
Wij hebben daar samen(3 tot 5 man) drie zondagen rondgetoerd met de voorbereiding , enneuh ( :-({|= \:D/ :-({|= ), zonder probs...
Gast

Bericht door Gast »

ik wist niet dat men daar niet mocht rijden met de mtb
dacht dat daar gewoon geen tt mochten gereden worden
ik fiets daar al vrij lang rond zonder dat ik eigenlijk een bord ben tegen gekomen waarom staat verboden voor fietsers
maar denk dat de buitenwereld daar zich niet echt druk in maakt ivm dat daar af en toe een beperkte groep daar komt
ben altijd vriendelijk tov wandelaars en ruiters als men dit in acht neemt boekt men de beste resultaten
denk eerder dat de andere wereld er mss meer porbs mee heeft
Gast

Bericht door Gast »

aan alle die aanwezig waren bedankt om met dit slechte weer naar rotselaar te komen
zeker chaepeau aan benoit die met de trein van west vlaanderen naar rotselaar is afgezakt
2h30 om de trein om 40km te bike'n =D> =D> en dan nog eens 2h30 terug met de trein =D> =D>
verder wil ik ook bert bedanken voor aan de bevoorradig te willen staan
(deze zit niet op het forum)
idem met dries en steven die normaal de kleine toer gingen begeleiden
maar wegens te weinig liefhebbers hebben we maar met de hele groep te samen gereden met regelmatig hier en daar wat short cuts en chicken way's :wink:
en maurice ,Jan en Gerrit ook bedankt om de vorige weekends ulle vrije tijd op te offeren om mee alles te verkennen
=D>
Laatst gewijzigd door Gast op di 15 feb 2005 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Het meeste dank moet gaan naar de kerel die in Rotselaar en omstreken zo'n mooi parcour kan uitstippelen!!! Daarbij de kunst om bij dit rotslechte weer twee toeren om te vormen tot één waarbij heel vaak de moeilijke stukken konden gemeden worden door wie dat wou. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gesloten