12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gast

Bericht door Gast »

farmer/cowboy schreef:
phille schreef:
sharplikeascalpel schreef:Dag allemaal,

Ik was spijtig genoeg niet aanwezig omwille van ski avonturen :roll: , maar ik weet wel door welk verboden terrein jullie gereden zijn. Ik ben manitou met gezellen ( en in voorbereiding voor de tocht ) tegengekomen als ik met de vriendin een paar weken geleden een tochtje aan het maken was. Dit was in s' Hertogensheide vlak bij het Kloesebos in Gelrode/Aarschot. Ik ben daar al dikwijls op de "boswachter" gereden. En samen met de navraag bij de gemeente kwam ik tot de volgende conclusie: ze sluiten het heidegebied af voor tweewielers :( , maar dan vooral voor onze gemotoriseerde verwanten die natuurlijk veel meer schade aanrichten... Dus er is sprake van een gedoogbeleid voor ons.. :wink: Ik rijd er nu toch zeer regelmatig door en het blijft een hot spot!!!!
waarom mag een TT er dan niet passeren ?
Ge moet daar toch mee oppassen zenne ...
We reden zaterdag genen TT hè, we waren met 22, niet met 2200.
Wij hebben daar samen(3 tot 5 man) drie zondagen rondgetoerd met de voorbereiding , enneuh ( :-({|= \:D/ :-({|= ), zonder probs...
In principe ben ik akkoord met deze stelling, maar toch denk ik dat we in het vervolg het zekere voor het onzekere moeten nemen en alle nodige formaliteiten moeten doorlopen. Het is gewoon een kwestie van respect voor de anderen. Ik denk ook niet dat er problemen zullen ontstaan ivm toegang als we een aanvraag doen. Het is idd anders voor een TT van pakweg 1000 man die daar door crossen, maar dit neemt niet weg dat we puur om dit soort dingen te vermijden in het vervolg onze voorzorgsmaatregelen moeten nemen.
Het is door een onwetendheid dat we nu door dit gebied zijn getrokken, hadden we hiervan op de hoogte geweest, dan was er zeker toestemming gevraagd. :wink:
Maar verder niet van een mug een olifant maken en gewoon het zaakje hier beeindigen en verder gaan met de voorbereiding voor de volgende actie he Manitou :wink:
Gast

Bericht door Gast »

manitou. schreef:aan alle die aanwezig waren bedankt om met dit slechte weer naar rotselaar te komen
zeker chaepeau aan benoit die met de trein van west vlaanderen naar rostelaar is afgezakt
2h30 om de trein om 40km te bike'n =D> =D> en dan nog eens 2h30 terug met de trein =D> =D>
verder wil ik ook bert bedanken voor aan de bevoorradig te willen staan
(deze zit niet op het forum)
idem met dries en steven die normaal de kleine toer gingen begeleiden
maar wegens te weinig liefhebbers hebben we maar met de hele groep te samen gereden met regelmatig hier en daar wat short cuts en chicken way's :wink: Tok Tok :lol: :lol:
en maurice ,Jan en Gerrit ook bedankt om de vorige weekends ulle vrije tijd op te offeren om mee alles te verkennen
=D>
Die drie waren we bijna vergeten te vermelden. :oops: :lol:
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

en de farmer ook weer bedankt voor de fles schrobbeler (of zoiets, in elk geval dat stenen fleske), dat smaakt mij toch goed zalle, spijtig da ik nog met de auto moest rijden achteraf.
Gebruikersavatar
HorryBorry
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 22 feb 2004 15:26
Rijdt met: Be One Mason
Contacteer:

Bericht door HorryBorry »

Om met zo'n bende te mogen rijden kan ik niet omschrijven als opoffering maar eerder als een waar genoegen. 8)
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om enkele nieuwe paadjes (al dan niet toegelaten :wink: ) leren kennen.
Ik heb me fantastisch geamuseerd en hoop dat dit bij een volgende uitgave terug zo zal zijn.
In ieder geval bedankt voor de massale opkomst en dat ondanks de barre weersomstandigheden. =D>
Tot op een of andere TT en anders tot op een volgende Mountainbike.be dag.
:D
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

maurice schreef: en Farmer was te vroeg. :lol:
Nu da ge 't zegt, van dieje zak patatte da hij moest geven aan iedereen die hij met den TT van Rotselaar in de kou heeft laten staan wachten hebben we nog nie veel gehoord :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Van Cot schreef:
maurice schreef: en Farmer was te vroeg. :lol:
Nu da ge 't zegt, van dieje zak patatte da hij moest geven aan iedereen die hij met den TT van Rotselaar in de kou heeft laten staan wachten hebben we nog nie veel gehoord :lol:
Die heb ik allang gekregen znn =P~ =P~ :lol:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

maurice schreef:
Van Cot schreef:
maurice schreef: en Farmer was te vroeg. :lol:
Nu da ge 't zegt, van dieje zak patatte da hij moest geven aan iedereen die hij met den TT van Rotselaar in de kou heeft laten staan wachten hebben we nog nie veel gehoord :lol:
Die heb ik allang gekregen znn =P~ =P~ :lol:
hee van cotteke, op den tt van HAM zijn de bibberaars verwend, heb da goe vermeld toen da da zou gebeuren. Schrobbelèr en koffiekoeken bij de vleet!!

En in de zomer rijden we weer ne patattentoer, tweede editie. daar heb ik weer een vrachtje (nieuwe) knollen bij voor de deelnemers!
Laatst gewijzigd door farmer/cowboy op wo 16 feb 2005 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Om nog even terug te komen op het feit dat we op verboden paden hebben gereden, hieronder de officiele reactie van Mountainbike.be:
We beseffen maar al te goed dat Mountainbike.be een voorbeeldfunctie heeft en dat we in de fout zijn gegaan tijdens de voorbije Winterdag. We geven deze fout ook toe en gaan er in de toekomst extra op letten zodat dit NIET meer zal voorvallen. Aan al diegenen die zich hier hebben aan gestoord, onze welgemeende excuses!
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

farmer/cowboy schreef:
maurice schreef:
Van Cot schreef: Nu da ge 't zegt, van dieje zak patatte da hij moest geven aan iedereen die hij met den TT van Rotselaar in de kou heeft laten staan wachten hebben we nog nie veel gehoord :lol:
Die heb ik allang gekregen znn =P~ =P~ :lol:
hee van cotteke, op den tt van HAM zijn de bibberaars verwend, heb da goe vermeld toen da da zou gebeuren. Schrobbelèr en koffiekoeken bij de vleet!!

En in de zomer rijden we weer ne patattentoer, tweede editie. daar heb ik weer een vrachtje (nieuwe) knollen bij voor de deelnemers!
mee mijn veloke naar ham rijden om daar nog is nen toer te doen en daarna terug te rijn mee ne zak patatten op mijne rug zien ik nie echt zitten :lol: , om van de voorraad koffiekoeken die ik dan zou meenemen niet te spreken :lol: :lol:

binne 2 jaar kom ik ook is mee den auto, tege dan zou ik mijn rijbewijs moete hebbe, dan kan ik ook is voor den apres blijve
Gast

Bericht door Gast »

@ van cot volgende meeting in dilsen ofzo kan je we l met mij meebollen
kan nog een mtb achterop de wagen zetten en zo echt ver uit de burut woon je niet
herselt -wezemaal valt goed mee met de auto
Gesloten