29/01/05 Mountainbike.be meeting Oudenaarde

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

fieldbiker schreef:Ik zal er ook zijn met Homeboy en Jerommeken (als hij zijn vrouwtje eens zéér diep in de ogen kijkt ...
Field

Helaas, zelfs mijn belofte dat ik de ruiten zou kuisen heeft haar niet kunnen vermurwen ...

Met spijt, heel veel spijt moet ik afhaken. Uw blijken van medeleven en troost zijn welkom via PM...

:(
Gebruikersavatar
oppersquadra
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 20:46
Rijdt met: ...

Bericht door oppersquadra »

...
Laatst gewijzigd door oppersquadra op zo 18 nov 2007 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

andy de smet schreef:leuk alternatief is de mario declercq mountainbike route start aan domein de ghellinck niet zover van oudernaarde en is nog maar nieuw van vorige zomer
Da's wel niet zo'n mooie route, plat en in huidige omstandigheden veel modder. Als men hier in de omgeving een bloso route wil rijden, dan ga ik altijd die van Ronse-Maarkedal aanraden.

Ben jij overigens die Palmans renner niet?
Gebruikersavatar
oppersquadra
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 20:46
Rijdt met: ...

Bericht door oppersquadra »

...
Laatst gewijzigd door oppersquadra op zo 18 nov 2007 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
LOCCO
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: di 02 mar 2004 23:43
Rijdt met: scatto supercompetition

Bericht door LOCCO »

hey menskens

waar spreken we nu af want ik kan niet mer volgen zenne en waar is dat dan juist want ben niet van die kanten zenne

kom van antwerpen dus als ge een exact adres weet moogt ge het altijd zeggen e

mvg
tom
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

Het zwembad en de recrean liggen vlakbij elkaar. Kom dus maar naar 1 van beide zou ik zeggen, we zorgen wel dat iedereen dan samen vertrekt.

Recrean,
Sportcentrum Rode Los
Rode Los 3
9700 Oudenaarde
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Bericht door blubberduck »

@Epic,
Hoe sreken we af voor morgen, kom ik bij je langs of ga je met de auto naar de afspreekplaats?
PM'k??

greetz 8)
Gebruikersavatar
Peter G
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: di 24 aug 2004 12:10

Bericht door Peter G »

Ik wou langs deze weg Epic nog eens bedanken voor de schitterende tocht en begeleiding. In een mooie omgeving wonen is iets, maar je moet het maar doen om al die prachtige tracks aan mekaar te breien zonder al te veel road.

Tof initiatief en leuk om eens wat forum gezichten te ontmoeten ... Ik denk dat de groep ideaal was kwa samenstelling en aantal (10).

'k moe wel toegeven dat ik vanacht wreed goed zal slapen, vond het een serieus pittige tocht ...

- Peter
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

We waren uiteindelijk met 10 (wat eigenlijk niet zo erg was): Epic, Blubberduck, Anja, Terrabyte, Dirk, Fieldbiker, Homeboy, Timus, xc tom en ik.

Ja, zelf al zijnde van de streek ben ik nog verrast door de tocht! Voor mensen die achteraf eens willen rijden: Ik heb een kaartje gemaakt en heb ook de NGI file voor de mensen die de stafkaart-CD Rom's hebben (ben niet verantwoordelijk voor eventuele fouten ;))
Voor de mensen die geinteresseerd zijn, stuur me even een PM.
Laatst gewijzigd door fredjeraketje op za 29 jan 2005 21:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
timus
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 23:38
Rijdt met: Scott Team Racing 1999

Bericht door timus »

Zeer zware en geslaagde rit.
Solide groep, met Epic als gids hoofdzakelijk zware tracks bergop. =D>
Uiteindelijk toch de 1000hm's overschreden in een afstand van rond de 57km.

Bedankt ieder voor de toffe rit

Tim

@fredjeraketje "polarbear" was niet present
Plaats reactie