Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) Waar is de tijd

Waar is de tijd

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht za 08 jun 2013 17:14
radicalbiker Mountainbiker

Mijn bike: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Dat er regelmatig prachtige tochtjes georganiseerd werden onder de forumgangers over mooie paden waar we normaal nooit komen. :(

Bericht zo 09 jun 2013 07:06
_alain_ Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ¿que?
Wat houdt je tegen?

Bericht zo 09 jun 2013 23:01

_alain_ schreef:
Wat houdt je tegen?

Goh, nie veel eigenlijk. Maar van de meeting die ik georganiseerd heb enkele jaren terug is het topic gewist, :( dus denk da die toen nie echt in smaak gevallen is. :-k

Bericht ma 10 jun 2013 08:59
K2-er Avatar gebruiker
Test team

Mijn bike: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

radicalbiker schreef:
_alain_ schreef:
Wat houdt je tegen?

Goh, nie veel eigenlijk. Maar van de meeting die ik georganiseerd heb enkele jaren terug is het topic gewist, :( dus denk da die toen nie echt in smaak gevallen is. :-k

Toch wel, ik herinner me nog dat we toen allemaal onze fietsen gewogen hebben. Dat was nog in de tijd dat een fiets van 12 kg licht was!

Bericht ma 10 jun 2013 11:48

K2-er schreef:
radicalbiker schreef:
_alain_ schreef:
Wat houdt je tegen?

Toch wel, ik herinner me nog dat we toen allemaal onze fietsen gewogen hebben. Dat was nog in de tijd dat een fiets van 12 kg licht was!

Inderdaad Kristof, was een leuke bedoening. Misschien moet ik er toch nog eens werk van maken. :wink:

Bericht di 11 jun 2013 09:05
kawa Avatar gebruiker
Mountainbiker

K2-er schreef:

Daar stond ik toen ook bij met m'n Trek 4700 van de volle 15kg. :-D

Bericht di 11 jun 2013 11:27

kawa schreef:
K2-er schreef:

Als ze nu een fiets van 15kg hebben staat er een motor en batterij op. ](*,) :wink:

Bericht wo 11 sep 2013 23:17
farmer/cowboy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: gaat sneller bergaf dan bergop...
radicalbiker schreef:
kawa schreef:
K2-er schreef:

Als ze nu een fiets van 15kg hebben staat er een motor en batterij op. ](*,) :wink:

En die gaan 80 km per uur... nie simpel. Ik heb ook heimwee naar den tijd van de meetings. En die van de Rudy was top, ik dacht zelfs veruit het meeste deelnemers van allemaal... =D> =D> =D>

Bericht di 17 sep 2013 12:59
Reflex Avatar gebruiker
Forum beheerder

Mijn bike: Trek Superfly 9.6 2016
Ik weet niet of het groepsgevoel nog zo groot is dat het wederom een succes zal worden. Maar waarom niet eens proberen? Is toch altijd leuk om eens met een groepje samen te komen en een stukje te fietsen.

Bericht di 17 sep 2013 13:43
BerggeitCasualFietser Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Superfly 7, Lapierre X629
Mogen nieuwere leden ook? 8-[

Volgende

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)