03/07/05 Meetingske den Opittertoer

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
brecht256
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: di 15 jun 2004 21:30
Rijdt met: Granville pulse team
Contacteer:

Bericht door brecht256 »

HIM-250 schreef:OK ik ben der ook bij.
Tot nu toe heb ik nog niets gepland.
Maar weet er iemand al hoeveel km het ongeveer gaat zijn? Gewoon voor een gedacht te hebben als ik nog veel moet gaan trainen :wink:

Ik schat dat we ongeveer 50 km gaan rijden , afhankelijk van het weer, de goesting en rekening houdend met de conditie van elkaar kunnen we het nog inkorten , of een paar km extra doen. (maar tword zeker geen rit met een hoog gemiddelde als u dat geruststeld :wink: )

Maar zo te zien zijn jullie (bijna) allemaal van Dilsen, waardoor jullie daar de weg vele beter kennen dan ons. Wij weten wel mooie stukken, maar om deze juist aan elkaar vast te knopen is ons nog niet zonder problemen verlopen, we blijven oefenen :wink:


groeten
brecht
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

ah oke de 50 km is wel goed want ben gene prof he :-D ja die bossen hier kennen we al een beetje vanbuiten he maar blijft leuk om in onze achtertuin te biken :bounce: !
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Hmm ... slechts 5 mensen. Da's weinig. Ik denk dat dit topic op de verkeerde plaats staat. Kan een modderator dit topic verplaatsen naar Toertochten of zo? Of mss MTB.be-dagen?
Thanks!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Gf biker schreef:Dju, had er graag bij geweest :-? maar dan is de 100km van Lommel en die staat op het programma :drunk: . :wink:
Idem hier (als ik tegen dan niet moet werken)
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Ik wil best mee, maar ik moet nog zien of ik er kan geraken. (geen voiture van mijn eigen) Als het lukt zal het waarschijnlijk met 2 of 3 personen zijn.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

No problem. Als we 3 juli maar weten op wie we nog moeten wachten :wink:
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Ok, in dat geval laat ik zeker nog weten of ik kom of niet. En mocht ik het vergeten stuurt ge maar een pbke :)
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

okee ideaal, ik zou zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugde !
plezant gaat het zeker worden, daar zorgen we wel voor
Gast

Bericht door Gast »

Lommel 100 km of in mijn achtertuin :-? :-? :-? . Alles zal eraan liggen hoe mijn conditie is tegen die tijd. Is die goed genoeg dan ga ik naar Lommel om die 100 km af te razen, anders ben ik wel te vinden voor een gezappig tochtje met wat technische klimmekes en ene hoop leute. :wink:
Ik weet dat na 19 Juni ( crono Malmedy) wel te zeggen.
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

hop terug omhoog : zijn er geen gewillige bikers meer !
om eens terug te vallen op de 100 km van Lommel . Julllie moeten toch toegeven dat deze niet zo spectaculair is, bovendien kan je deze elk jaar gaan doen :-D .

aan scelter : vanwaar moet je komen, er valt mss iets te regelen.
Plaats reactie