Winterdag Weelde aftertalk

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Dafke08
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 07 dec 2002 14:21
Rijdt met: Bianchi Oetzi 9800

Bericht door Dafke08 »

Twas den eerste keer dat ik mee deed met een meeting en ik moet zeggen, ik heb mij enorm geamusseerd. Wel spijtig van het weer, maar dat is er niet op bestelling natuurlijk.
Ik hoop dat ik volgende keer langer kan blijven, nu moest ik snel naar huis en kon ik spijtig genoeg niet op de "afterparty" zijn. Dan kon ik de rest van de bikers en biksters ook beter leren kennen.
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Ondanks het slechte weer was het voor mij ook weer een geslaagde dag.We hadden een mooie groep om mee op pad te gaan,hierbij enkele bikers die ik voor de eerste maal heb gezien.Op de bevoorrading was alles aanwezig,ook Jan zijn bekende stenen fles. :drunk: :drunk: Bedankt mannen van Eel voor de mooie dag.Ik wil deze tocht in de zomer nog wel eens rijden. [-o< [-o<
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

lucky7 schreef:Ondanks het slechte weer was het voor mij ook weer een geslaagde dag.We hadden een mooie groep om mee op pad te gaan,hierbij enkele bikers die ik voor de eerste maal heb gezien.Op de bevoorrading was alles aanwezig,ook Jan zijn bekende stenen fles. :drunk: :drunk: Bedankt mannen van Eel voor de mooie dag.Ik wil deze tocht in de zomer nog wel eens rijden. [-o< [-o<
Absoluut, en dan mogen die singletracks wat mij betreft nog een heel pak uitgebreidt worden!!!

Het spurtje op het laatste was serieus lachen, kon het toch ni laten om ook ff mee te spelen, Maltje trok op gang, ff in't wiel gehangen, om er dan over te springen, en om dan te zien dat Madrista??? (ben ik juist??) er NOG eens over kwam =D>, op de km teller stond een snelheid van 4O.3 km/uur :-D

grtz

Nico

PS, tot op de meeting in Aarschot, hier gaan hopelijk (en warschijnlijk) wat meer HM's zijn, want dat mistte ik wel een beetje, hoewel ik absoluut geen klimmer ben...
Gebruikersavatar
sharplikeascalpel
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: zo 23 jan 2005 19:28
Rijdt met: HILSeT (8,5kg) xc bike, YETI ASR

Bericht door sharplikeascalpel »

Ge moogt gerust zijn!!!!! Meer hoogtemeters in Aarschot! Maar dat is nu wel niet moeilijk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

@ twin power, zat jij in de snelle groep of de tragere?

waar juist in die modderstroken op het einde?

aan de organisatie nen dikken =D> =D> =D> , k heb me goed geamuseerd ( enkel de 1st en laatste paar km die baan hé :roll: :lol: ) maar daar kon men niet anders hé, t was leuk!!!

de bevoorrading was ook in orde, op vélé TT krijgt men dit zelf niet, mercikes daarvoor =D> =D> =D>
aleen spijtig dat ik ni langer op den après kon blijven, volgende keer beter zodat ik met de andere kan kennis maken

MERCI VOOR DEN PLEZANTEN DAG =D> =D> =D> =D> =D>

@ huberken

den demper is in orde
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

@ twinpower

was jij de kerel met de Epic met uw keihard opgeblazen Nobby Nic's?
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

MADRISTA666 schreef:@ twinpower

was jij de kerel met de Epic met uw keihard opgeblazen Nobby Nic's?
Inderdaad, dat was ik, 4 bar derop mijn gedacht, zoals ik zei, die stonden nog op "werkdruk" en kwas te lam om ze nog goed te zetten, al bij al reed het nogal goed zo... :-D

grtz

Nico
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Ik was dienen met de Stumpjumper!!!
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

MADRISTA666 schreef:Ik was dienen met de Stumpjumper!!!
dat dacht ik al, degene die de laatste spurt nog voorbij gevlogen kwam... :lol:
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Tja offroad voel ik mij altijd goed en liefst dan nog technisch of bergaf maar op de baan val ekik altijd stil ( doe ik niet graag ). T was plezant

Zag je band af en toe slippen ja, zal wel met de druk te maken hebben[/url]
Plaats reactie