Mountainbike.be verjaardagstocht / aftertalk..

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Filip van Nijlen
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 17:11
Rijdt met: Speci stumpy

Bericht door Filip van Nijlen »

:off:

Waar de buik van vol zit loopt het hoofd van over ?!?! :drunk:

Of hoe was dat ook al weer ....
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

manitou. schreef:denk dat Johnny nog een jaartje mag wachten op zijn foto's als ik toch gene toffe ben dan zal ik dat maar laten zien tov hem ook
Schampen met de tonnen (nul komma een ton van hier, no brains in de kop van daar...) en als een mens dan eens terugschampt is het bleiten! [-X [-X [-X [-X [-X [-X

Dan maar geen fotos! :( :( :( :(

Bij the way, heb hier de nieuwste Tupperware folder liggen, manitou. Interesse?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

ik heb de map van lbs van tupperware al een tijdje geleden gezien Johnny
uw foto's komen er wel aan zene maar heb het wat druk en moet zien dat ik niet over mijn datalimiet ga deze maand
denk morgen ofzo dat ze eraan komen
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

heb de eerste lading al ontvangen.

Bedankt maat!!
Gebruikersavatar
mobike2
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: za 16 jul 2005 12:16
Rijdt met: Merida Matts Sport

Bericht door mobike2 »

Bedankt aan de fotografen en uiteraard aan de cameraman.
Nu kan ik weer een mooi "album" samenstellen over deze TT.
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

mijne PC doet weer moeilijk dus nog ff geduld voor mijn foto's. Ik ga morgen eens proberen of de PC van mijne nonkel fatsoenlijk werkt.
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

inge c schreef:het was een zeer toffe dag , wij hebben er van genoten, en we zijn volgende keer zeker terug van de partij.

Ik wil iedereen in groep 2 nog van harte bedanken dat ze met mij zo'n last gehad hebben.
want was de traagste van den hoop , maar ja hier in het antwerpse is het allemaal zo plat, en was eigenlijk nog maar de 3 de keer dat ik met dees fietske in de bossen reed.
Dus iedereen bedank en filip bedankt om mij te duwen de heuvel op :-)

groetjes en bedankt iedereen

inge en eric
Inge,

Ik zat zelf in groep 2 en zo ne grote last was het ook weer niet hé. De bedoeling was om er in groep nen toffe dag van te maken, een daar zijn we zeker in gelukt. koersen en vlammen kan op andere momenten.
Ben volgende keer hopelijk ook weer van de partij, want heb mij wreed goe gehad zaterdag.

Marc
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb idd niemand horen klagen omtrent de snelheid van de groep. :wink: Dit is een dag voor ALLE bikers en bikesters. Iedereen is welkom, ook op de volgende winterdag. Maar vantevoren gaan we nog iets anders plannen, hierover binnenkort meer. Eerst moet ik nog met Filip e.e.a bespreken. Sommigen weten denk ik al waarover het gaat. :wink:



p.s.......er komt vuurwerk aan te pas. :lol:
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

maurice schreef:Ik heb idd niemand horen klagen omtrent de snelheid van de groep. :wink: Dit is een dag voor ALLE bikers en bikesters. Iedereen is welkom, ook op de volgende winterdag. Maar vantevoren gaan we nog iets anders plannen, hierover binnenkort meer. Eerst moet ik nog met Filip e.e.a bespreken. Sommigen weten denk ik al waarover het gaat. :wink:



p.s.......er komt vuurwerk aan te pas. :lol:
:bounce: Gaan we met zen allen supporteren als hij terug start........
8) Zou wel tof zijn .
Maar laat hem eerst nog maar goed trainen :wink:
Gebruikersavatar
inge c
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 09 mei 2005 18:35
Rijdt met: scott

Bericht door inge c »

maurice schreef:Ik heb idd niemand horen klagen omtrent de snelheid van de groep. :wink: Dit is een dag voor ALLE bikers en bikesters. Iedereen is welkom, ook op de volgende winterdag. Maar vantevoren gaan we nog iets anders plannen, hierover binnenkort meer. Eerst moet ik nog met Filip e.e.a bespreken. Sommigen weten denk ik al waarover het gaat. :wink:



p.s.......er komt vuurwerk aan te pas. :lol:

Wij zijn zeker van de partij, want we hebben er echt van genoten van de tocht en willen zeker meer dingen mee doen , ga deze winter zeker wat trainen ;-)

en als hij zijn eerste wedstrijd gaat rijden wil ik er zeker bij zijn en mijn keel schor roepen voor hem.
:oops:
Plaats reactie