naam op fiets

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
mountainbike is plezant
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 20 okt 2004 19:15
Rijdt met: viper supreme met lx deore en skareb elite

naam op fiets

Bericht door mountainbike is plezant »

Ik heb al gehoord dat je je naam op je fiets kan laten zetten.Maar mijn vraag is ten eerste hoe dat gaat ( bv.een sticker of wordt dat er in gegraveerd.) Tn tweede hoeveel kost dat ongeveer. En ten derde waar kan je dat laten doen. :colors: :bounce:
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Idd :drunk:
mountainbike is plezant
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 20 okt 2004 19:15
Rijdt met: viper supreme met lx deore en skareb elite

Bericht door mountainbike is plezant »

en de prijs ongeveer?
:)
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ik zou toch maar oppassen met het laten graveren van een fiets. Op de grote buizen zou ik niets laten graveren, die zijn namelijk niet erg dik (minder dan een mm) .
Waar je wel een logo of naam kan laten graveren is op de balhoofdbuis.
opeensbe
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:28

Bericht door opeensbe »

A d r i schreef:Ik zou toch maar oppassen met het laten graveren van een fiets. Op de grote buizen zou ik niets laten graveren, die zijn namelijk niet erg dik (minder dan een mm) .
Waar je wel een logo of naam kan laten graveren is op de balhoofdbuis.
Ik heb, bij aankoop, mijn naam laten bij opspuiten in het fabriek. Het betreft een cyclocross Empella Bonfire (replica Spaarselect). Dus is niet gegraveerd. Toen was het gratis omdat ik die fiets daar kocht. Ik heb al gehoord dat sommige dealers er dan toch nog 15 euro voor vragen...

(lang geleden heb ik mij, in mijn onwetendheid, aangeboden bij de politie om mijn racefiets te laten graveren. Gelukkig weigerden zij: het was een full carbon fiets....)
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

A d r i schreef:Ik zou toch maar oppassen met het laten graveren van een fiets. Op de grote buizen zou ik niets laten graveren, die zijn namelijk niet erg dik (minder dan een mm) .
Waar je wel een logo of naam kan laten graveren is op de balhoofdbuis.
Lasergravure :drunk:
Maar eerst de fabrikant van het frame contacteren om "toestemming" zodat ze achteraf geen garantie kunnen weigeren.

Prijs afhankelijk van wie het doet en wat je wenst.

Een tip: keep it simple, zeker als de firma geen of niet zo veel ervaring heeft met fietsframes.

Oplakken kan idd ook en wordt vaak bij koersfietsen gedaan. Bij mij was het gezien mijn geanodiseerd frame geen optie en ik vraag me af of het niet relatief gemakkelijk te verwijderen valt.
Gebruikersavatar
...Jokke
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: do 21 okt 2004 23:56
Rijdt met: Ti Joven

Naam stickers

Bericht door ...Jokke »

Kan iemand me vertellen waar ik stickers of letters kan vinden om het frame te plakken.

Ik zou graag de namen van onze clubleden op een frame willen aanbrengen.
Misschien ik deze stickers met de namen ergens laten maken, maar ik weer niet waar ik hiervoor moet zijn.

Alvast bedankt.


groetjes
Gebruikersavatar
bengie
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: do 01 jun 2006 12:19
Rijdt met: Kona King Kikapu :: RS Reba Race :: Sram X.0 - X.9 :: Crossmax SL :: Formula Oro K24 :: RF Evolve XC

Bericht door bengie »

stickers : bij de dichtstbijzijnde drukkerij.

kleefletters : elke doe-het-zelf zaak
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

Ik maak snijletters (kleefletters).
Stuur gerust eens een mailtje naar despierredesign@gmail.com of breng een bezoekje aan de site (is wel nog in opbouw).

groetjes
Plaats reactie