Rijden in Modder

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Gebruikersavatar
MacMan
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: wo 15 sep 2004 13:55
Rijdt met: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Bericht door MacMan »

de vraag werd gesteld naar aanleiding van het commentaar dat Roel Paulissen gaf na zijn 4e plaats op het wk:
hij had op het einde teveel last van opgehoopt modder ,waardoor hij werd afgeremd en voorbijgereden werd door Frisknecht.....
Gebruikersavatar
crazy ivan
Mountainbiker
Berichten: 276
Lid geworden op: za 12 jun 2004 16:55

Bericht door crazy ivan »

levka schreef:de vraag werd gesteld naar aanleiding van het commentaar dat Roel Paulissen gaf na zijn 4e plaats op het wk:
hij had op het einde teveel last van opgehoopt modder ,waardoor hij werd afgeremd en voorbijgereden werd door Frisknecht.....
Ik heb hem horen zeggen dat hij aan de verkeerde kant van het parcours zat, en daar te diep in zakte, ook was er iets met de banden keus te smal of te breed dat weet ik niet juist meer :drunk: :lol:
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

Ik heb Paulissen al eens zien trainen (in Italië waar hij ook woont), en daar was nog volk met een gewoon voorvork bij, het was wel geen modder, maar volgens mij moesten die anderen met hun gewoon vork niet meer moeite doen dan Paulissen. Welliswaar zal Paulissen beter zijn aangezien hij bij de profs hoort.
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

levka schreef:de vraag werd gesteld naar aanleiding van het commentaar dat Roel Paulissen gaf na zijn 4e plaats op het wk:
hij had op het einde teveel last van opgehoopt modder ,waardoor hij werd afgeremd en voorbijgereden werd door Frisknecht.....
Ik zie niet in waarom een Lefty meer modder zou ophopen dan een normale vork. Wel kan het zijn dat zijn FS-frame meer modder ophoopte, want naar verluid was Paulissen één van de enigen met een FS.
Plaats reactie