Ervaring Meetcentrum Bullen

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Whoops
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: do 20 mei 2004 20:55

Bericht door Whoops »

Heb ook een afspraak gemaakt met hem daarstraks.
Een vraagje: hebben jullie de juiste postie ook meegekregen op papier of moet je daar extra voor betalen?
Ben reeds bij Van Marcke geweest en daar moest je opleggen om je maat te krijgen.


Greets
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Bericht door Bmweke »

Neejet ge krijgt een papier mee waar alle maten van alles opstaan.
Volledige geometrie maar ook van de schoenplaatjes...
Vaste prijs.
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Heeft er iemand ervaring met Cycling Research Center, Luc Piron?
Tomski
Mountainbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: do 22 jan 2004 22:31
Rijdt met: Specialized

Bericht door Tomski »

Steven® schreef:Heeft er iemand ervaring met Cycling Research Center, Luc Piron?
Ja, ik ben er klant. Een vriendelijke man die zijn vak kent. De prijs valt goed mee kgeloof dat het 80 euro voor een meting is met afstelling van je fiets.
Gebruikersavatar
splash
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: di 03 aug 2004 10:42
Rijdt met: Granville Pulse & Ridley Thunder

Bericht door splash »

ik heb vandaag gebeld voor een afspraak, en ik mag 14 april langsgaan. :P
Pathos
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 22 jul 2005 21:52
Rijdt met: Trek 8000

Bericht door Pathos »

Mijn afspraak ligt ook al een tijdje vast . 1april < als dat maar goedkomt :P
Pathos
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 22 jul 2005 21:52
Rijdt met: Trek 8000

Bericht door Pathos »

De weg naar bullen , volgens routeplanner als je via antwerpen moet , dan ga je eerst richting eindhoven en zo naar Maastricht . Heeft iemand die route al genomen of zijn er andere die sneller zijn ?
Gast

Bericht door Gast »

Via Leuven E314 dan richting genk afslag As/Maaseik (32). Richting Maaseik volgen. Na 14 kilometer einde weg aan de verkeerslichten linksaf richting Maaseik. Altijd rechtdoor richting Maaseik centrum. In het centrum op de rotonde afslag "Kinrooi" (3e afslag) Deze baan volgen tot centrum Kinrooi. 1e rotonde recht oversteken, 2e rotonde rechtover steken richting "Weert". 1e straat rechts. Dan na ongeveer een kleine kilometer een wit huis aan je linkerkant. Er staat een bord.

een kleine 165 kilometer.
Pathos
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 22 jul 2005 21:52
Rijdt met: Trek 8000

Bericht door Pathos »

Maurice bedankt voor de wegbeschrijving , ze was perfect .

Ben er dus ook geraakt , ik was er een halfuurtje te vroeg . Maar had geluk dat de afspraak voor mij bijna afgehandeld was.
Moet zeggen dat ik zeer positief verast ben door die man zijn passie voor zijn job . Prachtig gewoon . Natuurlijk stond er vanalles verkeerd aan mijn fiets en aan mijn schoenplaatjes . Nu nog wachten op wat droog weer en we kunnen eens gaan testen . Maar ben er zeker van dat het veel beter zal zijn .

Dit is echt een aanrader voor iedereen die graag met mountainbike of koersfiets rijd .
Ief
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 14:26
Rijdt met: CUBE reaction GTC SL

Bericht door Ief »

ff dit topick terug boven halen.

ik heb na lang twijfelen de knoop door gehakt. en enkele weken geleden dan een afspraak gemaakt. morgen is het dus zover om 10 uur moet ik bij meetcentrum Bullen zijn. ik ben benieuwt of mijn "patella" probleem kan opgelost worden.

Ief
Plaats reactie