Velcro reinigen

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Velcro reinigen

Bericht door »

Hoe maak je die velcrosluitingen in godsnaam weer proper na een modder TT ?? Het steekt een beetje mijn ogen uit dat je je mtb-schoen dan goed opgekuist hebt en er dan nog zo'n bruine velcro-band overblijft...tips iemand ?
Gebruikersavatar
intruder
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 24 dec 2003 19:22
Rijdt met: B1 Replic, marzocchi EXR, alivio montage, pd-m520, kaloy+XLC-components "accessoires"

Bericht door intruder »

NA tt steek ik mijn schoenen in nen emmer me warm water en waspoeder. Dan kuis ik mijne fiets en daarna pak ik zo nen schurenden borstel (schuurborstel zonder steel eigelijk) en dan schuur ik die helemaal proper en dan ng ff afspoelen derna ook en da is bij mij proper
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Ik geef alles aan mijn vrouw en krijg ze proper terug. Heel eenvoudig.
Japs
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: zo 30 jun 2002 02:00

Bericht door Japs »

motorbiker schreef:Ik geef alles aan mijn vrouw en krijg ze proper terug. Heel eenvoudig.
Uw portefeuille ook? :roll: Wat een schat van een vrouw heb jij zeg.
Gewoon mee afspuiten onmiddellijk na de rit. Bij een tt bvb even de hogedruk erop zetten. Maar heb eigenlijk nooit voor dat ze echt vuil zijn aan de velcrokant.
Gebruikersavatar
comp r
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 22:01
Rijdt met: Scott Competition racing 2004

Bericht door comp r »

130 bar erop zetten. Dat werkt perfect. 8) :D
Plaats reactie