bergplaats fietsen

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

Black Phantom schreef:watch out!!!

1) men kan uw naam dikwijls terugvinden in uw profiel of emailadres
2) aan de hand van berichtjes, of uw profiel is uit te maken waar je woont.
3) in uw profiel of in "foto van de bike" staat over welk schoon machientje je beschikt

DAN GA JE HIER TOCH NIET SCHRIJVEN DAT JE HEM IN JE TUINHUIS HEBT STAAN #-o
euh....de mijne wordt natuurlijk opgeborgen in de safe en de alarmcentrale met ultrasoon,infarood bewegingsensor's en videocamera's geactiveerd :wink:
Gebruikersavatar
nigel
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 00:02
Rijdt met: Specialized SJ M4 Comp ('03) en A1 Comp FS ('99)
Contacteer:

Bericht door nigel »

Dankzij een nieuwe Vlaamse wet moest mijn kot vergroot worden, nu heb ik een plaats waar ik in leef + een plaats voor mijne MTB te zetten.

Dank U Vlaamse Regering :lol: :lol:
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Bericht door WT6 »

Het kan misschien geen kwaad, in een onverwarmde ruimte, toch lijkt het me beter de fiets op een warmere plaats te zetten bijvoorbeeld verwarmde garage.
Roest gaat sowieso minder kans krijgen, zeker op de plaatsen waar je het niet dadelijk ziet.
Onze garage is verwarmd, onze hond slaapt onder mijn fiets, maar het is daar ook maar 16 à 18 graden hoor.
Verluchting is ook erg belangrijk. In een potdichte garage met bedampte vensters, verwarmd of niet, gaat je bike ook roesten hoor.
9003
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 21 jun 2004 16:32
Rijdt met: granville

Bericht door 9003 »

de mijne leg ik langs mijn vrouw s'nachts als ik werken ben dan weet ik dat er niemand anders kan liggen
Gebruikersavatar
viper c'est bon
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 08 dec 2004 20:21
Rijdt met: viper supreme

Bericht door viper c'est bon »

ma ge moet daar toch ook mee oppassen mijnen vorige fiets.Hij was nat en ik heb em nie afgedroogd en heb er dan een tijdje niet meer op gereden ,mijn trapas is dan vastgeroest =D> :oops: [-X #-o maja zo duur was de vervanging ervan niet maar het is toch beter als het niet gebeurt.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Ter info; Allu roest blijkbaar niet. Het oksideert wel.
Trapas welke vast geroest zit kan zeker schade aan richten bij het verwijderen. Hiervoor moet je wel opletten. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

beethoven, roesten en oxideren is hetzelfde!

Maar alu gaat (in een gewoon milieu) enkel aan de buitenkant wat roesten.

Om staal enz. te beschermen kan je er wat olie opspuiten, dit legt een film die het metaal van zuurstof afsluit.
Plaats reactie