vervoer fiets in bestelwagen

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Gebruikersavatar
lachouff77
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 06 sep 2012 19:01
Rijdt met: S-Works HT29 2014, Specialized Camber

Citroên berlingo

Bericht door lachouff77 »

Een handige constructie waarbij het wiel uit de fiets nemen niet meer nodig is. De fiets word niet beschadigd en kan vlug worden vast gemaakt in de voorziene beugels.
Er is plaats voorzien voor 3 fietsen maar als ze niet in de voorziene beugels staan en met de wielen in dezelfde richting kunnen er makelijk 6 in. [-o<

http://imageshack.us/photo/my-images/12 ... w.jpg/[img]
http://imageshack.us/photo/my-images/14 ... m.jpg/[img]

=D> [/img]
Gebruikersavatar
perre
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 13:06
Rijdt met: cannondale

Bericht door perre »

dat is wel een goed systeem ga dat ook eens maken om in mijn aanhangwagen te plaatsen vertrekken volgende week op verlof en er moeten zes fietsen mee thanks =D> =D>
Gebruikersavatar
kevindish
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 16 apr 2012 12:42
Rijdt met: specialized, cannondale

Re: vervoer fiets in bestelwagen

Bericht door kevindish »

wij werken met een valse vloer in een renault traffic en kunnen 4 fietsen naast elkaar zetten.
dus een valse vloer met 4 gaten waar een voor of achterwiel in past en de fietsen worden vastgezet met beugels van thule die verkrijgbaar zijn in een caravanshop (campercenter turnhout in ons geval)
de beugels zijn bevestigd aan de zijpanelen en verkrijgbaar in verschillende maten. goed en gemakkelijk systeem. en vrij goedkoop voor de handige harrys
Gebruikersavatar
perre
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 13:06
Rijdt met: cannondale

Re: vervoer fiets in bestelwagen

Bericht door perre »

kevindish schreef:wij werken met een valse vloer in een renault traffic en kunnen 4 fietsen naast elkaar zetten.
dus een valse vloer met 4 gaten waar een voor of achterwiel in past en de fietsen worden vastgezet met beugels van thule die verkrijgbaar zijn in een caravanshop (campercenter turnhout in ons geval)
de beugels zijn bevestigd aan de zijpanelen en verkrijgbaar in verschillende maten. goed en gemakkelijk systeem. en vrij goedkoop voor de handige harrys
Heb je hier soms fotos van grt
Neonex
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 17 sep 2012 23:27
Rijdt met: Cube Ltd 29

Re: vervoer fiets in bestelwagen

Bericht door Neonex »

Ja zou ook wel foto's wille zien want ze hebbe mijn constructie gewoon uit men wage gepikt Was wel vergete mijn wagen vast te doen :evil:
Gebruikersavatar
kevindish
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 16 apr 2012 12:42
Rijdt met: specialized, cannondale

Re: vervoer fiets in bestelwagen

Bericht door kevindish »

Neonex schreef:Ja zou ook wel foto's wille zien want ze hebbe mijn constructie gewoon uit men wage gepikt Was wel vergete mijn wagen vast te doen :evil:
ik zal er is voor zorgen
Plaats reactie