Valpartijen

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Ik wel dus :lol:
2 keer zelfs :oops:

Lekker vettig, ondergrond nog goed bevroren en daar een lekker glad laagske moodder op, dan een paar sporen...

Bocht nemen op een grote, nog bevroren plas, helemaal onderuit en dan door het ijs :lol:
Wel effe fris aan de vis :colors:
Maar verder zonder meer!
Gebruikersavatar
cubeke
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: di 07 dec 2004 19:21
Rijdt met: CubeLtd1+MaguraHS33

Bericht door cubeke »

Hoe kwam je weer aan die breuk? #-o
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

nothing 's impossible schreef:
PS.
Niemand op zijn bek gegaan gisteren/vandaag? :lol:

Ikke :oops:

De eerste valpartij deze winter, en dan nog op de weg i.p.v. in de bos.
Reed 's morgens naar huis van het werk en had niet in de gaten dat het zo hard gevroren had. Bij het buitenrijden van de poort moet ik een scherpe rechtse bocht maken, ik natuurlijk volle snelheid door die bocht, de rest kunnen jullie wel raden zeker? Toen ik zag dat de weg er gevaarlijk glad uitzag was het natuurlijk al te laat :D
Ik heb er gelukkig niks aan over gehouden.
mecha
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:35
Rijdt met: thompson

Bericht door mecha »

cubeke schreef:Ik heb 2 jaar terug een polsbreuk opgelopen, maar de breuk was te complex om vanzelf aan mekaar te groeien. Dus werd dat met een "titanium?" plaat en dito schroeven aan mekaar gezet. Hoewel de Prof beweerde dat het er niet meer uit moest, is de hinder te groot en zal het boeltje er na de feestdagen uitgehaald worden. De dokter beweert dat het 2 keer niets is, maar ja? Iemand al eerder ervaring hiermee, kan je dan snel terug "gewoon" doen en vooral biken, of hangt daar weer een wekenlange revalidatie aan ?
na een week kunt ge wel rijden terug met de bike maar
ge moogt toch twee weken reken dat ge wa voorzichtig moet zijn da ge ni op uwe pols valt want ze halen die vijsjes er uit en ge zit toch altij terug mee een beetje bot beschadeging
ik heb ooit eens 4vijzen uit men schouderblad en sleutelbeen laten halen en 3weken later was ik al volle bak aant trainen mee de crossmoto in de zware zand en kan me ni herinneren da ik er last van had ne maat van mij heeft een pin uit zen scheenbeen laten halen vorig jaar en was 4 weken later ook aant trainen mee de moto maar diee had wel wa last maar een pin is nog iets anders he ge zit mee een holte in uw bot
dus efkes uitkijken denk want er komt toch wa druk op de polsen bij het biken ni??
Gebruikersavatar
cubeke
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: di 07 dec 2004 19:21
Rijdt met: CubeLtd1+MaguraHS33

Bericht door cubeke »

ja ik zie er enorm tegen op :cry:
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

nothing 's impossible schreef:PS.
Niemand op zijn bek gegaan gisteren/vandaag? :lol:
Nop, wel 100 keer door een plas gevallen met het achterwiel maar altijd net nog genoeg kunne stoempen om er uit te graken.
(daarom ook dat men body nu open moet van al die smerigheid in die toch wel diepe plassen(begin groene route meerdaal))
Gebruikersavatar
Smokie
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 25 sep 2004 08:55
Rijdt met: Commençal, Specialized

Bericht door Smokie »

Vanmorgen op weg naar het werk had ik van jan hé :(
Was al wreed voorzichtig aan het rijden met die ijsplekken en toch eentje te laat gezien en ben onderuit gegaan net voor nen bocht. Ik had toch wel wat snelheid en ben dan maar beginnen schuiven op de grond :cry:
Niet op tijd uit de pedalen geraakt, gaat veel te snel, heb je gewoon geen tijd voor. Je ligt er voor je het goed beseft. Gevolg kapotte knie, geschaafde bil en een kapotte broek :-?
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

lang leve de spijkerbanden!!!!

=D> =D> =D>

Alleen gevaarlijk met al die slippende auto's op de weg

:drunk: :P :lol:

In de modder die volgt als het begint te dooien doen de ice spikers het ook zeer goed!
Gebruikersavatar
WappY
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 14 jun 2004 20:32
Rijdt met: Giant xtc 960 - En ne traktor voor de kempische modder...
Contacteer:

Bericht door WappY »

@NI

Hoe bolt dat op de gewone weg ? valt daar mee te rijden ?
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Bolt als een zware modderband, maar met een ander lawaai.
Plaats reactie