Yeti

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Kaka
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 12:39

yeti kokopelli

Bericht door Kaka »

Hoi,
Deze fietsen zijn redelijk goedkoop te krijgen. Wel het '03 model, want ze worden niet meer gemaakt. In de (Amerikaanse) reviews hoor je er niets dan lovends over. Heeft iemand ervaring met dit type? En hoe verhoudt het veersysteem zich tegen bv de (nieuwe) stumpjumper fsr, fuel, nrs en andere systemen in dit segment (comfort, stijfheid, bobbing etc.)?

bvd

Kas
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Re: yeti kokopelli

Bericht door A d r i »

Kaka schreef:Hoi,
Deze fietsen zijn redelijk goedkoop te krijgen. Wel het '03 model, want ze worden niet meer gemaakt. In de (Amerikaanse) reviews hoor je er niets dan lovends over. Heeft iemand ervaring met dit type? En hoe verhoudt het veersysteem zich tegen bv de (nieuwe) stumpjumper fsr, fuel, nrs en andere systemen in dit segment (comfort, stijfheid, bobbing etc.)?

bvd

Kas
het is niet veel maar ik weet dat die Yetis een vrij lange bovenbuis hebben. Dus zeker even passen alvorens je koopt. Yeti maakt top spul.
Ik dacht er bij Filip Sport nog eentje gezien te hebben in de vitrine.
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Yeti

Bericht door philip »

ik ben aan het uitkijken om een nieuwe fully te kopen en een van de kandidaten op het lijstje is de Yeti ASR SL.

Iemand hier ervaring mee?
flupke73
Mountainbiker
Berichten: 2115
Lid geworden op: zo 16 nov 2003 18:08

Bericht door flupke73 »

www.yetifan.com

en op www.dirty-pages.net zitten ook enkele yeti-fanaten,
Gast

Bericht door Gast »

Philip,

Toch niet in het turkoise ?

Hakke
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

Nee nee, hij heeft me afgelopen vrijdag een fotooke doorgemaild van zo'n frame, en dat was in 't donker-roze ... :wink: :lol:

Soit, in 't zwart of in 't wit vind ik dat framepje d'er wel heel lekker uitzien, dus als er iemand meer info over heeft (lees : rij-ervaringen), laat het dan maar weten hé gasten !!! Ik ga van mijne kant ne keer horen bij mijn vrienden in Waals-Brabant :wink:
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Bericht door philip »

Hakke schreef:Philip,

Toch niet in het turkoise ?

Hakke
nee, in het roze :lol:

http://www.mountainbikers.co.uk/images/ ... 49_jpg.jpg
Gast

Bericht door Gast »

hmmm, maar dan vind ik het turkoise ( http://www.yeticycles.com/1_bikes/asr_team.html# ) toch schoner zunne :colors: . Ziet er wel een bangelijk freemke uit. Alleen een overvloed van kabels die daar aan de demper lijken te zweven. :-?

Hans
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

Afbeelding

In 't begin moest ik van dat kleurke ni hebben, maar na verloop van tijd besef je toch dat een Yeti groen MOET zijn, en niet zwart of wit ...

Komaan Philip : kwijlen :lol: !!!
flupke73
Mountainbiker
Berichten: 2115
Lid geworden op: zo 16 nov 2003 18:08

Bericht door flupke73 »

gingen ze die achterbrug niet deels uit carbon maken???
Plaats reactie