Fujibikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Wie ben ik om daarover te oordelen? Maar in een recente test van basisvorken viel deze vork, tot mijn verwondering, af omdat de veren veel te slap waren voor de stevige Duitse testers. Meestal is het juist andersom met die basisvorken en dan vernoem ik de beruchte Judy TT en XCP75 van Suntour. Met die wetenschap zou ik toch zekerheid willen van de verkoper van de Fuji, dat hij er aangepast zwaardere veren in stopt.

Nog beter ware natuurlijk een betere vork, maar is dit haalbaar tegen kleine meerprijs en past dit in je budget?
Gebruikersavatar
TheBlue
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 10 aug 2004 12:23
Rijdt met: Fuji Suncrest 2004
Contacteer:

Bericht door TheBlue »

weet niet hoeveel ik ongeveer extra moet betalen voor betere vork. heb geen idee van kostprijs van de vork alleen en welke vork ik dan wel zou moeten nemen
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

De Axel vork fan de Fuji is voor 150€ gemakkelijk te vinden. Binnen hetzelfde merk is een Black Elite de eerstvolgende vrok die bij je fiets en gewicht zou passen. Die is reeds stukken duurder en zal je zeer moeilijk vinden onder de 400€.
Ik ga er van uit dat de fietsenwinkel waar je zal testen, uitsluitend binnen hetzelfde merk wil ruilen, als ze het al willen.

Zo zie je maar dat originaliteit zijn prijs heeft 8)
Gebruikersavatar
TheBlue
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 10 aug 2004 12:23
Rijdt met: Fuji Suncrest 2004
Contacteer:

Bericht door TheBlue »

was dus nog aan't twijfelen tussen suncrest en outland maar is dus suncrest geworden

hoop dat ik er veel plezier aan ga hebben
Plaats reactie